Keresés

Részletes keresés

Maretingagency Creative Commons License 2 napja 0 0 204

Sziasztok, 

Egy marketing ügynökséget szeretnék alapítani és a véleményetekre lennék kiváncsi hogy így induló vállalkozásként mire érdemes figyelni illetve mi az a dolog amivel ki emelkedhetnék más hasonló vállakozás közül? 

Előre is köszönöm válaszotokat :) 

Mlnd_b Creative Commons License 2021.08.23 0 0 200

Sziasztok!

 

A véleményeteket szeretném kérni, hogy online marketing képzésre kit ajánlatok? Láttam a piacon több oktatót/iskolát de nem tudom megítélni, hogy melyik a legelismertebb/legjobb Magyarországon.

 

Válaszotokat előre is köszönöm!

 

joci42 Creative Commons License 2021.04.06 0 0 198

Hello!

 

Kis segítség. A kollektív marketing nevű cégggel NAGYON VIGYÁZZATOK!!! Nem szeretnék hitelrontást, illetve egyebeket, de SZERZŐDÉST KÖTNI mindenképp. A" befektetési lehetőség" kamu. Többen ráfaragtunk. De mindenki azt csinál természetesen amit akar.

 

Donát29 Creative Commons License 2021.03.26 0 0 197

Sziasztok! Egy csomó tök jó blogot említettetek már előttem, így ezeket nem ismétlem újra. Amit ajánlanék az a Pallas Communication céges blogja, ami rendszeresen frissül és mindig szuper cikkeket találok benne. Vállalkozóként igyekszem magam megcsinálni, amit lehet és itt renegeteg hasznos információt találok mindig. Persze, van olyan is amit én nem tudok megcsinálni, pl az EDM küldés, de erre felvettem velük a kapcsolatot és kértem a segítségüket....

meszilive Creative Commons License 2021.01.31 0 0 196

Sziasztok! Azt el is felejtettem kérdezni, hogy ti ecommerce területen kit ajánlanátok SEO-ra? Köszi

meszilive Creative Commons License 2021.01.31 0 0 195

Sziasztok!

Nagyon jó, hogy létezik ez a fórum, és hogy az utóbbi időben egyre több bejegyzés születik. Az Ads Valley egy fogászati marketinggel kapcsolatos oldal, ahol fogászati marketing bejegyzéseket lehet olvasni SEO, Google Ads, Facebook Ads, Facebook menedzsment, Content Design és az egészségügyi marketing témában. Megéri ránézni. :)

jesuisbettina Creative Commons License 2021.01.29 0 0 194

Sziasztok! Ideje újra tervezni a marketingünket egy ilyen nehéz év után amilyen 2020 volt, hogy 2021-ben jobbak lehessünk! Ehhez hoztam nektek néhány hasznos tanácsot, amiben egy 20 éves SEO múlttal rendelkező profi marketinges számol be a már megszerzett marketing és SEO tapasztalatairól! 20 dolog, amit az elmúlt 20 évben megtanultam, mint SEO tanácsadó és marketing stratéga (matebalazs.hu)

darkrecon Creative Commons License 2020.11.28 0 0 193

Ha online marketingben kell segítség, én tiszta szívből ajánlom nektek az Online Specialista marketing szolgáltatásait, mellesleg nagyon jó weboldalakat készítenek, amik ki tűnnek a tömegből. Ismerik és kérdés nélkül alkalmazzák a keresőoptimalizálás minden fortélyát, könnyebb az értékesítés a kibertérben:)  

Clara23 Creative Commons License 2020.08.04 0 0 192

Ha érdekelnek lazább stílusú online marketing témájú blogok, akkor nézd meg ezt az oldalt https://onlinemarketingtanacsok.hu/blog , mert szórakoztató és egyben hasznos is. 

Szilvi Berki Creative Commons License 2020.06.19 0 0 191

Sziasztok,

 

Látom rég frissült a fórum, picit bepunnyadtunk. Szeretnék nektek hozni egy kis érdekességet a 2020-as marketing felületekről, hátha felpörgünk. Egy általános és aktuális tájékoztatót osztok meg veletek, hogy hol érdemes hirdetni.

