Egy marketing ügynökséget szeretnék alapítani és a véleményetekre lennék kiváncsi hogy így induló vállalkozásként mire érdemes figyelni illetve mi az a dolog amivel ki emelkedhetnék más hasonló vállakozás közül?
A véleményeteket szeretném kérni, hogy online marketing képzésre kit ajánlatok? Láttam a piacon több oktatót/iskolát de nem tudom megítélni, hogy melyik a legelismertebb/legjobb Magyarországon.
Kis segítség. A kollektív marketing nevű cégggel NAGYON VIGYÁZZATOK!!! Nem szeretnék hitelrontást, illetve egyebeket, de SZERZŐDÉST KÖTNI mindenképp. A" befektetési lehetőség" kamu. Többen ráfaragtunk. De mindenki azt csinál természetesen amit akar.
Sziasztok! Egy csomó tök jó blogot említettetek már előttem, így ezeket nem ismétlem újra. Amit ajánlanék az a Pallas Communication céges blogja, ami rendszeresen frissül és mindig szuper cikkeket találok benne. Vállalkozóként igyekszem magam megcsinálni, amit lehet és itt renegeteg hasznos információt találok mindig. Persze, van olyan is amit én nem tudok megcsinálni, pl az EDM küldés, de erre felvettem velük a kapcsolatot és kértem a segítségüket....
Nagyon jó, hogy létezik ez a fórum, és hogy az utóbbi időben egyre több bejegyzés születik. Az Ads Valley egy fogászati marketinggel kapcsolatos oldal, ahol fogászati marketing bejegyzéseket lehet olvasni SEO, Google Ads, Facebook Ads, Facebook menedzsment, Content Design és az egészségügyi marketing témában. Megéri ránézni. :)
Ha online marketingben kell segítség, én tiszta szívből ajánlom nektek az Online Specialista marketing szolgáltatásait, mellesleg nagyon jó weboldalakat készítenek, amik ki tűnnek a tömegből. Ismerik és kérdés nélkül alkalmazzák a keresőoptimalizálás minden fortélyát, könnyebb az értékesítés a kibertérben:)
Ha érdekelnek lazább stílusú online marketing témájú blogok, akkor nézd meg ezt az oldalt https://onlinemarketingtanacsok.hu/blog , mert szórakoztató és egyben hasznos is.
Látom rég frissült a fórum, picit bepunnyadtunk. Szeretnék nektek hozni egy kis érdekességet a 2020-as marketing felületekről, hátha felpörgünk. Egy általános és aktuális tájékoztatót osztok meg veletek, hogy hol érdemes hirdetni.
Az online platformok napról napra változnak, amivel muszáj lépést tartanunk, ha interneten is szeretnénk hirdetni. Márpedig szeretnénk, mert a mai világban ez elengedhetetlen egy vállalkozás számára. Nincs olyan, hogy csak Facebookon hirdetek vagy csak Google hirdetéseket szeretnék futtatni. Ezt felejtsük el. Ha eredményesen szeretnénk promózni a cégünket, eladni a termékeinket, szolgáltatásainkat, akkor a Google, a Facebook és az Instagram csapatát szükséges alkalmaznunk. És most egy nagyon alap együttest mondtam. Kicsit lejjebb kitérek a többi szuper online hirdetési lehetőségre, röviden.
Az előbb említett hirdetési felületek tökéletesen kiegészítik egymást. Az Instagram a brandépítésben erős. Ráadásul vannak olyan üzletágak, ahol kiemelt figyelmet kapnak Instán a termékek/szolgáltatások. Ilyenek például az éttermek, a fodrászatok, a műkörmös szalonok, az edzőtermek és még napestig sorolhatnám. Hogy miért? Mert Instán nem a termékeket mutatjuk meg csupaszon, fehér háttérrel. Itt egy virtuális showroom-ot kell működtetnünk tulajdonképpen. Meg kell mutatnunk az embereknek, hogy a termékeinket hogyan és mire használhatják, milyen kreatív felhasználási módjai léteznek. Szolgáltatásra ez ugyanúgy vonatkozik. Mutassunk backstage fotókat, tegyük ki a tárgyaláson vagy a szakmai oktatáson készült fotós anyagokat, használjuk ki a lehetőséget, hogy vannak galéria formátumú posztolási és hirdetési módok, töltsünk fel sztorikat és videókat! A sztori különösen hasznos, nagyszerűen lehet vele értékes interakciókat generálni. Ezek tetejében a fiatalokat kifejezetten könnyű becélozni itt, hiszen ők akár napi több órát is eltöltenek Instázással, ahol a minőségi posztokat közzétevő márkákat szívesebben követik be.
