Hali, eladnám kedvenc Sferámat, HEBO kémény, főtengely, varátor, Pollini membrán + szíj, garis akksi, egyébként teljesen széria a gép. Építeném az SKR-t így megválok a drágától. 100.000 fabatka. 06209816880 Thx
Egy éves Yamaha Neo's. A Yamah Schubertnél vettem tavaly márciusban újonnan természetesen (ott leinformálható is a motor). Gondosan, szakszerűen járattam be. Van benne 5000km, de tuning óta, alig futott. Teljesen újszerű és karcmentes. Az árban benne van egy 25eFt-os vadi új, még felszereletlen gyári doboz ára.
Igényesen szerelt, erre garancia MBK_O_E FCS és jómagam. Van benne:
-DR Evolution 70 vashenger
-Malossi primer végáttétel
-Malossi variátor ventilvarral együtt.
-Malossi FLY hárompofás 107-es kuplung Malossi kuplungharanggal
-Egy nagyon jó MBK_O_E planned rezó, made by me
-Malossi 0,3-as membrán
-Dellorto 17,5-ös karbi
-Malossi betét légszűrő
-Még néhány beállítosokhoz szükséges elem, pl. nagy tolórugó, malossi görgők, stb.
Igényesen meg lett csinálva, sokat szenvedtünk vele, de minden úgy működik ahogy kell. Mindent vettem bele, amit kellett, nem spóroltam semmin. Nagyon jól megy, főleg, ha egy könnyebb zsoké ül rajta.
Személyes garanciát is adok a munkánkra. Ha az idény során bármi elromlik rajta, azt ingyen kijavítom. De ilyenre nem valószínű, hogy sor kerül.
Adom hozzá a gyáro tartozékokat is:
-50-es henger, futott 4000km-t, fel van polírozva a beömlő és kiömlő. Tuningolva nincs.
-Hengerfej, optimalizált sűrítéssel 1:7,4-ről felvittem 1:9-re.
-gyári variátor
-gyári kuplung
-gyári karbi
-gyári membránok-gyári légszűrő
-katalizátoros pufó
-minden más, amit kihagytam :-))
Ezek mind tisztítva ésa konzerválva vannak elcsomagolva, igény szerint később pár órás munkával vissza lehet alakítani gyárira a motort.
A motor velem (120kg) mért gyorsulása 4,5-5 sec 60ra. Ideális körülmények között megy velem 100-at, de 95-öt bármikor, utazóban 90-95-öt bír simán. Öcsém csak 90 kiló, vele kicsivel többet ment, mint 105-öt, ideális körülmények között talán 110-igelkúszhat, bár az már szerintem csak álom. Ági 52 kilójával kipróbálta, de nem merte kihúzatni, 90-nél már félt :-))
Kinek jó ez a motor? Bárkinek, akinek egy jó kis sportos, de nem túlhegyezett motor kell tartós és napi használatra. 2m-es magasságig van bőven lábhely rajta.
Konstrukciós hiányossága: hátsó lengéscsillapító nem a legjobb, de ez már új korában is ilyen volt, állítólag a legtöbb Yamaha és Aprilia modellé ilyen. Nem zavaró, de azért mégsem egy sportmotor. Némi ráfordítással orvosolható. Az első telók viszont nagyon jók. A Hátsó fék dob, de sportos vezetésnél, úgyis csak az első játszik nagy szerepet, feladatás tökéletesen ellátja. Az első fék is erős, jól adagolható, viszont kell erő a behúzásához, de nem vészes. Ezt MBK éd FCS nem támasztja alá, nekik jó, valószínűleg a többlet súlyom miatt kell nagyobb fékerő.
A motor még nem volt pereces, még csak fel sem dőlt. Egyedül a rezó hangtompítója karistolta meg egy 10 Ft-os nagyságű felületen a moci fényezését, de ezt foltban fényezővel javíttattam. Nem észevehető.
Aki ezt a motort megveszi az csalódni nem fog benne. Állapotát tekintve újjal egyenértékű, és van benne egy jó kis tuning.
