ECU lábkiosztás leírást keresek Delphi Delco HSFI 2.4 vezérlőhöz. (z16xep motor, 2006-os évjárat) Tudna valaki ilyet küldeni? P0340 és P0120 hibakódok miatt szeretném kimérni a vezérműtengely jeladó és a fojtószelep vezetékeit.
Sziasztok! Szerelmes vagyok az új L Astrába.Aranymetál,lakkfekete tetővel,1.2-es turbó motorral,millió extrával.Eddig 7 éven át mára 11 éves Toyota hibridünk van,aminek soha semmi baja de tényleg semmi sem volt,pedig 210 ezer km van benne.A barátaim lebeszélnek az Opelről de hát a szerelem az szerelem .Ne féljek tőle? Van valami típushibája amire nagyon oda kellene figyelni? Olvastam ,hogy ezek az 1.2-es turbo motorok a kezdetben sok hibát produkáltak de mára már kicsiszolták a hibáit. Köszönöm a válaszokat!
a GM 24405922 azonosítójú termosztátban lehet külön cserélni a szelepen lévő O gyűrűt? Lásd a képen a szakadt darabot. (Nem a termosztát ház lapított-O tömítésére gondolok, ami a szerelési illesztésnél tömít.) Ha lehet cserélni, mi a rendelési száma?
Sziasztok! Ma lettek gyújtógyertyák cserélve az 1,4 Meriva B autónkba (B14XER). Nagyon meglepődtem, mert két gyertya fémrészei el voltak zöldre oxidálódva, a másik kettő meg barna rozsdás volt. A Delphi gyújtótrafóról lehúzgáltam a gumiszigeteléseket és az alatta lévő rugók és zavarszűrő ellenállások teljesen elvoltak korrodálva. Amennyire lehetett megtisztítottam őket, de ez csak rövidtávon megoldás. Cserélni kellene az ellenállásokat és a rugókat is. Hol lehet ilyeneket vásárolni? Nem szeretnék komplett gyújtótrafót venni, mert az hibátlan és drága. Egyébként a kivezetéseit viszonylag jól megtudtam tisztítani majd kimosni kontaktspray-vel. Aki tud beszerzési forrást kérem jelezze. Jó állapotú használt garnitúra is érdekelne.
Szívesen megnézném ahogy cseréli a láncot felülről. Amúgy 3 óra alatt megvan a komplett vezérlés csere mindenestől. De ha úgy van ahogy írtad, hogy olajcsere után elhalkul a lánc, akkor lehet hogy nem az a hibás.
Opel z12zep (ismét csattogó) a motor a kocsimban. Kb három éve cseréltek vezérműlánc szettet (SKF) , most hogy belenyomtam 30000 km-t
ismét hallatja üzemmeleg állapotban a hangját a lánc, hidegen nem csak melegen! Azt vettem észre, most hogy olajat cseréltem, friss olajjal sokkal halkabb lett,
de viszont az olajban is van már 3000 km, jön elő a csattogó hang. A szerelő azt mondta, hogy sajnos hamar nyúlnak a láncok, (bár sok múlik az olajon is) próbálkozott más gyártók láncaival is, azok is hamar nyúlnak!
Illetve javasolta, hogy ne legyen megint két napos munka, meg rengeteg pénz három év után, szokott olyat hogy csak a láncot cseréli a szelepfedél levételével,
a régi láncot megbontja régi lánccal átfűzi az ujjat! így csak két-három órás lesz a "műtét" Véleményetek?
Van valakinek tapasztalata melyik gyártmányú lánc bírja tovább?
Corsa F (2020-as -nál nem turbó, alap 1,2 es ) az utóbbi időben a hideg indításnál néhány esetben teljesen kileng a mutató ,de ahogy elengedem a a kuplungot le is áll a motor. Majd újra indítva már nem áll le de volt hogy csak 2 kísérlet után sikerült beindítani.. Megmértem az akku feszültséget álló motornál 12,4 V , ha beindítom a motort és kb 3000 -es fordulaton járatom akkor sem ment ( igaz rövid ideig ) 13 V fölé. Mit gondoltok mi a hiba ? Keveset járok vele akkor is néhány 10 km-t ?? a 4 év alatt 12 000Km van benne. Ritkábban 50-100 km-t. Én akku ill.generátor hibára tippelek.