Keresés

Részletes keresés

Csak egy Volános Creative Commons License 5 napja 0 2 5760

GXD-417 is nagyhidas 263.

Előzmény: Emnegyvenegymozdony (5751)
LSU 106 Creative Commons License 5 napja 0 0 5759

Előző pénteken lejárt a műszakija, nem fog kapni .

Előzmény: Blue McIntyre (5758)
Blue McIntyre Creative Commons License 5 napja 0 0 5758

HPR-617?

Előzmény: LSU 106 (5754)
robbanómotor Creative Commons License 2024.04.18 0 1 5757

TRA280V4MW2HU0323

Előzmény: Emnegyvenegymozdony (5755)
Emnegyvenegymozdony Creative Commons License 2024.04.18 0 2 5756

Nem, úgy ahogyan LSU írta, most jelenleg Győrben megy három még, abból kettő helyi járatos, egy helyközis. Meg Várpalotának ott van még a kettő. Amiket nem soroltam fel, azoknak még nem esedékes a műszaki.

 

Előző listába C80-hoz még felirható a tatabányai HSX-475 is. Az is csuklós, héten lett kész. Kifelejtettem.

Előzmény: torqmatic (5753)
Emnegyvenegymozdony Creative Commons License 2024.04.18 0 1 5755

Köszönöm, ezt nem tudtam. 

Mi a VIN száma egyébként?

Előzmény: Svehlik (5752)
LSU 106 Creative Commons License 2024.04.18 0 1 5754

Nem, Várpalotán ott van még a LOC-730, Győrben pedig a HNF-498 és a LOC-728 is.

Előzmény: torqmatic (5753)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.18 0 0 5753

Mindösszesen 2 db 280-as maradt? :O

Előzmény: Emnegyvenegymozdony (5751)
Svehlik Creative Commons License 2024.04.18 0 1 5752

GMY-382 utolsó orosz exportra szánt 280-as szintén műszakira való készítésen van, nem rég kapott OBU-t is, így követhető pillanatnyi tartózkodása is. 

 

GMY-382 valójában nem orosz exportra készült, mert a VIN-száma is azt mutatja, hogy ez is hazai kivitel!

Előzmény: Emnegyvenegymozdony (5751)
Emnegyvenegymozdony Creative Commons License 2024.04.18 0 9 5751

Olybá tűnik, idén nem írhatnak a különböző közlekedési oldalak nagy Ikarusos típusbúcsúzásokról.

Érdekesség kép egy pár kocsi jelenlegi helyzete,

AFF-671 utolsó nagy Rába hidas 280-as, szintén utolsó EURO I-es műszaki felkészítés alatt áll, és becslések szerint május környékén állhat forgalomba.

GMY-382 utolsó orosz exportra szánt 280-as szintén műszakira való készítésen van, nem rég kapott OBU-t is, így követhető pillanatnyi tartózkodása is. 

GOX-117 utolsó 3 ajtós, helyi kivitelű 260-as a napokban műszakizott, már újból kint volt a héten Mosonmagyaróváron és környékén. 

HCA-776 BDI hidas C80-as, mely még a régebbi Classic szériák egyike szintén műhelybe került a héten, (HFF-644-el együtt, C56) és marad még egy ideig.

LTE-942 melyet több helyen leselejteztek már, kapott egy évet szintén. Én mondjuk egyből gondoltam, hogy ez lesz, mert semmi komolyabb gondja nincs.

GZF-212 és GTZ-882 nagy hidas 263-asok utolsó darabjai, műszakiznak szintén Győrben. 

Tudtommal a 256-os is kap még haladékot Borsodban.

Többi fiatalabb C56-ost és 260.20M-eseket most nem fejteném ki, mert szerintem annyira még nem számítanak nagy különlegességnek, azokat sorra teszik őket rendbe, a kisalföldi részlegen eddig szinte mindegyik kapott haladékot ,még.

Őrült Szemetelő Creative Commons License 2024.04.13 0 2 5750

OFF

Megtennéd, hogy írsz a publikus címemre egy mailt? Köszi előre is!

Előzmény: LSU 106 (5731)
Skips Creative Commons License 2024.04.11 -1 1 5749

szia, én mér érdeklődtem hogy mi miatt nem működik Győrben az utastájékoztató rendszer, ( kivéve egyes BYD buszokban, azokban más rendszer van mint a többi régi buszban ) és azt a választ adták, hogy technikai hiba van, valami átállás nem sikerült jól, és ezt javítják már ha minden igaz. Meg Győr-Moson-Sopron vármegyében is több vidéki buszban szintén nem működik a rendszer azóta.