Facebookon érdemes a termékeinkre koncentrálni, és bemutatni azt, hogy miért pont a mi termékünket válasszák, miért jobb a mi szolgáltatásunk mint a többi konkurensé. Persze itt se termékfotókat hirdessünk, mert átsiklik az ember szeme a dögunalmas contentek felett. Helyezzük termékünket humoros kontextusba, gyártsunk ötletes mémeket, ne féljünk a vizuális hirdetéseknél színeket használni. A komolyabb célközönséggel rendelkező hirdetőknek, akiknél mondjuk nem relevánsak a mémek, érdemes a terméket a környezetében, használat közben bemutatni. A Facebook is számos hirdetési formátumot kínál (sztori, galéria, videó). A webshopoknak kiváló lehetőséget nyújtanak a dinamikus hirdetések, amivel sokkal nagyobb bevételre és megtérülésre tehetünk szert.
Érdemes figyelembe vennünk néhány igen fontos szabályt. Mindegyik platformon mások a szokások. Az Instagram ugyebár a Facebook keze alatt van, és naívan hihetjük azt, hogy ugyanazokkal a módszerekkel kell hirdetni. De ez nem így van. Az Instán sokkal közvetlenebb tartalmakat kell mutatnunk a követőinknek és a célközönségünknek. A Google felülete is teljesen más kezelési módokat igényel, de általában ezt a legtöbben felismerik, hiszen nem egy közösségi hálózatról van az esetében szó. A Google a Facebook-hoz hasonlóan rengeteget tud a felhasználóiról, ezért könnyű becélozni a releváns célközönséget.
Ezen a három netes hirdetői felületen felül még fontos hangsúlyt fektetni az exit popupokra is. Ezek a honlapon felpattanó kis ablakok, amelyek általában valamilyen kedvezményt, éppen akciós terméket, hírlevél feliratkozást vagy kupont kínálnak fel nekünk. Ezek létrehozására a legideálisabb online kezelők az Optimonk és a Poptin. A hírlevél marketing sem maradhat el annak, aki igényesen szeretné kivitelezni az online jelenlétét. Aki feliratkozik a hírleveledre az olyan személy, aki a legmagasabb szinten köteleződött el a márkád felé. Ezért is jó, ha időnként díjazod őket külön kedvezményekkel, kuponokkal, ajándékokkal. A hírlevéllistát fel is lehet használni a hirdetések célzásánál. Ha az e-mail marketingre is rá szeretnél feküdni, akkor a MailChip-et ajánlom hozzá. A legnagyobb videós felületet, a YouTube-ot szerintem senkinek nem kell bemutatnom. Itt is érdemes videós hirdetéseket futtatni és elindítani egy érdekes csatornát, ami érdekelheti az ügyfeleinket. Itt sem a sales-re kell koncentrálnunk, hanem legyünk közvetlenek, adjunk a nézőinknek olyan videós tartalmakat, amelyeket szívesen néznek, és hasznos lesz a számukra. Itt is kiélhetjük a kreativitásunkat bőven.
A PostForRent-en influencereket kereshetünk meg. Ők hatalmas hatással vannak követőikre, nézőikre és értékesebb konverziókat és elköteleződéseket zsebelhetünk be a segítségükkel. Ha nyereményjátékot hirdetünk ki, akkor érdemes felkeresni egy véleményvezért, akinek a célközönsége passzol a miénkhez. Sokkal sikeresebb lesz így a projektünk.
Még napestig tudnék írni a témáról, de ezt nem lehet ennyivel összefoglalni. Ha valakit érdekelnek további tippek vagy érdekességek a témában, akkor írjatok választ nyugodtan. Amennyiben van jó ötletetek, ismertek olyan platformokat, marketing módszereket amik hatékonyak és szívesen alkalmazzátok a mindennapok során, akkor ki vele!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok esetleg olyan partnerprogramot ami nem cégeknek szól, hanem bloggereknek, vloggereknek..stb? És ami a könyvekre illetve e-bookokra koncentrál??
