Keresés

Részletes keresés

tobakj Creative Commons License 2003.01.17 0 0 276
Van valami filecserelo amit proxyn keresztul is lehet hasznalni? Raadasul http proxyn...
sarkozi.a Creative Commons License 2003.01.09 0 0 275
Nem ide tartozik, de azért kérdezlek titeket:
Hogyan lehet mono mp3 file minőségét feljavítani?
Letöltöttem audiobook-ot mp3 formátumban, ennek a minősége azonban alig hallgatható (mono és kicsit bele van torzítva. (kezdő vagyok)
DaySleeper Creative Commons License 2001.05.30 0 0 274
(válasz egy 1999-es hozzászólásra feltett kérdésre)
bejön.
épp akkor nem tudom, mi csordogált
de itt egy curiosity: a szám címe ...anxious disease... van új guns is, mit szólsz?
:)
DS
Előzmény: Törölt nick (249)
Ernesto Serra Creative Commons License 2001.05.24 0 0 273
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem nem zavar a file szűrés a Napsterben! Egy csomó eddig számomra ismeretlen együttest találok, és mivel a bent maradtak általában igencsak az underground vonalon maradtak a többségük baromi izgalmas zene. szóval így is jó ez a Napster!
tracy Creative Commons License 2001.05.20 0 0 272
Ja, hot list, igazad van. A view infoban nézd meg akkor, ott látszania kell, hogy milyen csetrúmban van (ha van). Menj oda és ott kattints a nevére így már lesz unignore opció és arra kattints. Ha nincs csetrúmban, akkor passz:(((
Előzmény: Mustár (271)
Mustár Creative Commons License 2001.05.20 0 0 271
nem csetrúm, contact list olyan nekem meg nincs
hot list van ott jobb klikk és akkor
1.instanst message
2. view info
3. remove user
4. refresh file list

Megnéztem az instant message-t, és ott vot
1. add user to hotlist
2 ignore user
3 user info

na itt mit tegyek?

tracy Creative Commons License 2001.05.20 0 0 270
Valahol látnod kell őt. Vagy a contact listedben, vagy egy csetrúmban. Jobbklikk a névre, felbukkan egy menü. Itt kattints az unignore feliratra, és meg is van (remélem).
Előzmény: Mustár (269)
Mustár Creative Commons License 2001.05.20 0 0 269