Szerintem is, kivéve persze Lance-t, bár a fene tudja, neki vb-autót tervezni önmagában is kihívás. De ettől még továbbra is úgy gondolom, ha Newey le is lépne idén, akármelyik istállóhoz megy is, a 2026-os kocsiba nem lehet beleszólása. Azaz, az alap irányokat más határozza meg helyette, úgyhogy lehet akármilyen okos, az első pár éve úgyis tűzoltással telne. Azt meg Hamilton vagy akár Alonso nem fogja (ki)élvezni.
ezt beszéld meg vele, ne velem :) egyébként az elsodródás szerintem már megtörtént részéről a sporttól, de még nyomasztotta, így van mire ráfogni (aztán persze lehet, nem ez lesz, még majd egy év van addig)
Meg a másik az, hogy mostanra valószínűleg már felnőttek a gyerekei, és nem kell azzal foglalkozni, hogy tudnának-e nekik iskolát találni Maranellóban.
"jön az új éra. Mi kell meg? Ja, egy jó autó az új érára."
Hát arra szerintem Hamilton hiába számít, ha igaz ez a hírmorzsa:
"Slater Newey szerződésével kapcsolatban arról tájékoztatta a közönséget, hogy az minden valószínűség szerint 2025 végéig érvényes és van benne egy kikötés arra vonatkozóan, hogy távozását követően egy évig „kertészeti szabadságot” kell töltenie, vagyis 2027 januárja előtt hivatalosan nem csatlakozhat egy csapathoz sem."
De még ha idén le is lépne, akkor sem hiszem, hogy a RB belemenne olyanba, hogy Newey az új csapatnál (Ferrari, mondjuk) már belenyúlhasson a 2026-os kocsiba, amit a fő csapásiránnyal együtt ugyebár már 2025-ben illik megtervezni.
1. Neki is meglehet az a pénz, amiért már korpásodik a haja.
2. Azért a ferka megint az MS előtti brutál politikát folytatja. Leszervezi minden idők - valószínűleg - legnagyobb szponzori üzletét, megszerzi az elérhető legjobb és legnagyobb marketing értékkel rendelkező pilótáját, jön az új éra. Mi kell meg? Ja, egy jó autó az új érára.
Volt valami poén, a cári tisztek alsóneműivel kapcsolatban, hogy "a tisztek hetente, az altisztek kéthetente kötelesek alsóneműt váltani. Tisztek csak tisztekkel, altisztek csak altisztekkel válthatnak." Erre gondoltál?
Fura vón', eddig folyamatosan az volt az indokolás, mármint hogy Newey miért nem megy Maranellóba: ha jól rémlik, azért, mert akkor oda is kéne költöznie, valahová a környékre, azt meg nem szeretné, jól elvan Angliában, a kreatív munkaközeg biztosítását meg már ne is említsük. Most meg egyszerre közelebb került az olasz csizma az angol asztalhoz, és Masseur meg tudta dolgozni a Scuderiát? Hát majd meglátjuk. De ha így is van, gondolom, kertészkednie akkor is kell, és mire lerakhatja a kis ásót, gereblyét, eltelik pár év, mire lesznek jelei az ottlétének.
Olvastam egy (szerintem) jó poént Newey esetleges átigazolásával kapcsolatban: "És akkor most Newey nem árulja el a Redbullnak innentől a jövő évi fejlesztéseket?"
Még nem hivatalos, de lehet, hogy holnap már az lesz:
"Úgy tudjuk, hogy a megegyezés véglegesítése zajlik ezekben a napokban, és akár nagyon rövid időn belül, legkésőbb péntek délután megérkezhet az erről szóló hivatalos közlemény is."
1-2 éve már mondogatják a versenyzők, hogy ha tovább nő a versenyek száma, akkor a szerelőiktől el fognak válni a feleségeik. Én se tudom, hogy a költségcsökkentés mellett vannak-e annyian, hogy megoldható legyen a rotáció.