Sajnos a matrica nevét, gyártóját nem tudom, ő ilyen területen dolgozik és azt mondta, hogy ezekhez több milliós nyomdagép szükséges. Az otthoni nyomtatók felejtősek :(
Nagyon sokat próbálkoztam korábban én is. Modellboltban vettem matricalapot, de mint idegen anyag, komoly drága nyomdagépekbe nem tette bele senki, a nyomdáknak meg nem volt ilyen matricája :(
Ha mégis sikerült egy nyomtatással foglalkozó céget rávenni, hogy az általam vitt lapra nyomtassanak, teljesen használhatatlan minőség keletkezett.
Előző válaszomban kicsit egyszerűnek írtam le a dolgot, mert most működik a rendszer, de azért van ebben témában vagy 10-15 év "kinlódásom"
Nem titok. Rajzprogrammal megszerkesztem a grafikákat, beállítom a megfelelő méretekre, majd átadom egy barátomnak, aki felviszi ezeket átlátszó vagy fehér alapú már eleve vizes matrica alapként készült hordozóra. És kész.
Atlas Ikarus buszok + 2db Csepel eladó. A modellek teljesen bontatlan fóliás állapotban vannak kivétel a 630as rajta található sajnos sérülés, erről csatolok fotót is. Külön egyesével is eladóak, de akkor teljesen változó árakon. Lehetőleg egyben szeretném eladni.
150ezer Ft. Személyesen Budapest XX kerületben vagy börzéken átvehető esetleg posta is, de kizárólag előre utalás után.
Muszáj listát írnom, mert akármit csinálok egyszerűen nem tudok képet feltenni.
Csepel tűzoltó
Csepel tejes autó
Ikarus 260
Ikarus 60
Ikarus 60t
Ikarus 55
Ikarus 556
Ikarus 266
Ikarus 280t
Ikarus 630 Ő hiányos a bal tükre a tetején az egyik tartó törött és a hátulján lévő létra sérült.
Olyan típusokat adnak ki, amit széles körben el lehet adni. Ami csak egy bizonyos országban futott nagy számban, annak a modelljét nem éri meg elkészíteni. 256, 260, 280 mindenhol volt, nézd meg hány cég kiadta a modelljét. 266-ost bezzeg senki nem csinál 1:43-ban. Nem baj, majd ha nyugdijas leszek, elkészülök azzal is.
Igen, de ugye a Classicbus is a náluk elterjedt típusokat, kiviteleket gyártotta. Lásd a 250, 256-osokból is az orosz kiviteleket gyártották, gondolom az elsődleges piac a hazai piacuk volt. Ezért is gondoltam a 263-asra, biztosra veszem, hogy annak is sikere lett volna.
A 150€-s vámkedvezményt egy EU rendelet értelmében már megszüntették. Szerencsére én még ezért tudtam anno az oroszoktól vámmentesen vásárolni a CB modelleket. Jelenleg az EU-n kívülröl csak FUCKrajnából lehet vámmentesen vásárolni.
Arra nem lehet modellgyártast alapozni, hogy egy típust egy bizonyos helyen szeretnek. A 260-as, 280-as a teljes keleti blokkban ismert típus volt, arról az összes modellgyártó lerágja a maga csontját.
Azt lehet tudni, hogy a Demprice-tól hogyan kerül a kereskedőkhöz, illetve, hogy kik ezek a kereskedők? Oroszországon belül ezeket a modelleket boltokban, előfizetésként, online rendelve vagy milyen módon lehet nem neppertől megvenni?
Kár, nem is vásárlás miatt, hanem hátha fogadtak volna ötleteket :) Azon csodálkoztam már a Classicbusnál is, hogy a 263-ast nem adták ki, pedig arrafelé elég elterjedt típus.
A piros-fehér légbefúvós 250-est a Demprice már nem is gyártja?
Ottani kereskedőkkel van tapasztalatod, vagy csak közvetítőn keresztül? Az érdekelne, hogy pl. átutalásos fizetés működik-e náluk, és a vámnál a 150 Eurós vámmentes értékhatár működik-e (persze olcsóbb modelleknél).
Nem kőbe vèsett hogy minden termék annyiért talál gazdàt amennyiért hirdetik de amúgy akinek kellett annak itt lenne az email címem illetve a telefonon számom: szabo8411@gmail.com
Hmm, érdekes, 3 napja még kicsit félrevezetően(?) úgy írtál a fórumra, mint aki venni szeretne. Hogy ez korrekt dolog volt-e vagy sem, mindenki eldönti maga...