Keresés

Részletes keresés

vjv1 Creative Commons License 2021.01.01 0 0 757

Buék.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: Smackdown (756)
Smackdown Creative Commons License 2011.05.24 0 0 756

Jó  régen volt Forma-1 2000:)

Bosco Creative Commons License 2004.07.04 0 0 755

Ne itt érdeklődj.

 

 

Inkább itt.
Előzmény: S.M.I.L.E (754)
S.M.I.L.E Creative Commons License 2004.06.15 0 0 754
Üdv!

Egy kicsit OFF:
nem tudtok véletlenül olyan helyet a nete, ahonnan viszonylag nagy méretű képeket tölthetnék le az F1-gyel kapcsolatban?
konkértan jó lenne egy olyan, amelyet a kasztniban "ülve" készítettek.
Reménykedek...

Üdv:

S.M.I.L.E

Forumeur Creative Commons License 2002.06.20 0 0 753
Figyelem Emberek!

Az időmérő edzés szombaton (a foci vb miatt) 12.15-kor kezdődik. A RTL-en tehát azonnal a deles híradó után rajtolnak, így nem lesz magazinműsor, de az időmérő utáni interjúkat leadják!

Vasárnap minden a megszokott menetrend szerint halad: 13.30-kor kezdődik a magazin az RTL-en, majd 14 órakor a Nagydíj.

Palik nem lesz: helyette Juni és Czollner kommentál.

tommee Creative Commons License 2001.06.02 0 0 752
Mika ebben az évben már nem lesz világbajnok, hála annak, hogy a McLaren mindig alatta romlik el. Coulthard eddig 7-ből 7 futamot fejezett be, míg Mika 7-ből 2-t. Különös... Ennek ellenére: Hajrá Mika, DC a nyomodba sem léphet!
GALA Creative Commons License 2001.05.16 0 0 751
Azt hiszem revideálom eddigi undoromat és belátom Schumi a legjobb , lexebb , legsportszerűbb meg minden.

AZ AHOGY OTTHAGYTA ÁLLVA BARIKÁT, AZ NEM VOLT SEMMI.
FELÉRT EGY MEGVILÁGOSODÁSSAL.

BOCSÁNAT EDDIGI TÉVELYGÉSEMÉRT.

( Gondolom Irwine most bezzeg kárörvend , hisz tőle is csak 1 VB címet vett el tök feleslegesen.)

DE sutba a hitetlenkedéssel, átálltam na...

Remélem még sokáig nem ér célba senki az első 10ből...

SirContact Creative Commons License 2001.05.13 0 0 750
Hajra Montoya !
BMW Power rulz
Kopi Creative Commons License 2001.04.26 0 0 749
"...Győzni fog! "

Az az autó, amit beraktál?
:)

Előzmény: temporio_matest_victi (748)
temporio_matest_victi Creative Commons License 2001.03.22 0 0 748
Sziasztok!

Hogyhogy ennyien fogadtatok Schumi kiesésére???
Győzni fog!


maul Creative Commons License 2001.02.25 0 0 747
" Getleman's, start Your engine! "

Az F1SzB ezúton tájékoztat mindenkit ,hogy az f1fogadas.net teljes gőzzel elindult. Az automata fogadás űrlapjai elkészültek, viszont ezek használatához a játszani szándékozónak regisztrálni kell magát ( bővebbet erről az oldal tudnivalók menüpontjában olvashattok ).

Szeretettel várunk Mindenkit!


Nagyon fontos újdonságokat tartalmaz az oldal több menüpontja is az idei fogadásokkal kapcsolatban. Figyelmesen olvassátok át a leírtakat!

HATTYAS Creative Commons License 2001.02.23 0 0 746
Hajrá BAR!!! Hajrá Villeneuve!!!
/Csak hogy le ne álljatok./
maul Creative Commons License 2001.02.18 0 0 745
Ezennel bejelentjük, hogy A 2001. évi Forma-1 fogadási játék kezdetét veszi.



Az oldalt a már jól megszokott www.f1fogadas.net címen találjátok. Számtalan újdonsággal ( többek között önálló fórummal, chat-tel, stb. ) jelentkezünk. A Tudnivalók menüpontban olvashattok a játék eddigi történéseiről, illetve a tavalyi nyertesekről. Természtesen a jól megszokott oddsokat is megtaláhatjátok a helyükön, de egyelőre ezen táblákat még csak gondolkodtatónak szántuk. Fogadni - amennyiben Alonso végez a projekt rá eső részével - valamikor s jövő hét vége felé lehet.

