Keresés

Részletes keresés

vizicsiko Creative Commons License 2011.11.22 0 0 176

Sziasztok!
Harmadéves pszichológus hallgató vagyok és a testmódosításokról (tetoválás, piercing) írok műhelymunkát.
Ehhez szükségem lenne arra, hogy minél többen kitöltsék az ezzel kapcsolatosan készített kérdőívet.
A kitöltés teljesen ANONIM, sem én, sem senki más nem fogja látni, ki töltötte ki a kérdőívet.
A kérdőív linkje:
https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9BuotA57ETwiAOE
Nagyon köszönöm mindenkinek, aki szán rá(m) egy kis időt és kitölti!
Ági

Deep ink Creative Commons License 2011.08.03 0 0 175

Nincs eltűnő tetoválás!

Előzmény: think.believe.dream.dare (168)
Deep ink Creative Commons License 2011.08.03 0 0 174

A hámlás normális, ha a festék nem marad benne, az nem...

Előzmény: Catwomen11 (173)
Catwomen11 Creative Commons License 2011.04.15 0 0 173

Sziasztok.Pár napja csináltattam tetoválást,és az a gondom,hogy a bőröm irdatlanul dobja ki a festéket.Magyarán a tetovált bőr jön le,alatta marad a heg.Ez mitől lehet?:S

Válaszokat előre is köszönöm.

wednesday_me Creative Commons License 2011.03.20 0 0 172

Sziasztok!
A tetoválásról mint médiumról írom a szakdogámat, ha van kedvetek segíteni, töltsétek ki a kérdőívem:)
https://spreadsheets1.google.com/viewform?hl=hu&hl=hu&formkey=dHZrdTNjWWVvQUdMcHc3NUlabFAzenc6MQ#gid=0
Köszi előre is!

olaszimado Creative Commons License 2011.02.28 0 0 171

Sziasztok!

 

Én az első tetoválásomat kb.2 éve készítettem...Már évekkel ezelőtt megrajzoltam,egyedit szerettem volna mindenképp...Hirtelen felindulásból történt az elszántság,ugyanis pont akkoriban lett vége a kapcsolatomnak...Semmit nem bántam meg,akartam a tetoválást,és jó ideig csak hevert a fiokomban a rajz....Lehet,h elsőre elutasítanak a szalonok,ezektől ne riadjatok meg,sajnos vannak beképzelt nagykutyák is,akik azt mondják majd,h ők nem adják a nevüket akármihez...(hozzáteszem;több éve rajzolok-festek...)és hát,Te vagy a vendég,te fizetsz stb....