Az az ő dolguk, ezt az indokolást már említette korábban is, hogy ő vállalta a kísérletezés terhét. De nem hiszem, hogy kísérletezni menne az olaszokhoz. Ha viszont ott is azt kéne tennie, na annak nem fog örülni.
Nekem 2010-ben volt ez az érzésem, a friss egyéni és csapatVB Brawn-ba beülő Mercedes-Schumacher gyár-pilóta duónál. Mi másért is mennének, mint a VB-ért? De egyszerűen nem volt annyi kraft, és a keserves keftetés, hogy a McLaren-Ferrari-RBR szintjén menjenek (ahelyett, hogy az éppen lemaradókat elkapkodják), mintha még az egyébként elérhető tartományon belül is visszavetette volna őket.
Mielőtt még a nyolcadikról kezdene beszélni, egyáltalán oda kéne eljutni, h ne kapjon ki zsinórban a csapattársától és ne kelljen azt hazudoznia, h más beállításokon megy. :-)
Abban igazad van, h történelmileg Hooshee és jómagam a merci tábort erősítjük, de mióta beszállt az efegybe a merci, mint csapat, nekem nem a szívem csücske. Már az, h MS-t tették oda, vagy ahogy a fenyegettek a kiszállással és emiatt megkaptak minden hajlítgatást, nem tette őket szimpivé.
Úgyhogy én nem érzem magamat merci fannak, itt az efegyben.
"de hogy Hamilton mit fog hozzátenni a történethez, azt egyre kevésbé látom. "
Hogy szakmailag, vagy motiváció vagy fejlesztés terén, az majd kiderül. Ami viszont biztos, h szponzori oldalról szerintem a legerősebb brand az efegyben.
csak a Newey által fejlesztett autónak van számára vége, de vannak faktorai, majd azzal húzza be a többi wdc-t. vagy nem, és kiderül csak álomfaktor gyára van itt pár rajongónak😂
Hülkenberg nem fiatal, de azért nem megy rosszul, szerintem egy építkező csapatnál jó lehet. Kevésbé finoman kifejezve: amilyen állapotban most a csapat van, nincs túl sok választási lehetőségük. (Annak meg úgyis kicsi az esélye, hogy 2026-ban egyből a VB-címért mennek.)
A Mercinél igen, de a RB-Max-Newey felállás megbontása nélkül a Ferrari egyelőre nemigen erősebb a RB-nál. Hamiltonnak meg, gondolom, nem egy pár leeső győzelem kell egy évben, hanem egy egész évben folyamatosan kihívóként használható kocsi, és olyan csapat, ami egyértelműen mögötte áll. Mármint ha tényleg címet akar még szerezni. Én nem igazán hiszek ebben a projektben, nem hinném, hogy Maranello lenne vagy lesz Hamilton második hazája, de majd meglátjuk.
"Fene se tudja. Tegnap olvastam egy cikket, ami kb arról szólt, h Ham - Rus elleni - égésének bőven lehet az az oka, h nem akarja elfogadni, ez az autó ennyit tud. Ergo, ha a csapat az energiákat arra fordítaná, h a jelenlegiből kihozzanak minél többet és nem folyamatosan a forradalmi beállításokat keresné, akkor jobban járnának."
ja erről több helyen is írogatnak. Lajosnak nem pálya Gyurit legyőzni, ő mást akar.
Nem azt mondom, hogy szét van csúszva, csak úgy érzem, már nem akkora a motivációja, mint ami elég lenne ahhoz, hogy valóban úgymond építkezni kezdjen (vagy kivárja az építkezés végét), pont a Ferrarinál. Egyelőre abból kell főzniük az olaszoknak, amijük van, Newey nélkül, jövőre is így lesz, amikorra Hamilton már ott van, és ha nem találnak be valamivel jobban, akkor nem lesz meg az a megszokott közeg, ami általában, a pályafutása 90+%-ában megvolt körülötte, nem tudom, mitől lenne erősebb a teljesítménye, mint most (vagy 22 második felénél).
Már az is eszembe jutott, hogy ez az egész csak Toto mesterterve, a kedvét szegett Hamiltont elengedi, aki közös megegyezéssel átmegy az egyik riválishoz elszabadult hajóágyúnak, levezetőzni (miközben egy hétszeres helyére betesznek egy Kimit, csak hogy másolják a történelmet), ezzel a lépéssel kihasználják a RB-nál felbukkant káoszt, és hagyják, hogy Newey is odamenjen néhány évre (amíg rá nem jön, hogy nem jó ott neki), ezzel egy csapásra meggyengítik a RB-t, és látszólag erősítik ugyan a Ferrarit, de ténylegesen mégsem, mert azok balfékek ezt kihasználni, és tádámm, máris van esély az élre visszakeveredni a zavarosban halászva.
Mekkora már, Newey távozása akkora öröm a Hatmisoknak, mintha Hatmilton újra futamot nyert volna két és fél év után. Mintha e hír hallattán már nyócat látnának. Előbb a tiusztességes hetet kéne megszerezni, nemhogy a nyócat.
Nem biztos, hogy F1-ezni fog szerintem, meg várnia is kell kicsit ha mégis:
Red Bull’s F1 rivals facing 2027 wait if they want Newey
Formula 1 design legend Adrian Newey could be blocked from joining rival teams until 2027 unless a deal is reached to release him early, Autosport has learned.
Hivatalosnak tűnik, mármint úgy értve hogy nem csak blogok hozták le, hanem az AS is pl., jó mondjuk az sokat nem jelent a 2007-es kizárták Aloékat a WDC-ből hír után! :D
Amúgy meg, azt értem, hogy nagy szponzori üzlet, meg Newey, de hogy Hamilton mit fog hozzátenni a történethez, azt egyre kevésbé látom. 2021 vége óta a csapat nem tud kikecmeregni a kátyúból, győzelem sehol, még dobogó is tulajdonképpen ritkán, a frusztráció fokozódik, az évek meg haladnak...és mire összeállna Maranellóban minden, a brit kb. ki is öregedik az F1-ből, motivációügyileg szinte biztos. A hét cím megszerzése közben szerintem amúgy is folyamatosan csökkent a szint, még ha nem is vallotta be (magának sem), de azóta meg végképp olyannak tűnik, aki nem találja a góllövő cipőjét. Jó, a jelenlegi RB + Max kombó mellett nehéz is lenne, bárkinek is, de éveken keresztül szerintem nem fog várni. Akkor meg minek szerezték meg?