Amikor az emberben felmerül a kérdés: Hogyan legyen több vásárlóm?, és még nem aktív online, akkor szerintetek milyen online marketing eszközökhöz nyúljon első körben? Mi az, amire mindenképpen szükség van?
Ha érdekel a marketing, akkor én az alábbi oldalakat ajánlanám. Nagyon sok alapvető infóval találkozhatsz, de vannak újdonságok is bőven! És, ami nagyon fontos. Úgy vannak megfogalmazva a cikkek, hogy az mindenki számára érthető legyen.
Nekem a legjobban egy tantermi képzés jött be, mert itt mindent láttam testközelből és azonnal kaptam választ a kérdéseimre. Tudom, hogy ez pénzbe kerül, sőt nem is kevésbe, de utána úgy éreztem, hogy neki mehetek bátran az online marketing tevékenységeknek és nem lesz gáz! :) https://webler.hu/internet-marketing-tanfolyam
Ha marketing témában keresel, akkor tudom neked ajánlani a neilpatel.com külföldi vagy a seo-képzés magyar nyelvű oldalát. Ezek főként keresőoptimalizálásról szólnak. Ha facebook marketing érdekel, akkor a boom marketing, aki itthon szerintem jó.
Látom ez a topic manapság nem nagyon frissült, pedig nagyon jó a téma! Én laikusként kezdtem el most beleásni magam és találtam is egy oldalt, ahol elég érthetően írják le a marketing híreket, tippeket. Persze mindenkinek más a jól fogyasztható, de nekem ők tetszenek.
Az internetes marketing terén nagyon sok lehetősége nyílik egy vállalkozásnak, azonban mégis vannak különböző kategóriák, amelyben van jó és kevésbé jó. A Facebook hirdetés például a népszerűség növelésének kategóriájában a legjobb választás szerintem.
Ezúton szeretnék mindenkit meghívni a Magyar Marketing Szövetségen
(MMSZ) belül működő Internet Marketing Klub (IMK) klubnapjára,
amelyet 2003. november 11-én 15 órai kezdettel tartunk.
A klubnap témája: "SPAM - állandó üldözésben"
A téma meghívott előadói: dr. Ormós Zoltán - szoftverjogász, Nemes Dániel - Filter:max
A klubdélután helyszíne: Buena Vista (Étterem és Kávézó)
1064. Budapest, Liszt ferenc tér 4-5.
A klubdélutánon a részvétel ingyenes, a fogyasztás térítéses.
Ezúton szeretnék mindenkit meghívni a Magyar Marketing Szövetségen
(MMSZ) belül működő Internet Marketing Klub (IMK) klubnapjára,
amelyet 2003. november 11-én 15 órai kezdettel tartunk.
A klubnap témája: "SPAM - állandó üldözésben"
A téma meghívott előadói: dr. Ormós Zoltán - szoftverjogász, Nemes Dániel - Filter:max
A klubdélután helyszíne: Buena Vista (Étterem és Kávézó)
1064. Budapest, Liszt ferenc tér 4-5.
A klubdélutánon a részvétel ingyenes, a fogyasztás térítéses.
...Van pár módszer,
az egyik aljasabb, mint a másik...
pl. a meta tag -ben priorizált szó vagy kifejezés
elsőbbséget élvez.
Pl. ismerek olyan technikát is, ahol fehér oldalon, fehér betűkkel írták tele az adott oldalt a kivánt szóval vagy kifejezéssel.
...mindenképpen ismerni kell a kereső felépítését és leválogatási metodikáját.
Az Internet Marketing Klub (IMK) klub soron következő klubnapját 2002. június 12-én (szerdán) 15 órai kezdettel tartjuk
Az előadás címe: "Az MMS lehetőségei és a bevezetés tapasztalatai"
A Westel Mobil Telekommunikációs Rt. által májusban, elsőként a világon bevezetett új MMS szolgáltatás
lehetőségeinek bemutatás és a bevezetés körülményei.
Az előadás tervezett időtartama kb 45 perc.
előadónk: Nyírő András
Westel Mobil Telekommunikációs Rt.
A klubdélután helyszíne: MMSZ székháza VI. emeleti különterem
1012 Budapest, Kuny Domonkos u. 13-15.
A klubnapon a részvétel ingyenes.
Üdvözlettel
Varga István
klubvezető
imk@webmarketing.hu
20/9346-151