Sajna a 3.gen CRX nem családi autó így meg kell válnom tőle, amit sajnálok, de ha valakit pont érdekel egy ilyen egyben lévő gép, akkor a hirdetés elérhető itt:
az a bibi a kocsival hogy nincs töltés,de a műszerfal nem jelzi a hibát,de ha ál a motor akkor világit a töltés hiány,ami nem gáz,ezzzel csak arra utaltam hogy nincs kiégve az égő a műszerfalban,
szép a celica kettes, erős is....de egy 200 pacis kocsira nincs szükségem. Ellenben a cöröiksz.....hogy is mondjam....mikor vezettem majdnem elélveztem:))))
Rátaláltam erre a fórumra és rájöttem hogy nem is kell tovább mennem mert CRX fun vagyok én is mint itt sokan és ezt nem adnám fel semmi más autóért!
18 éves vagyok de ennek ellenére elég sok autós tapasztalattal rendelkezem de eddig még nem éreztem olyat mint a 91 es crx ben (utas ként sajnos) !
Nagyon jó gépek és megbízhatóak is.... a CRX vásárlást csak olyan embernek ajánlom aki tisztában van azzal a tényel hogy nem egy 1.3 opel kadett et vezet hanem egy igazi ritkaságot magyarországon hiszen szerintem nem mondok nagy hülyeséget hogy 3-400 crx csodagép járkálhat kis hazánkban és ebből is az általam kiszemelt gépre kéne szűkíteni a kört azaz a 2. generációra ami (88-92 ig)áll úgy tudom abból pedig nem sokkal lehet több 100 gépezetnél!
Remélem lejött hogy mit akarok mondani!(ha csak szálguldozni akarsz akkor egy celica 2.0 lesz a te géped. Jól megy szép király de nincs kihaló félben mint crx 2. generációja:( ) Ne értsétek félre imádom a toyotát is főleg a carlos sains replika t ami egy másik csoda...
Őrizzük meg a crx eket mert a száguldó koporsó ugyan úgy igaz egy lexus ra is mint egy crx re csak gazda függő...
ui. szerintem ezzel mindenki így van de írom inkább csak a saját nevemben-.- NE VEGYE MEG SENKI TANULÓ AUTÓNAK!!! Arra kell egy opel kadett nem birod szétütni és nagyon olcsó jól is megy de ne növeljük a crx ben meghalt emberek számát a kezdő jogsisok csapatával.ÉS MÉG EGYSZER - ÓVJÁTOK MÁR MEG EZEKET A KIS GÉPEKET MERT PÁR ÉS HA ÍGY HALADUNK VÉGÜK!
Sziasztok, ótóvásárlás előtt állok, és élvezettel olvasom a fórum tartalmát. Igazából költői kérdés maradt, most sem tudom igazán, hogy érdemes e crx-t venni. Nagy tapasztalatom nincs, fater skoda 120-asát , suzuki swiftjét, és toyota corolláját vezettem eddig, de legnagyobb élményt azért ez a totoja jelentette. Lehet véletlen, vagy csak a szülői érveléseknek köszönhető, de ha a megbízhatóságról beszélünk, ma már jórészt tök mindegy milyen autót veszel, nem olyan rosszak (olasz és francia ótók kivételével:)) de én a ferdeszeműek által gyártott márkák mellett voksolnék ha szalonból vennék. De nem onnan fogok.:( Apuci nem pakolta a seggem alá a házat, a legújabb merdzsót, magamnak spóroltam meg a kocsiravalót. Szóval nem szeretnék mondjuk 7-800 ezer libát kiadni valami szarért, amivel a szerviz és az otthonom közti utat koptatom állandóan. Stílusra nekem a Lexusok jönnek be, de nagyon úgy néz ki be kell érnem jóval kevesebbel. Szóval életem első autójára gyűjtök max milláig mennék el, de pluszban már nem költenék. Egy sportos autóban gondolkodok, de nem tudom eldönteni mit lenne érdemes venni. Azt hiszem ésszel, de sportosan vezetek, szeretem érezni, hogy van tartalék még a seggem alatt, de közel sem tesztelem magam és az autóm képességeit. Na ennyit magamról, és akkor a kérdés: vajh milyen autót vegyek? A Szokásos paraméterek a fontosak: intelligens, házias, kiegyensúlyozott, vidám, humoros, elbűvölő, gazdag nő hatalmas cicikkel, leszbikus hajlamokkal….:)))))). Ehhem: hajlandó vagyok ebből engedni…. Kérlek benneteket meséljetek arról hogy ki milyen pozitívumokat-negatívumokat lát saját autójában, milyen autókban érdemes gondolkodnom. Ami tuti fix: béemvé kell a fenének:))) Köszi, várom a hozzászólásokat. Ja és egy mottó: „Télen a legjobb vezetni…a mazsolák otthon, a profik meg az árokban…” zs
