Keresés

Részletes keresés

Kigyo Creative Commons License 2002.12.20 0 0 23
Ha összeszámolnám, hogy mennyit álltam az elmúlt sok-sok év alatt sorban és csak 100Ft-os órabért kérnék érte, nem izgatna többé a lottó 5-ös. Magyarországon elég dühítő, hogy az 1 perces probléma is 3 óra sorbanállással kezdődik.

Infósként elég sok horror sztorim van a kedves ügyfelekről. És elég sokat elfilózoik azon, hogy az autóvezetéshez mennyi vizsga és tanúlás kell, valamint milyen keményen megbüntetnek, ha valamit elcseszel. Mi volna, ha a felhasználóknak is ilyen szintű vizsgákat kéne tenniük és pénzt lehetne levonni a fizetésükből, ha nagyon triviális dolgokat rontanak el századszorra?

Előzmény: AgentOrange (22)
AgentOrange Creative Commons License 2002.12.20 0 0 22
:-)))

amikor a boltban fizetésnél előrántom a hitelkártyát....pénztárosnő feje elborul, a mögöttem állók hangosan sóhajtoznak, hogy kerek 10másodperccel tovább tart a procedúra...

döcögi Creative Commons License 2002.12.20 0 0 21
engem marhára idegesít, hogy akárhányszor megyek csekkeket befizetni a postára, mindig az a vége, hogy jól lebasznak, mindenki füle hallatára, ráadásul általában igen bunkó, minősíthetelen módon. Kártyával szoktam kifizetni a csekkeket, meg előfordul, hogy a csekkek összegén kívül még veszek fel pénzt ha már ott vagyok. Na ez már legtöbbször megoldhatatlan probléma elé állítja a postást. Most akkor mennyit vesz, fel? Mennyit fizet? Mért nincsenek összeadva a csekkek?
Hát mi a f--ér van ott az orra előtt a számológép, kiscsillag?
Mért kéne nekem összeadnom fejben 3-4-5 db csekket?
Erre megkapom a lebaszást, hogy az iskolában kellett volna megtanulni a matematikát.
Hát elmehetnek a jó büdös francba, csak azért se fogom előre összeadogatni.
AgentOrange Creative Commons License 2002.12.20 0 0 20
amikor pénzt vennék fel automatából, persze sürgősen, és az előttem lévő feltölti a család telefonkártyáit, pénzt tesz be, ötször próbálkozik milyen összeget tud még levenni, nem tudja betuszkolni a kártyát....de a lényeg, hogy amikor odamegy az automatához, egyszerűen fogalma sincsen, mit is akar csinálni....na én ettől megyek a falnak:-)))
csabiman Creative Commons License 2002.12.20 0 0 19
Jó kis topik :))
Mindig szegény ügyfélszolgálatosokat szidják (na van sok prosztó), de mivel én is ügyfeles vagyok, néha elcsodálkozom, hogy mennyi neveletlen ember van :)) (nem mutatkozik be, nem köszön...)
Mondjuk összességében elvagyok velük, annyira nem rossz, amúgy már leléptem volna...
ploty Creative Commons License 2000.06.16 0 0 18
Bocsi, hogy off leszek, de jó a sztori.

Az egyik barátomnál 1 ismerős kérdezte, (még a megboldogul békeidőkben) hogy hogy tudja elinditani a Doomot.
Egy másik haverom poénból beszolt : "Ird be azt, hogy format c: majd nyomogasd az y és az enter billentyűt felváltva!"
Jót röhögtünk, majd iszogattunk tovább. Egyszercsak rohan ki a gyerek, hogy vmi. gáz van a géppel. Megcsinálta!! :))))

Gondolhatjátok mijen boldog volt a házigazda haverom.

Evil Skeleton Sam Creative Commons License 2000.06.16 0 0 17
"Manapság pont attól félek, hogy nevetség tárgya leszek, ha valami mások számára evidenciát kérdezek."