Ma este az SzB tagjaival találkozhattok az F1fogadás chat-en!

Jó szórakozást kíván a Szervezőbizottság!

Mirrmurr Creative Commons License 2001.02.16 0 0 744
Bocs, köszi, már kopogtatok is:-)
Előzmény: Cloaca Maxima (743)
Cloaca Maxima Creative Commons License 2001.02.15 0 0 743
Már hogy ne lenne? Forma-1 2001, ugyanitt a Drukkerkocsmában.
Előzmény: Mirrmurr (742)
Mirrmurr Creative Commons License 2001.02.15 0 0 742
Nehogy elsüllyedjen már!

Hamarosan kezdődik a szezon, jöhetnek a találgatások! Igaz, Forma-1 2001 topic még nincs.
Éledjetek! Hol vagytok?

Hajrá, Mika! Hajrá, McLaren!

San Beni Creative Commons License 2001.01.30 0 0 741
Sziasztok!
Van egy nagyon jó Formula 1 Hírlevél az IRM-tol. Minden Hétfon és Csütörtökön jelenik meg. Ha fel akartok iratkozni küldetek egy e-mailt az F1Newsletter@RacingStyle.com címre és a TÁRGY vagy TÉMA legyen: Subscribe. A rendszerük nem automatikus, de a hírlevél nagyon jó.
Remélem jó tippet adtam.
tommee Creative Commons License 2000.11.29 0 0 740
Mi van itt? Kiürült a fórum?



Hajrá Mika!
Előzmény: Leki (739)
Leki Creative Commons License 2000.11.06 0 0 739
Miért nem kell Schumacher a McLarennek? 2000.11.06.
Formula-1 - Alexander Wurz nem babonából hord felemás cipőt (simon)

Először fogalmazta meg a Mercedes-Benz egyik csúcsvezetője, hogy miért kedvezőbb számukra, ha Michael Schumacher nem az ezüst-fekete autóval versenyez. Jürgen Hubbert, a Mercedest is birtokló DaimlerChrysler konszern autósportért felelős vezetője szerint: ,,Michael Németországban mindent és mindenki mást felülmúlna, úgy emberként, mint versenyzőként. Éppen ezért számunkra a vele szemben elért győzelmeknek kétségtelenül sokkal nagyobb értékük van, mint a vele együtt elérteknek lenne".

A háromágú csillagosok szokásos évadzáró ünnepségén Hubbert azt is elmondta, tisztában van vele, mennyire fontos Schumi a Ferrarinak: ,,Michael Olaszországban halhatatlanná vált idei világbajnoki címe által. Úgy vélem, kitölti a 2002-ig érvényes szerződését a maranellóiakkal, ám nem hiszem, hogy azután a Mercedeshez vezet majd az útja".

Az ünnepségen megjelent David Coulthard, a McLaren-Mercedes skót pilótája is, aki az évadzáró Maláj Nagydíj után a Ferrari sztárjával kötött ,,fegyverszünetet" felrúgva így nyilatkozott: ,,Idén nem Schumacher volt a legjobb versenyző. A következő versenyévad pokoli nehéz lesz a számára, hiszen én életem első, csapattársam, Mika Hakkinen pedig a harmadik világbajnoki címére pályázik".

Ebben Hubbert is egyetértett a skóttal, és részben vállalta a felelősséget az idei titulusok elvesztéséért: ,,Két olyan versenyzőnk van, akik képesek arra, hogy 2001-ben visszaszerezzék a világbajnoki címet a McLaren-Mercedesnek - persze csak akkor, ha mindketten az ideinél megbízhatóbb autóval versenyezhetnek. Három motorhibánk ellenére azonban büszkén tekinthetünk vissza a mögöttünk hagyott évadra".

Ron Dennis, a wokingi gárda vezetője azt ígérte, hogy nem kell olyan sokáig várnunk a McLaren következő világelsőségére, mint ameddig a nagy rivális Ferrarinak kellett. ,,Mindent megteszünk azért, hogy ne kelljen huszonegy évet várnunk a következő sikerünkig. Célunk a világbajnoki cím visszaszerzése!"