Látom Te egyszemélyes büntetőhadjáratot folytatsz a CRX-ek ellen. A véleményedet már többször kifejtetted, elolvastuk, megértettük. Szvsz ne ismétegesd magad, inkább a Porsche topic-ba irogass. :(
Nekem nincs nagyon negatív élményem a crx-el kapcsolatban. Semmilyen autóval nem kell karambolozni, és kész. Én biztonságban érzem magam, amíg rajtam múlik nem lesz baj, pedig megyünk azért rendesen. Kiszámítható, nekem ez jött le. A szívem másik csücske egyébként a 911, de az még odébb van! Azért vezess egyszer egy hondát. érdemes. hidd el
Így igaz,76eleji a gépem,legelső darabok egyike. Hidd el mégha nem is olyan dinamikus a több tömeg miatt 0-100ra mint a cerka,nagyobb élményt,biztonságot,sportoságot ad. CRX csak sportkocsinak látszik és ahoz képest meg nagyon veszedelmesen megy a kis tömeg miatt.Egy életveszélyes dolog,nem is engedném forgalomba.
majdnem 20 az a 30, és valóban kegyetlen jó állapotban van. De nincs mit bizonygatnom. A CRX amúgy egy nagyon jó kis autó. ez van. Szerencsére nem vagyunk egyformák.
Nem egy fiatal autó az tény! Ha sikerül egy jó állapotút találni, akkor szinte kortalan autó! Költeni minden kocsira kell, kevesen tudják, hogy a kasztni a legdrágább része egy gépnek. De mindent ki lehet javítani. És a crx-et arra tervezték, hogy menjen vele az ember, a motorja bírni fogja. Azért olajat sűrün kell ellenőrizni és meleg motornál, leállítás után egy két perccel. A többi kiderül. csá
Hájj!! Na sok hezitálás után meggyőztetek! CRX-et fogok venni és cu! :) De még 1 kérdés: mivel korosabb autók a CRX-ek, szerintetek meddig éri meg fenntartani őket?
Már többször olvastam a fórumot crx vásárlás miatt, de most hozzá is szólnék! Szeptemberben sikerült egy '88-as, II.gen Hondát vásárolnom. Nagyon örültem Neki, de féltem is picit az autótol, pedig 18 éve van jogsim. Vezettem már 2.6-os Mondeot, 1.8-as turbo Audit, stb, de ez az autó nem semmi. Igaz nem sok ilyen van itthon, törésmentes, teljesen gyári állapot, szóval szuper az autó. Össze kell szokni vele, ennyi. Aki hodály limuzint akar, ne vegye meg ,mert VEZETNI kell! Szó szerint. Igen tartani kell a kormányt, figyelni kell , de nem fárasztó mert mindent feledtet az élmény! Meglódul mint az őrült, de 30-ról is kihúz ötösben. Aki fiatal- előző kérdések- megveheti, de szerintem ne akarja a határait próbálni se az autónak , se önmagának. Szép lassan és főleg ésszel. A futómű kegyetlen, szinte minden kanyart bevesz, a motor elnyűhetetlen, és gyönyörű az autó! Lehet problémázni a biztonságon, én bízom magamban de ha egy Őrült jó sofőr jön szembe....! A fenntartása eddig semmi, csak a kötelező dolgok! Amúgy összetettben a világ legjobb autója a Honda! Mert van külön jobb motoros, futóműves, elektronikás, kasztnis, stb autó, de mindez egyben....? A CRX-et bizony nagyon eltalálták, még mindíg gyártani kellene! Hátránya, hogy zörgős autó és mindenki versenyezni akar! Hajrá Nekik!!!