Ez a felelem reszben jogos. De mondjuk nevetseg targyava csak akkor valsz, ha tenyleg valami durvat kerdezel. Ugyanugy, ahogy rohogtunk azon az emberen, aki C64en a "LOAD" gombot kereste, vagy Sotesz kollegan, aki "irt egy programot, csak nem tudja elinditani".. Az e folottiek azert nem valnak nevetsegesse. Maximum egy-ket egyszerubb lelek nevet rajta... de az meg mindenhol megvan...
Nem az a gaz, ha nem tudsz valamit, az a gaz, ha ezt nem ismered el...

Előzmény: Suzi Quatro (16)
Suzi Quatro Creative Commons License 2000.06.16 0 0 16
Kedves ESS!

Maradva az informatikánál, hiszen körülvesz bennünket, akár akarjuk akár nem, régen az első "gépeimmel" ZX Spectrum, Commodore, talán már a nevek sem mondanak semmit a fiataloknak egész jol elboldogultam. Manapság pont attól félek, hogy nevetség tárgya leszek, ha valami mások számára evidenciát kérdezek. Ja, hogy a hátam mögött röhögnek? Legyen jó napjuk?

Módszerem amit tökéletesíteni kell :))))
Ha otthon vagyok: hívnám a szomszédot, ha a munkahelyen: igyekeznék jóban lenni a redszergazdival. Talán nem küldenek el melgebb éghajlatra.

Most speciell egy laptopot nem tudok a hálóra felcsatlakoztatni, már mindent újraistalláltam, de mihelyt a kapcsolat létrejön összeomlik a "dög".

Ügyefogyottfél: Suzi Quatro

Előzmény: Evil Skeleton Sam (12)
ploty Creative Commons License 2000.06.16 0 0 15
Akkor mi is itt a téma???? :)))
Előzmény: Evil Skeleton Sam (14)
Evil Skeleton Sam Creative Commons License 2000.06.16 0 0 14
igazad van, csak erre van egy masik, direkt errol szolo topic... valami Elado VS Vasarlo, vagy mi a cime...
Előzmény: ploty (13)
ploty Creative Commons License 2000.06.16 0 0 13
embassador

Szerintem azért elég sok probléma van a magyar szolgáltatások színvonalával.
Általában nyugodt, udvarias ember vagyok, de ha pl. nem köszönnek vissza, nem figyelnek rám stb.(ami sokszor megesik kishazánkban) igencsak felhúzom magam. Ha pl. elmegyek venni valamit joggal várhatom el, hogy minimum udvariasak legyenek velem, nem?

Előzmény: embassador (11)
Evil Skeleton Sam Creative Commons License 2000.06.16 0 0 12
"Kihez forduljon a mit sem tudó ügyfél, ha nem a szakemberhez?"
Persze hogy a szakemberhez. Ha barmi kerdesed van, akkor szivesen segitek akar en is. Szeretek segiteni, szeretek magyarazni. Egy szintig.
Csak annyit szeretnek, ha az illeto tudna annyit, amennyit ugy minimalisan el lehet tole varni. Ha rendszergazda, akkor ismerje mar azt a CAPS-LOCK lampat... Ha meg mezei gepeloskisasszony -a hozza nem erto alatt a geppel mar evek ota dolgozo gepeloskisasszonyt ertem- talalja meg a shiftet.
Ha az ugyfel elhiszi, hogy segiteni akarok, es megcsinalja amit mondok, akkor akar orakon at magyarazom gombonkent, hogy mit csinaljon.
Volt mar arra is pelda, hogy egy gepeloskisasszonnyal hexaban irattam at a megfelelo adatokat, ugy, hogy o meg eleteben nem latott elotte hexa-editort, azt se tudta, mi az a 16os szamrendszer, de csinalta amit mondtam. Nem is lett belole gond egy szal se... Es a vegen o boldog volt, mert megoldodott a problemaja... es en is hasonlokepp. Es nem haragudtam ra, nem utaltam, bar masfel oran at magyaraztam, de azert, mert megcsinalta...
Remelem igy mar erthetobb, hogy mi az ami felhuz...