 

Az online platformok napról napra változnak, amivel muszáj lépést tartanunk, ha interneten is szeretnénk hirdetni. Márpedig szeretnénk, mert a mai világban ez elengedhetetlen egy vállalkozás számára. Nincs olyan, hogy csak Facebookon hirdetek vagy csak Google hirdetéseket szeretnék futtatni. Ezt felejtsük el. Ha eredményesen szeretnénk promózni a cégünket, eladni a termékeinket, szolgáltatásainkat, akkor a Google, a Facebook és az Instagram csapatát szükséges alkalmaznunk. És most egy nagyon alap együttest mondtam. Kicsit lejjebb kitérek a többi szuper online hirdetési lehetőségre, röviden.

 

Az előbb említett hirdetési felületek tökéletesen kiegészítik egymást. Az Instagram a brandépítésben erős. Ráadásul vannak olyan üzletágak, ahol kiemelt figyelmet kapnak Instán a termékek/szolgáltatások. Ilyenek például az éttermek, a fodrászatok, a műkörmös szalonok, az edzőtermek és még napestig sorolhatnám. Hogy miért? Mert Instán nem a termékeket mutatjuk meg csupaszon, fehér háttérrel. Itt egy virtuális showroom-ot kell működtetnünk tulajdonképpen. Meg kell mutatnunk az embereknek, hogy a termékeinket hogyan és mire használhatják, milyen kreatív felhasználási módjai léteznek. Szolgáltatásra ez ugyanúgy vonatkozik. Mutassunk backstage fotókat, tegyük ki a tárgyaláson vagy a szakmai oktatáson készült fotós anyagokat, használjuk ki a lehetőséget, hogy vannak galéria formátumú posztolási és hirdetési módok, töltsünk fel sztorikat és videókat! A sztori különösen hasznos, nagyszerűen lehet vele értékes interakciókat generálni. Ezek tetejében a fiatalokat kifejezetten könnyű becélozni itt, hiszen ők akár napi több órát is eltöltenek Instázással, ahol a minőségi posztokat közzétevő márkákat szívesebben követik be.

 

Facebookon érdemes a termékeinkre koncentrálni, és bemutatni azt, hogy miért pont a mi termékünket válasszák, miért jobb a mi szolgáltatásunk mint a többi konkurensé. Persze itt se termékfotókat hirdessünk, mert átsiklik az ember szeme a dögunalmas contentek felett. Helyezzük termékünket humoros kontextusba, gyártsunk ötletes mémeket, ne féljünk a vizuális hirdetéseknél színeket használni. A komolyabb célközönséggel rendelkező hirdetőknek, akiknél mondjuk nem relevánsak a mémek, érdemes a terméket a környezetében, használat közben bemutatni. A Facebook is számos hirdetési formátumot kínál (sztori, galéria, videó). A webshopoknak kiváló lehetőséget nyújtanak a dinamikus hirdetések, amivel sokkal nagyobb bevételre és megtérülésre tehetünk szert.

 

Érdemes figyelembe vennünk néhány igen fontos szabályt. Mindegyik platformon mások a szokások. Az Instagram ugyebár a Facebook keze alatt van, és naívan hihetjük azt, hogy ugyanazokkal a módszerekkel kell hirdetni. De ez nem így van. Az Instán sokkal közvetlenebb tartalmakat kell mutatnunk a követőinknek és a célközönségünknek. A Google felülete is teljesen más kezelési módokat igényel, de általában ezt a legtöbben felismerik, hiszen nem egy közösségi hálózatról van az esetében szó. A Google a Facebook-hoz hasonlóan rengeteget tud a felhasználóiról, ezért könnyű becélozni a releváns célközönséget.

 

Ezen a három netes hirdetői felületen felül még fontos hangsúlyt fektetni az exit popupokra is. Ezek a honlapon felpattanó kis ablakok, amelyek általában valamilyen kedvezményt, éppen akciós terméket, hírlevél feliratkozást vagy kupont kínálnak fel nekünk. Ezek létrehozására a legideálisabb online kezelők az Optimonk és a Poptin. A hírlevél marketing sem maradhat el annak, aki igényesen szeretné kivitelezni az online jelenlétét. Aki feliratkozik a hírleveledre az olyan személy, aki a legmagasabb szinten köteleződött el a márkád felé. Ezért is jó, ha időnként díjazod őket külön kedvezményekkel, kuponokkal, ajándékokkal. A hírlevéllistát fel is lehet használni a hirdetések célzásánál. Ha az e-mail marketingre is rá szeretnél feküdni, akkor a MailChip-et ajánlom hozzá. A legnagyobb videós felületet, a YouTube-ot szerintem senkinek nem kell bemutatnom. Itt is érdemes videós hirdetéseket futtatni és elindítani egy érdekes csatornát, ami érdekelheti az ügyfeleinket. Itt sem a sales-re kell koncentrálnunk, hanem legyünk közvetlenek, adjunk a nézőinknek olyan videós tartalmakat, amelyeket szívesen néznek, és hasznos lesz a számukra. Itt is kiélhetjük a kreativitásunkat bőven. 