szeritem azt vedd meg ami neked teszik, ne halgass masokra. folag azokra nem akik 1000 eves bmw-ket akarnak vetetni veled. nemetet meg ujat se :/
az,hogy eros autoval nem jo kezdeni hulyeseg. miert? mert amikor netanultam 120-as skotkoda volt meg lada. aztan 17 evesen beultem egy 96 lovas 1.6-os nissan sanyiba. es nem vot se balesetem se semmi. pedig nyomtam neki ahoyg a csovon kifert ahol lehet. kb olyan dolog, hiaban van biciklid meg hiaba van a kornyeken meredek domb nem fogsz 70-el legurulni rola csak azert meg lehet.
egy ilyen ore agutonak mar van annyira labilis a futomuve, hogy nem fogsz 130 flett szaguldozni vele.
koteni vagy nem:
ha 2milla alatt veszel autot akkor az kozelebb van a roncshoz mint az autohoz. szoval a 300k eg ykoltseges hobbi elso reszlete. a crx mellet az szol, hoy nagyon jo kis kocsi, es rengedeg tuning cucc van hozza a neten. akar turbo set is amivel 200 lo kozelebe lehet huzni...
Üdv mindenkinek! Véletlenül akadtam rá erre a fórumra, de mindenképpen örülök neki! 1 hónapon belül kocsit szeretnék venni és a 2gen CRX áll az első helyen! De azért kicsit megrendültem!Mert többnyire a CRx-ek negatívumairól olvastam! Valamelyik CRX tulaj meg tudna győzni, hogy érdemes belevágnom? ( Persze ha még él ez a fórum:D )
Ennyi rutinnal én sem ajánlom a CRX-et, nem egy tipikus tanulóautó. Akkor már sokkal jobb választás egy 1.4 - 1.5 4th gen civic, azt is ésszel vezetve. Persze lehet, hogy Te amúgy a következő Suhamér vagy, akkor bocs. Nem tudom anyukád 115 lovas gépe milyen idős, milyen autón tanultál vezetni, mert a lóerő nem minden. A 80-as évek végén, 90-esek elején még nem volt szériatartozék az ABS, ESP, légzsák stb. Vezetési élményben össze sem hasonlítható egy akkori és egy mai gép, egy európai gyártmány egy Hondával (mellesleg pont a futómű miatt :)). Én meggondolnám a helyedben, ismerve a saját vérmérsékletemet és ha már muszáj vennem valamit, akkor az alapján választanék. Ja, és mindenek előtt ki kell próbálni a kinézett típusból egy jó állapotút.
A Lidl-ben 200 Ft-ért ugyan lehet kapni bort, de nekem ingyen sem kéne.
300e jó magyar forintért csak hulladékot veszel, amire csak a biztonságos, üzembiztos közlekedéshez még annyit rá kell költeni. Gyűjtögess még. Minek neked 18 évesen, 1500 km rutinnal saját kocsi?
Komolyan mondom teljesen értékvesztett ez a társadalom.
Örültem, hogy 24 évesen megvehettem az első autómat, miután lediplomáztam. Ma meg már tele vannak a hallgatók autóival az egyetemi parkolók.
A 110-ló felé azért megyek mert anyám kocsija,amit hetente kétszer használok,néha hétközben,de Vasárnap este mindig,az115ló. Nekem ez bejön.Mindig járunk vele kocsikázni a haverokkal,néha hegyi utakra is és ezt már nagyon megszoktam,kevesebb lóerőt már nem annyira szeretnék... De mégegyszer mondom nem feltétlenül sportkocsit.