Előzmény: 424 215 (5746)
Plagueis Creative Commons License 2024.04.11 -2 1 5748

A Volánbusz újra kiírta a tendert a 15+5 db új elektromos szóló buszra. Remélhetőleg ez már nem lesz visszavonva. 

Emnegyvenegymozdony Creative Commons License 2024.04.10 0 3 5747

Mi? A dohánybolt (?)

Előzmény: 424 215 (5746)
424 215 Creative Commons License 2024.04.10 -5 0 5746

Sajnos Győrben már sem az utas,sem a menetrend.hu nem mutatja!

Úgylátszik megszünt!!!

Plagueis Creative Commons License 2024.04.10 -1 2 5745
trizs77 Creative Commons License 2024.04.09 -1 2 5744

Talán kevesen tudják de az ITK 1001 dologgal foglalkozik, Jézuskától a Géppuskáig.

Ezek közül csak egy a busz gyártás.

 

A másik ezernek nincs köze a buszok gyártásához.

 

 

Obus Creative Commons License 2024.04.09 0 0 5743

Többektől is hallottam, hogy elég jó buszok a Reformok. Kár, ha nem folytatódna a gyártás.

Előzmény: torqmatic (5742)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.09 0 0 5742

Kétlem, hogy az probléma lenne; eddig is úgy csinálták, hogy berendeltek egy csomót egyszerre, aztán majd karosszálták a saját tempójukban, ahogy tudták... De egy ideje már nem is rendeltek.

Előzmény: robbanómotor (5740)
Plagueis Creative Commons License 2024.04.08 0 0 5741

Vagy szokás szerint az ország másik végébe vitték őket bontani.

Egyébként JVP is csak Ózdon volt már.

Előzmény: torqmatic (5739)
robbanómotor Creative Commons License 2024.04.08 0 0 5740

Ha maguknak gyártanák az alvázat, nyilván annyit karosszálnának, amennyit csak tudnak, de azokat ide kell hozni Spanyolországból, az alvázüzem kapacitása pedig szerintem véges, és más gyártók is rendelnek onnan. Simán lehet akár egy év is az átfutás. 

Előzmény: torqmatic (5738)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.08 0 0 5739

Megvette volna sufninak? :D Jól elvitték, tudtommal csak Hajdú-Biharban voltak/vannak NUP-ok....

Előzmény: Aron_son (5737)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.08 0 1 5738

Tudom, sőt azt is, hogy egyéb márkák is vannak a flottájukban, de ha komolyan gondolnák a buszgyártást, akkor legalább abban a kategóriában sajátot vennének, amiben van...

Előzmény: robbanómotor (5736)
Aron_son Creative Commons License 2024.04.08 0 2 5737

Ma dél körül a 10-es úton városból kifele tartott tréleren egy erősen bontott ex-JVP-s Citaro, nem sokkal utána emelve vontatva ex-NUP-094 (SG MAN).

robbanómotor Creative Commons License 2024.04.08 0 0 5736

Ugyan már, nem ez az első alkalom, hogy Ivecót vásároltak. 

Előzmény: torqmatic (5734)
robbanómotor Creative Commons License 2024.04.08 0 0 5735

Igazam lett, az oroszoknál már fent is vannak. 

Előzmény: robbanómotor (5727)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.05 0 10 5734

Inkább az az érdekes, hogy a saját maguk által gyártott busz (Reform) már saját maguknak sem kell...

Előzmény: 7-es troli (5732)
diamond way Creative Commons License 2024.04.04 0 0 5733

IVECO olcsóbb!

Előzmény: 7-es troli (5732)
7-es troli Creative Commons License 2024.04.04 -1 1 5732

Köszi!

 

Érdekes, hogy akkor miért nem 4 egyforma buszt szereznek be, legyen az akár használt, akár új.

Ráadásul, hogyhogy nem Mercedes conectot például?

 

Előzmény: LSU 106 (5731)
LSU 106 Creative Commons License 2024.04.04 0 4 5731

Elvileg a hálózatbővítés miatt az ITK vásárolt két Streetwayt használtan, és két Urbanwayt újonnan. Utóbbiak érkezéséig két debreceni Reform jár Fehérváron. 

Előzmény: 7-es troli (5730)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!