A farkoszorú az a része a farnak, ami "fehérre van festve", azaz a hátsó bakok között, a fedélzet síkja feletti rész, ami egyben sokszor körbeöleli a kormányművet.
Az egyik forrás szerint nincs neve az általam kérdezett résznek, a másik szerint meg ide is illik a pódex (gondolom valami angolos po'deck(s) névre hajazó) név.
Ezeket a tereket elnézve kitűnő egységek úszó konferenciához, áruk direkt marketingjéhez, szakmai előadásokhoz, továbbképzésekhez, partykhoz. Bulikhoz jobban beponyvázva is egész zajvédett. Szóval mindenhez, kivéve a sétahajózást. Éjszakai munkásjáratként a Léna folyón biztos szuper lenne.
Hova gondolsz? Kit érdekel az, hogy az utas nem lát ki előre? Ne akarjon annyit nézelődni! Már kifizette a jegy árát, örüljön, hogy egyáltalában elviszik. Sokkal jobb lene, ha csak átutalná a pénzt és nem is rontaná ott a levegőt.
Egy horgonyberendezés (vagy 2) azért nem szokta jelentősen rontani az előrefelé kilátást. Általában nem is igényli a horgonycsörlő, hogy zárt térben legyen elhelyezve. Itt az értelmetlen dizájnnak rendelték alá a praktikumot. A gömbölyű orr helyett simán lehetne ott egy mellvédes kialakítás, mögötte ablakokkal. Nyilván a dizájn kárára menne, de SZVSZ azért meg nem kár.
A főfedélzet elöl abban a pompás formájú motorvonat orrban végződik, oda aligha fog ablakot vágni bárki is, plusz mintha a mellső beszállító is a tv-fal mögötti a térbe nyílna... Aki utazott már rajta: büfé pl. van rajta?
A főfedélzeti utasteret elölről lezáró fal előtt mi van? Miért nem lehetett rá ablakot rakni?
Ha jól értem, akkor a felső fedélzet nyitott részére jó lenne egy ki-be húzható árnyékoló? Most gondolom, kellemes a nap, de nyáron égési sérülések lesznek a sötét szín miatt.
Balatoni új katamarán hajós szemel. Hajó szép kívülről, de nagyon sok dologba felkész. Elég baleset veszélyes a kikötése. Személyzetnek nincs pihenő helysége, zuhanyzási lehetőség. . Dolgozz 14-16 órát igy. Alsó teremben előre nem lát ki senki. Bicikli tárolás meg oldott félig medig mert ami falra van szerelve oda nehéz felrakni. Bejáratott telibe rakták ott megy el a szellőző ventilátor be gépházba nagyon zajos. A fedélzeti kábel kötegeket lehet látni nincs ámenezettel eltakarva. Sok bogár egy idő után megfog települni rajta. Az ülések fikuszén rögzítve rendezvény esetén bonyolult lesz. Felső fedélzet kormány állás ablak első részét nem lehet takarítani, elhúzható ablak nincs csak nagyon kicsi oldalt. Mikor nem kellene a klíma csak két ajtón tud friss levegő bejutni. A klíma ventilátor az első ülésre fúja a meleg levegőt. A hol nincs ülés a tetőt tovább lehetett volna vinni. Kb ennyi lehet vitatkozni.
Személyzet hiánya, és műszaki okokra hivatkozva állt le. Jó pár éve nem tudnak személyzetet biztositani rá. Aki csinálta idáig annak is kelet szabadnap ezért nem járt hétvégén. Meglátjuk hogy újból járni fog. Jó pár éve csökken rajta forgalom. Sok 65 év feletti járt inkább rajta. Volán se ingyen csinálja .