"Hogy ha ilyen jó, akkor miért adom el" kérdést is ötösre megválaszolom :-))) Azért, mert a súlyomhoz kéne egy kis köbcenti is. Szeretnék venni egy 125-ös vagy 250-es robit, amivel rendszámos motor lévén a páromat is tudnám vinni.
Eladó a RUNNEREM!
kb:1-1.5 éve nem használtam sajna nem volt rá lehetőségem full-álapotban.
Olvass utánna a régebbi hozzászólásaimban, ha érdekel.
ÁR: 350.000.-
1 hét múlva itt vagyok ma hajnalban utazom addig írj mailt, ha érdekel.
De azért még egyet válaszolok ide is. Ha segédmotorkerékpárról, azaz 50 cc robogóról van szó -jelen esetben igen- akkor akitől veszed (kereskedő, magánszemély) az ad neked egy adásvételit és ezzel ki is fújt a dolog (ill. ha ő is már vette valahonnan, akkor az adás-vételi hátuljára szokták másolni az előzőt, de ezt ált. nem tartják be..pedig ezzel még valamennyire nyomonkövethető lenne a moci pályafutása). Mivel más papírja nincs ezért nagyon nehéz bevizsgálni, h. az lopott-e vagy sem. Hacsak nem találsz hirdetést, h. valaki keresi ill. egyéb módszerek. Azt hiszem később tervezik bevezetni a robogók regisztrációját, de egyenlőre ettől még messze vagyunk.. A robogó adás-vételie alapján tudsz rá biztosítást kötni egy évre(kötelezőt), amely elég szerény összeg, ennek a csekkje van nálad ill. kapsz egy matricát, amit a mocira ragasztassz (pl. ülés sisaktartófelöli részére!
Most venném meg életem első robogóját egy használt Aprilia SR Racing (50ccm) személyében, de nem tudom, hogy vásárláskor milyen papírmunkát kell intéznem az eladójával. Van itt ilyen hogy forgalmi, törzskönyv, eredetvizsgálat? Honnan tudom meg, hogy nem lopott-e a gép? Biztosítást milyet kell kötni? Csak adás-vételi kell a biztosításhoz? Mire figyeljek?
A fenti kérdéseimre, és az evvel kapcsolatos dolgokra legyetek oly kedvesek minél előbb válaszolni, mert az elkövetkezendő pár napban már meg szeretném venni a gépet. THX
PodMAN
Én megvettem a CPI-t, mert a kereskedés sokkal komolyabban nézett ki, mert magyarok voltak, mert jó fejek voltak, mert egy évek óta működő telepen, nagy (tégla, nem konténer) saját házzal rendelkeznek. Nem csalódtam benne, egy hibás szimeringet kellett csak cserélni gariban. A teljesítménye elfogadható volt a fojtás kivétele után (kipufogó cső egy részet kell cserélni, másik gyárira), de én beletetettem egy komplett POLINI szetet. Szeretem a robogót, bárhogy is hívják. (Lehet, hogy eladósorba fog kerülni a nyáron, jogsi és köbcenti upgrade után/miatt...)
Igen, hozzá szerettem volna tenni az "elméletemhez", hogy valószínűleg a CPI kereskedők valamelyikétől származik a történeted, ez a leggyakoribb. Bármelyik autó/motor képviselethez bemész, van egy ilyen jól informált kereskedőjük - és van, aki elhiszi.
De kár, hogy nem írtam be, gondoltam jó érzésű leszek és kihagyom a ziccert....
A Dacia meg a rönó14 is ugyanolyan a monitiron, ost mégse... (Fiat/Zsiguli stb...)
A történetet amit leírtam, a CPI importőrétől ismerem.
A kínaiak a már legyártott mennyiséget árulják Keeway néven.
Megnéztem vásárlás előtt a Keeway-t is, az importőrnél Szentendrén. Ott csupa kínai (kinézetű) ember volt, meg egy enyhén lepusztult 50 körüli ügyintéző nő.
