Sokan vezetnek adatbázisokat az egyes ex. volánok kocsiparkjáról, de a változások minden topikban külön kerülnek beírásra. A könnyebb tájékozódás és keresés érdekében ide lehet beírni azokat, rendszám, dátum, és az illetékes közlekedési központ megjelölésével.
Nem, úgy ahogyan LSU írta, most jelenleg Győrben megy három még, abból kettő helyi járatos, egy helyközis. Meg Várpalotának ott van még a kettő. Amiket nem soroltam fel, azoknak még nem esedékes a műszaki.
Előző listába C80-hoz még felirható a tatabányai HSX-475 is. Az is csuklós, héten lett kész. Kifelejtettem.
Olybá tűnik, idén nem írhatnak a különböző közlekedési oldalak nagy Ikarusos típusbúcsúzásokról.
Érdekesség kép egy pár kocsi jelenlegi helyzete,
AFF-671 utolsó nagy Rába hidas 280-as, szintén utolsó EURO I-es műszaki felkészítés alatt áll, és becslések szerint május környékén állhat forgalomba.
GMY-382 utolsó orosz exportra szánt 280-as szintén műszakira való készítésen van, nem rég kapott OBU-t is, így követhető pillanatnyi tartózkodása is.
GOX-117 utolsó 3 ajtós, helyi kivitelű 260-as a napokban műszakizott, már újból kint volt a héten Mosonmagyaróváron és környékén.
HCA-776 BDI hidas C80-as, mely még a régebbi Classic szériák egyike szintén műhelybe került a héten, (HFF-644-el együtt, C56) és marad még egy ideig.
LTE-942 melyet több helyen leselejteztek már, kapott egy évet szintén. Én mondjuk egyből gondoltam, hogy ez lesz, mert semmi komolyabb gondja nincs.
GZF-212 és GTZ-882 nagy hidas 263-asok utolsó darabjai, műszakiznak szintén Győrben.
Tudtommal a 256-os is kap még haladékot Borsodban.
Többi fiatalabb C56-ost és 260.20M-eseket most nem fejteném ki, mert szerintem annyira még nem számítanak nagy különlegességnek, azokat sorra teszik őket rendbe, a kisalföldi részlegen eddig szinte mindegyik kapott haladékot ,még.
szia, én mér érdeklődtem hogy mi miatt nem működik Győrben az utastájékoztató rendszer, ( kivéve egyes BYD buszokban, azokban más rendszer van mint a többi régi buszban ) és azt a választ adták, hogy technikai hiba van, valami átállás nem sikerült jól, és ezt javítják már ha minden igaz. Meg Győr-Moson-Sopron vármegyében is több vidéki buszban szintén nem működik a rendszer azóta.
Kétlem, hogy az probléma lenne; eddig is úgy csinálták, hogy berendeltek egy csomót egyszerre, aztán majd karosszálták a saját tempójukban, ahogy tudták... De egy ideje már nem is rendeltek.
Ha maguknak gyártanák az alvázat, nyilván annyit karosszálnának, amennyit csak tudnak, de azokat ide kell hozni Spanyolországból, az alvázüzem kapacitása pedig szerintem véges, és más gyártók is rendelnek onnan. Simán lehet akár egy év is az átfutás.
Tudom, sőt azt is, hogy egyéb márkák is vannak a flottájukban, de ha komolyan gondolnák a buszgyártást, akkor legalább abban a kategóriában sajátot vennének, amiben van...
Elvileg a hálózatbővítés miatt az ITK vásárolt két Streetwayt használtan, és két Urbanwayt újonnan. Utóbbiak érkezéséig két debreceni Reform jár Fehérváron.