A McLaren-Mercedes istálló ennek érdekében igen sűrű téli tesztprogramot állított össze Coulthard, Hakkinen, valamint az egyelőre múlt heti térdműtétjéből lábadozó új tesztpilóta, Alexander Wurz számára. Decemberben, az öthetes teszttilalom lejárta után Spanyolországba költözik a tesztteam. Először december 4-étől Jerez de la Fronterában, a következő héten Barcelonában, majd karácsony előtt egy héttel ismét Jerezben próbálják ki az idei Mp4/15-ösbe beszerelt, ám már a következő évre szánt műszaki újdonságokat. A csapat minden erejével a Formula-1-re kíván koncentrálni, ezért a vezetőség úgy határozott, hogy megszünteti az idén gyatrán szerepelt Formula-3000-es juniorcsapat működését.

A Mercedes támogatásával fenntartott egység 1998-ban mutatkozott be, 1999-ben a sorozat bajnoki címéhez segítette a német Nick Heidfeldet (aki jövőre a Sauber pilótája lesz), idén azonban mindössze egy győzelemre futotta erejéből (a cseh Tomás Enge nyert Hockenheimben csapattársa, Tomas Scheckter előtt). Az F3000-es fiókcsapatot irányító David Brown távozása mellett (aki Eddie Jordan F1-es csapatához szerződött) az is megkönnyítette a McLaren vezérkarának döntését, hogy a brit F3-as bajnokságban szereplő Carlin Motorsporttal folytatott tárgyalásaik a fiókcsapat átvételét illetően zátonyra futottak.

Irvine pénzt tett Schumira

A brit Sun című lapban megjelent cikk szerint a Jaguar csapat ír pilótája, Eddie Irvine nem annyira Ross Brawnnak, a Ferrari technikai igazgatójának, mint inkább magának Michael Schumachernek tulajdonítja az olasz istálló idei abszolút sikerét. Brawnt, akit nagyra tartanak Formula-1-es körökben, a Ferrari a Benettontól csábította el, ahol 1994-ben és 1995-ben két egyéni és egy konstruktőri címhez segítette az akkor szintén Flavio Briatore által irányított csapatot.

Az angol szakember elsősorban abban különbözik hasonló beosztású társaitól, hogy rendkívül gyorsan gondolkodik, és így akár verseny közben új boxkiállási taktikát tud kidolgozni. Erre többször is volt példa az idei szezonban, amikor a Ferrarik az eredetileg tervezettnél két-három körrel később jöttek ki kereket cserélni és üzemanyagot felvenni, így szerezve több másodpercnyi előnyt.

De Irvine, aki négy éven keresztül -Ęegészen tavalyig - Schumacher csapattársa volt a maranellói gárdánál, azt állítja, hogy Brawn a német pilóta segítségével sokkal jobban tudja alakítani a taktikát, mint bármely más veresnyzővel.

A kulcs abban keresendő, hogy a német világbajnok általában több üzemanyaggal indul a versenyen, de így sem lassabb számottevően, mint a mezőny többi tagja, - elsősorban a McLarenek - és így Ross Brawn időt nyer arra, hogy eldöntse, mikor hívja ki az autókat a kötelező boxlátogatásra.

,,Amikor a McLarenek kiállnak a boxba, akkor Michael tud még menni néhány zavartalan, gyors kört, megszerezve így annyi előnyt, hogy a tankolás-kerékcsere akció után még az élre tudjon visszaállni. Ettől tűnik úgy, hogy Brawnnak, a a technikai igazgatónak köszönhető a McLarenekkel szembeni előny. Sajnálom, hogy nekem kell szertefoszlatni ezt a mítoszt, de neki nem sok köze van Schumi sikereihez" - nyilatkozta Irvine.

Az ír pilóta nagyon bízhatott Schumacher vezetési tudásában, mert ezer angol fontot (mintegy 450 ezer forintot) tehetett zsebre az évad végeztével, miután még a szezon elején arra fogadott, hogy a kerpeni pilóta diadalmaskodik a világbajnoki címért folytatott küzdelemben.

