Keresés

Részletes keresés

azazell0 Creative Commons License 2006.06.19 0 0 100
Az is lehet! Ha nem probléma, gyere át ide.
Előzmény: narancsfing (99)
narancsfing Creative Commons License 2006.06.19 0 0 99
Azt akarod ezzel mondani, hogy elvesztetted a diákigazolványodat és valaki jogtalanul felhasználta?
Előzmény: azazell0 (98)
azazell0 Creative Commons License 2006.06.19 0 0 98
Baj van, baj van, segítsetek.

Kb. egy hónapja utaztam a hármas metrón. Ha tudom, hogy éppen nincsen bérletem (általában van - itt a másik nadrág/nincs kedvem sorbanállni szituról van szó), egyszerűen elsétálok az ellenőrök mellett, mert hát miért fizessek, ha alapjában véve nekem van igazam. Most azonban tudtam, hogy van nálam bérlet, ezért elégedetten vettem elő és mutattam be, mire az ellenőr megkérdezte, hogy a diákom vajon érvényes-e (van-e rajta matrica). Tényleg diák vagyok, de elfelejtettem érvényesíteni az igazolványt. Ekkor követtem el azt a nagy hibát, hogy nem mentem azonnal tovább annak rendje és módja szerint. Az igazolványt nem tartottam erősen a kezemben, mire az ellenőr - mihelyt meghallotta, hogy "elfelejtetem érvényesíteni" -, kikapta a kezemből, a háta mögé dugta, és valami olyasmit mondott, hogy "hát ez bizony akkor is érvénytelen". Én meg nagyon siettem egy ZH-ra, szóval egyszerűen továbbmentem, az érvénytelen és egyébként is leamortizálódott diákomat hátrahagyva (az esethez képest egy hete próbáltam rá matricát szerezni, de az igazolvány állapotára hivatkozva megtagadták, az új igazolvánnyal pedig még nem kezdtem el foglalkozni.)

Most kaptam egy 14000-es számlát, és értelemszerűen nem akarom befizetni.

Ugyebár nem írtam alá semmit + az ellenőr (asszem) jogtalanul kobozta el a diákomat.

Esélyeim? Előre is kösz a válaszokat.
v.telrad Creative Commons License 2006.06.06 0 0 96
Úgy érzem,hogy ez a téma most újra aktuális kezd lenni.....
..CALA.. Creative Commons License 2005.07.17 0 0 95