(ja, es nem vagyok ELTEs :-))

Előzmény: Suzi Quatro (9)
embassador Creative Commons License 2000.06.16 0 0 11
Szijasztok!

Szerintem az a baj, hogy aki még nem állt a szolgáltatások másik oldalán, az soha nem fogja megérteni, hogy mekkora stressztol tudná megkimélni nagyon sok ember életét.
Nem azt mondom, hogy nincsenek rossz eladók, de alapvetoen az ügyfél hozzáállása sokat javíthatna a kölcsönös kommunikáción.
Én akárhova is megyek, akárkivel is találkozom "biznisz" témában, mindig alázatosan viselkedem.
Általában ez meglepö szokott lenni a másik oldalon, hiszen mindenki pont azt várná el, hogy az eladó legyen alázkodó.
Ha egy szintre tudjuk emelni a tiszteletet és fel tudná fogni mindenki, hogy itt kölcsönös tiszteletröl van szól, akkor sokat javulni mindenkinek a közérzete és javulna a kiszolgálás szinvonala is.
Soxor buknak ki jogosan az ügyfelek és néha igazuk is van, de miért kell elveszteni az önkontrollt? Miért nem tudják az emberek a feszültségüket máshol levezetni?

X polgártárs Creative Commons License 2000.06.16 0 0 10
Ha valaki segg, az a pult bármelyik oldalán az (ha szolgálóként mégsem az, akkor profi :)).
Suzi Quatro Creative Commons License 2000.06.16 0 0 9
Kedves ESS!
Lehangoló amit írtál. Kihez forduljon a mit sem tudó ügyfél, ha nem a szakemberhez? Mindenhez nem lehet érteni. Főleg a számítástechnikában :))). A billentzűkombinációt még megtalálom, de ha gond van átcsöngetek a szomszédhoz :)))).
Ha tőlem telefonon kérnek tanácsot, a rendelkezésre álló infoból próbálok segíteni, de persze én nem vagyok ügyfélszolgálatos.
Üdv: Suzi Quatro
Előzmény: Evil Skeleton Sam (6)
ploty Creative Commons License 2000.06.16 0 0 8
Te Evil Skeleton Sam, csak nem eltés vagy??? :))
Előzmény: Evil Skeleton Sam (6)
ploty Creative Commons License 2000.06.16 0 0 7
hmm. Iszonyúan rühellem ha vki. arrogáns. Ilyenkor általában én is az leszek.

Találkoztam már pár cégvezetővel, és mivel csak a 20-as éveimben járok páran nem vettek igazán komolyan. Ettől naggggyon bepipulok.