Nem vitatkozom tovább, segítő szándékkal írtam be a hozzászólást, közöltem az ismereteimet egy topiktársunk kérdésére.
Annyit tudok a saját motoromról, hogy a CPI (Hussar), "fekvő Minarelli" blokkos, kompatibilis az ilyen motorral szerelt robogókkal, Mikuni karburátor van benne, am i nem egy rossz márka a piacon.
Álljonmegajövetmenet, ki írta azt, hogy ugyanarról a motorról beszélünk? (Az én monitoromon "ugyanolyan robogó" jelent meg, remélem nálad is.)
Megnézted a Motor Revüt? zar 116-ot szvsz kicsit eltájékoztatta valaki, elolvastad legalább a hozzászólását? Értelmes az, hogy legyárt valaki X robogót "a németeknek" akik "nem veszik át" de a gyártót mindez nem érdekli, folytatja a gyártását és gondolom eladja jóval olcsóbban máshova - valszeg ez lett volna a gondolatmenet vége? Gondolkozzunk egy kicsit ezen.
Hát, ez így ebben a formában nem, pontosabban egy szó sem igaz belőle. Ha már Keeway, akkor a CPI is egyre megy, ugyanolyan robogó, ugyanaz a minőség mindkettő.
Érdemes utánajárni, a motor revüben tesztelték mindkét gyártó robogójait!!! (Könyvtárakban biztosan megvannak a régebbi számok!)
no plíz!
A keeway egy olyan robogó, amit a kínai gyár készített, német megrendelésre, de nem vették át, mert nem volt megfelelő a minősége. Ezért a kínaiak átmatricázták, odaadták neki a keeway nevet és így árulják. Ha olcsó robogóban gondolgodsz és újban, akkor nézd meg inkább a CPI robogókat. A Nagykőrösi úton van az importőr, a Huber és társa (én ott vettem), forgalmazza pl a Babó Motors is (ők a márkaszerviz, velük is meg vagyok elégedve).
En is robogozom es szeretnem magam, meg persze a motor is kiprobalni jegen. A problemam csak annyi, hogy nem tudom, hogyan kell szoges gumit csinalni. Aki kepbe van ezzel az legyszives irja le mert sehol nem talaltam errol infot.
Azért ne várd, hogy látatlanban azt mondja bárki is, hogy megéri :))
A berúgókar bármelyik robogó-bontóból könnyen pótolható, utánajárás kérdése. Az akksi szintén "nemtéma", autósbolt: megrendeled: már hozzák is. Banner BikeBull javasolt.
Most ajánlottak megvételre egy Suzuki Sepiat,
60.000 pénzért, annyi hibája van, hogy nincs meg a berúgókar, illetve gyenge az aksi.
Kérdés: megéri-e, és kb mennyiért lehet pótolni a berúgókart és az aksit?
Természetesen, épp a hétvégén mostam le, mondván, hogy elteszem télire. Még nem kötöttem le az akksit, meg nem szilikozoztam le, hátha a héten lesz még egy kis napsütés :)
Sajna a motorrobogót már nincs időm követni :( Nem szándékosan vagyok távol, és szívesen olvasgatnám a piaggio.hu-s fórumot is, de hát...idő..idő..idő, ami nincs :(((( Ide nézek be néhanapján, meg a vasúti témákba, és ennyi.
Épp rogobóvásárlás előtt állok, mivel van az egyik cégnél egy akció, miszerint min. 200.000Ft-ért beszámítják a régi motorodat (Simson, Jawa stb.). Ez kihagyhatatlan.
Nem nagyon értek a rogogókhoz, szóval a segítségeteket kérem, hogy mit nézzek meg legalaposabban egy robi tulajdonságainál és mi az ami erősen ajánlott (pl. elöl tárcsafék). Mivel "B" kategóriás jogsi van, csak 50cm3-eset vennék. ~400.000Ft körüli áron gondolkozok.