 

A PostForRent-en influencereket kereshetünk meg. Ők hatalmas hatással vannak követőikre, nézőikre és értékesebb konverziókat és elköteleződéseket zsebelhetünk be a segítségükkel. Ha nyereményjátékot hirdetünk ki, akkor érdemes felkeresni egy véleményvezért, akinek a célközönsége passzol a miénkhez. Sokkal sikeresebb lesz így a projektünk. 

 

Még napestig tudnék írni a témáról, de ezt nem lehet ennyivel összefoglalni. Ha valakit érdekelnek további tippek vagy érdekességek a témában, akkor írjatok választ nyugodtan. Amennyiben van jó ötletetek, ismertek olyan platformokat, marketing módszereket amik hatékonyak és szívesen alkalmazzátok a mindennapok során, akkor ki vele!

megro12 Creative Commons License 2020.06.11 0 0 190

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy  tudtok esetleg olyan partnerprogramot ami nem cégeknek szól, hanem bloggereknek, vloggereknek..stb? És ami a könyvekre illetve e-bookokra koncentrál??

Tadaaam Creative Commons License 2019.03.20 0 0 189

Amikor az emberben felmerül a kérdés: Hogyan legyen több vásárlóm?, és még nem aktív online, akkor szerintetek milyen online marketing eszközökhöz nyúljon első körben? Mi az, amire mindenképpen szükség van? 

bonsaifacska Creative Commons License 2018.10.29 0 0 187

Ha érdekel a marketing, akkor én az alábbi oldalakat ajánlanám. Nagyon sok alapvető infóval találkozhatsz, de vannak újdonságok is bőven! És, ami nagyon fontos. Úgy vannak megfogalmazva a cikkek, hogy az mindenki számára érthető legyen.

 

http://www.emailadatbazisepites.hu/

 

http://facebookadatbazis.hu/

 

http://seovizsgalat.hu/

Cyrex01 Creative Commons License 2018.01.29 0 0 186

Nekem a legjobban egy tantermi képzés jött be, mert itt mindent láttam testközelből és azonnal kaptam választ a kérdéseimre. Tudom, hogy ez pénzbe kerül, sőt nem is kevésbe, de utána úgy éreztem, hogy neki mehetek bátran az online marketing tevékenységeknek és nem lesz gáz! :) https://webler.hu/internet-marketing-tanfolyam

szakalzsolt Creative Commons License 2017.11.23 0 0 185

Ha marketing témában keresel, akkor tudom neked ajánlani a neilpatel.com külföldi vagy a seo-képzés magyar nyelvű oldalát. Ezek főként keresőoptimalizálásról szólnak. Ha facebook marketing érdekel, akkor a boom marketing, aki itthon szerintem jó.

Előzmény: bonsaifacska (184)
bonsaifacska Creative Commons License 2017.06.06 0 0 184

Látom ez a topic manapság nem nagyon frissült, pedig nagyon jó a téma! Én laikusként kezdtem el most beleásni magam és találtam is egy oldalt, ahol elég érthetően írják le a marketing híreket, tippeket. Persze mindenkinek más a jól fogyasztható, de nekem ők tetszenek. 

 

http://pallascommunication.hu/

 

Remélem segítettem más a téma iránt érdeklődőnek is! ;)

krajcsovicsanna Creative Commons License 2017.05.03 0 0 183

Az internetes marketing terén nagyon sok lehetősége nyílik egy vállalkozásnak, azonban mégis vannak különböző kategóriák, amelyben van jó és kevésbé jó. A Facebook hirdetés például a népszerűség növelésének kategóriájában a legjobb választás szerintem.

http://www.bossmedia.hu/szolgaltatasok/hirdetesek/facebook-hirdetes

lakáshitelhelp Creative Commons License 2017.01.31 0 0 182

Online webshopok remek marketing lehetősége: http://akciozona.hu/vallakozasoknak/

Hozz létre webshopodban egy kupon ajánlatot, és hirdesd meg itt. Teljesen ingyenes, nincs jutalék!