Előzmény: Wác (738)
Wác Creative Commons License 2000.11.06 0 0 738
Mirrmurr:
Jacques egy vizes8-cas!!!
Euro Zero Creative Commons License 2000.11.01 0 0 737
Sumi otthagyja 2002-ben, de szerintem csak a Ferrarit, meg nyomul utanna 2-3 evet
Mika szerintem jovore ott lesz meg, oszt hazamegy Finlandiat inni es szaunazni
fczigony Creative Commons License 2000.11.01 0 0 736
Edike életcélja schumi szopatása,ezért véleménye abszolút elfogult.Barifiú egy azonos autóval majd'elbaszta a ferrari vb címét,hisz csak negyedik lett.Az embereket az eredmények minősítik,és az barinak nincs.
Hallotátok,hogy schumi lehethogy 2002-ben abbahagyja.
Szerintem jó nagy kama,hisz nemrég azt mondta,hogy negyvenéves koráig akarm még nyomulni.
Na mindegy,egy a lényeg:Schumi ruleZZZZZZZ,the others suXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Mirrmurr (734)
gaRRy Creative Commons License 2000.10.31 0 0 735
Valahol igazad van, viszont Hockenheimbe nagyot segitett Bari. Ha ott nem nyer akkor Hakkinen már ott vezetett volna... Igy viszont nem. Mindegy, nem lehet Schumihoz mérni, viszont nem volt gyengébb semivel sem a köcsög Irvine-nál. Aki ugye tavaly fél idénybe mint első pilóta nem birt vb-t nyerni, és Schumi nélkül nem lett volna csapat vb sem!
Mindegy, Forza Ferrari!
Előzmény: fczigony (726)
Mirrmurr Creative Commons License 2000.10.31 0 0 734
Akkor az ominózus idézet:

Barrichello úgy véli, hogy a Ferrariban töltötte el pályafutása legjobb idényét.

- Maximálisan elégedett vagyok a szezonnal - jelentette ki. - Kicsit csalódott voltam, amikor kiderült, hogy Michael jobb autót kapott nálam. El kellett telnie egy kis időnek, amíg megértettem a Ferrarinál érvényes íratlan szabályokat: hivatalosan nincs első és második számú versenyző, ez tény. Valójában azonban az én feladatom az, hogy kipróbáljam a különböző újításokat, Michael kocsiján pedig azokat alkalmazzák, melyek nálam beváltak.

Az ír Eddie Irvine - tavaly ő volt Schumacher csapattársa a Ferrarinál - szerint Barrichello jobb versenyző a német pilótánál.

- Azonos feltételek mellett, Rubens legyőzné Michaelt, mert jobban tud vezetni és sokkal türelmesebb - hangsúlyozta Irvine.

Hajrá, McLaren!

Előzmény: fczigony (724)
kékkirály_d Creative Commons License 2000.10.30 0 0 733
jedi1
OffTopic
Nem jössz át a Lesz -e 2000.c.topicba???Le kéne nyomnunk robiékat a hatalomról...Gyere segíteni!!!
Amúgy FORZA FERRARI!!!
jedi1 Creative Commons License 2000.10.30 0 0 732
Ha nagyon megkapargatjuk asszem Hakkinen is beragadt egyszer Vill mögé.Talán Kanadában.És a fél futamot ott tötyögte végig.
Amugy pedig érdekes hogy pl. sepangban Mika sokkal többet bajlódott az egyik Minardi előzésével,Vill-t meg elég könnyen lelépte akkor.
Előzmény: himenez (728)
kékkirály_d Creative Commons License 2000.10.30 0 0 731
inkább lekörözés...
Hamarosan megnyitom az új topicot(a hét folyamán).Sportszerű szurkolást!!!Ferrari-imádást!
himenez Creative Commons License 2000.10.30 0 0 730
én úgy emlékszem volt ott pár előzés
Euro Zero Creative Commons License 2000.10.30 0 0 729
Barcelonara gondolsz
nos, ott total lehetetlen elozni, egyenesben a BAR ugyanolyan gyors volt mint a Ferrari
barmelyik McLaren ugyanugy ottmaradt volna, ha Vili elsokent jon el a rajttol, siman nyert volna
himenez Creative Commons License 2000.10.30 0 0 728
elég gáz lenne ha 1 ilyen jó pilota mint vill. sumahert kéne kiszolgálja (elengedje- mert sumaher ugy sem tudja megelőzni. emlékszem az egyik idei versenyen (már nem emlékszem melyik) az "isten" kb. 25 körön keresztül bohockodott mögötte és nem birta megelőzni a nála sokkal gyengébb autoval versenyző vill-öt. nagyon tetszett.
nyilván egy "istennek" is lehetnek gyenge pillanatai.
Előzmény: Euro Zero (727)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!