Evil Skeleton Sam Creative Commons License 2000.06.16 0 0 6
Hmm en nagyjabol informatikus fajtanak szamitok, leven programozokent tengetem az eletem, illetve most van pici szunet, de azert annak vallom magam.
A cegunknel ugy megy a dolog, hogy ha te irtad a rendszert akkor te ertessz hozza, ugyhogy rogton meg is kapod a kerdeseket. igy igenis kapcsolatba kerulok a felhasznalonak nevezett emberfajtaval. Utalni nem utalom oket maximum jokat rohogok rajtuk... viszont van miert rohogni, az biztos...
Leven szamitastechnika, es ahhoz ketfele ember letezik, az egyik aki nagyon ert - az ilyenekkel jo harom oran keresztul vitazni, hogy ugyan kapcsolja mar ki a CAPS-LOCKot, amire lehulyez, es kozli hogy ilyet o sosem hibazik, majd a harmadik ora vegen beismeri, hogy tenyleg be volt kapcsolva.
A masik aki nem ert hozza - ennek aztan magyarazhatod, hogy hol a SHIFT, nem fogja meglelni. Ha olyan buveszmutatvanyokra akarod ravenni oket, hogy CTRL-ALT-DEL, haat :-) ahhoz keszits be harom napi hideg elelmet... ;-))
Carpy Creative Commons License 2000.06.16 0 0 5
A fene tudja, valepitotech....
Ha mar volt szo a Mekirol, ismered a viccet, hogy mit mond a munkanelkuli bolcsesz a munkat kapott bolcsesznek? :))))))
Előzmény: Törölt nick (4)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.16 0 0 4
nabakker én bölcsész vagyok, oxa!!
ismeretet termelek, nuku ügyfél
;-))
valéptech
Előzmény: Carpy (1)
Carpy Creative Commons License 2000.06.16 0 0 3
:))))
Előzmény: Qtyi (2)
Qtyi Creative Commons License 2000.06.16 0 0 2
Hat igen,...
Azt elegge utalom, amikor valaki (nem akarok ujjal mutogatni) a szemkozti gepnel nem a sajat dolgaval foglalkozik, hanem beleszol a topicomba :))))
Előzmény: Carpy (1)
Carpy Creative Commons License 2000.06.16 0 0 1
Nem, halistennek nem.... de szerintem ok meg tudnak tolteni a topicot.
Tk az informatikusokon kivul mindenkinek van kapcsolata ugyfelekkel> Az infosoknak meg van fonokuk, e vannak titkarnok, akik soha sem kepesek felfogni, hogy miert fagy a windows. Ennyi eleg is... :))
Előzmény: ABSENT (0)
ABSENT Creative Commons License 2000.06.16 0 0 0
Qtyi: tán te is ügyfélsz0lgálat0s vagy?
abs.
Előzmény: Qtyi (-)
Qtyi Creative Commons License 2000.06.16 0 0 topiknyitó
Eletünk, munkank soran gyakorta kerulunk kapcsolatba mas emberekkel, akiket tobbnyire aszerint itelunk meg, hogy ok hogyan viszonyulnak hozzank. Ez sajnos sokszor egymast erosito rossz megiteslert eredmenyez.
Ide irhatnatok le azt, hogy mi az, ami kivaltja bennetek a negativ reakciot egyes embertarsaitokrol. Olyasmire gondolok, hogy pl egy titkarno leirja: utalom, amikor nem mutatkoznak be a telefonba. Egy McDonaldsban dolgozo leirja, hogy utalom, amikor rendeles kozben haromszor meggondoljak magukat a vendegek, mert lassulo a kiszolgalas, torolni pedig nehez. A fodrasz utalja, ha a vendeg sokat beszel, vagy a csaladjarol mesel, ujsagot olvas, stb. A buszvezeto leirja, hogy utalja, amikor odaallnak a fulkeajto ele, vagy nem engedik kinyilni az ajtot. A bakter utalja ha igy szolitjak, a kalauz utalja ha jegykezeleskor kulon kell kerni az igazolvanyokat, stb. Persze nem csdak foglalkozasbeli problemakrol lehet szo, hanem autovezetesi, koszonesi, tolakodasi, vagy barmi.
Egyszoval ebbol a topicbol lehetne megtudni, hogy mi az a magatartas, amivel feleslegesen okozunk kellemetlenseget a tobbi embernek, akaratunkon es tudtunkon kivul. Sokan, sokfele foglalkozast uzunk, kulonbozo kellemetlen ugyfeleink vannak, de biztos nem gondoltunk meg bele mi sem, hogy milyen egy masik "pult" masik oldalan allni, es neha mi vagyunk kellemetlen ugyfelek masok szamara. Ha ide leirjatok, hogy mit nem szerettek az emberekben, ugyfelekben, talan kevesebbszer fordul az majd elo, es kolcsonosen kevesebb gondot okozunk egymasnak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!