bambi Creative Commons License 2006.10.19 0 0 181

Év Honlapja 2006 - Páláyzz Te is!

rokamesz Creative Commons License 2006.08.21 0 0 180
érdekelne pár hozzáértő véleménye.

http://www.hiddenbox.hu/

mailcímre is jöhet
Előzmény: Pistike (179)
Pistike Creative Commons License 2006.06.10 0 0 179
köszi
Előzmény: Törölt nick (178)
Pistike Creative Commons License 2005.10.23 0 0 177
Megszünt az Internet Marketing?
bambi Creative Commons License 2003.11.10 0 0 176
Meghívó

Ezúton szeretnék mindenkit meghívni a Magyar Marketing Szövetségen
(MMSZ) belül működő Internet Marketing Klub (IMK) klubnapjára,
amelyet 2003. november 11-én 15 órai kezdettel tartunk.

A klubnap témája: "SPAM - állandó üldözésben"

A téma meghívott előadói: dr. Ormós Zoltán - szoftverjogász, Nemes Dániel - Filter:max

A klubdélután helyszíne: Buena Vista (Étterem és Kávézó)
1064. Budapest, Liszt ferenc tér 4-5.

A klubdélutánon a részvétel ingyenes, a fogyasztás térítéses.

Üdvözlettel:

Varga István
IMK klubvezető
imk@webmarketing.hu

bambi Creative Commons License 2003.11.03 0 0 175
Meghívó

Ezúton szeretnék mindenkit meghívni a Magyar Marketing Szövetségen
(MMSZ) belül működő Internet Marketing Klub (IMK) klubnapjára,
amelyet 2003. november 11-én 15 órai kezdettel tartunk.

A klubnap témája: "SPAM - állandó üldözésben"

A téma meghívott előadói: dr. Ormós Zoltán - szoftverjogász, Nemes Dániel - Filter:max

A klubdélután helyszíne: Buena Vista (Étterem és Kávézó)
1064. Budapest, Liszt ferenc tér 4-5.

A klubdélutánon a részvétel ingyenes, a fogyasztás térítéses.

Üdvözlettel:

Varga István
IMK klubvezető
imk@webmarketing.hu

Törölt nick Creative Commons License 2003.07.07 0 0 174
Ne ez egy kb 5 eve technika...az alatvista pl. defaultbol bannol ezert...

www.arcanina.com

el kell olvasni...

Előzmény: bambi (171)
Törölt nick Creative Commons License 2003.07.06 0 0 173
Úgy látom ez is befuccs. Vagy nem?
Előzmény: bambi (168)
.hun Creative Commons License 2002.11.20 0 0 172
Jaja! :)
Meg a hindu könyvesbolt oldalára is a "szex", "girls", "teen" és hasonló meta tag-eket kell elhelyezni és máris áramlik a nép! :)
Előzmény: bambi (171)
bambi Creative Commons License 2002.11.20 0 0 171
...Van pár módszer,
az egyik aljasabb, mint a másik...

pl. a meta tag -ben priorizált szó vagy kifejezés
elsőbbséget élvez.
Pl. ismerek olyan technikát is, ahol fehér oldalon, fehér betűkkel írták tele az adott oldalt a kivánt szóval vagy kifejezéssel.

...mindenképpen ismerni kell a kereső felépítését és leválogatási metodikáját.

üdv
Varga Pisti

.hun Creative Commons License 2002.05.31 0 0 169
Beírva a naptárba! Remélem ott tudok lenni.
Előzmény: bambi (168)
bambi Creative Commons License 2002.05.31 0 0 168
Meghívó
Internet Marketing Klub

Az Internet Marketing Klub (IMK) klub soron következő klubnapját 2002. június 12-én (szerdán) 15 órai kezdettel tartjuk

Az előadás címe: "Az MMS lehetőségei és a bevezetés tapasztalatai"

A Westel Mobil Telekommunikációs Rt. által májusban, elsőként a világon bevezetett új MMS szolgáltatás
lehetőségeinek bemutatás és a bevezetés körülményei.
Az előadás tervezett időtartama kb 45 perc.

előadónk: Nyírő András
Westel Mobil Telekommunikációs Rt.

A klubdélután helyszíne: MMSZ székháza VI. emeleti különterem
1012 Budapest, Kuny Domonkos u. 13-15.
A klubnapon a részvétel ingyenes.
Üdvözlettel

Varga István
klubvezető
imk@webmarketing.hu
20/9346-151

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!