Sziasztok, segítsetek, ha tudtok Egy K75 RT tulaja vagyok, és kardántengely és a hátsó kihajtás találkozásánál elkoptak a fogak, így nem megy az erőátvitel a hátsó kerékre. Tudtok valami felújító helyet, vagy olyan alkatrész bázist, ahol találok ehhez a géphez alkatrészt?
Nekem egy K75 RT hűtőrácsom van. Enyhén sérült és sötétkék.
Majd lefényképezem ha érdekel.
A hátsó féktárcsás történetet megosztanám a nagyközönséggel, új fejezethez érkeztem!
Mint tudjuk ezek 'úszó' tárcsák. Az enyém már ütött (elküldtem köszörülésre, majd írok ha van eredmény).
Amit szereztem rá az is gyári, BMW, de újabb lehet mert lyukacsos és nem szegecsek hanem csavarok fogják össze.
A csavarok tehermentesítőkön mennek át, ezekből hiányzott 8 db (a 10-ből).
Leesztergáltattam őket, ez ment hamar.
Hónapokig kerestem a csavarok alá az M14 hullámos alateteket.
Sehol nem árulják polcról, de végül tudtam rendelni egy itthoni helyről.
Direkt többet rendeltem (hátha másnak is kell?)
Viszont! A gyári hullámos alátét 0,3 mm, ezek meg 1,5 mm-esek azaz 5x olyan vastagok!
Azért próbaképpen összeraktam ezekkel és elvittem műszakira.
Padon mérték, 19%-ot tért el és 1200 kN fékerőnél sem csúszott meg.
A motor levizsgázott.
Tudja valaki, hogy a hullámos alátétek jóval nagyobb vastagsága tudja befolyásolni negatív irányban a fék bármely elemét? Nem lesz baja a tárcsának tőle? Hosszú távon, nagyobb sebességnél.mi történik?
Óvatosan használom.
Valamint: honnan lehetne gyári vékony M14 hullámos alátéteket szerezni?
Sziasztok! Érdeklődnék hogy valakinél nem lapul esetleg egy ilyen hűtőtakaró idom? K75 RT lett átépítve és a hűtője gyárilag a K100-é a burkolatok miatt, ezért elméletileg a K100c idomja való rá. Hátha. Igazából mindig bennem van a félsz egy felugró kőtől. Biztos odavágna a hűtőnek és mellesleg úgy szebb lenne a gép. Illetve a műszerfalra keresnék elakadás jelző kapcsolót a gumis takaró részbe. Köszi előre is.
Szia! Szerintem kétféle ülés volt, egy és kétszemélyes. Nekem volt komfort egy ideig, de visszatettem a gyárit, (nekinyomta a térdemet az idomnak, nekem kényelmetlen volt), ami majdnem olyan, mint a tied. Az alaplemez ugyanaz volt, szivacs formája, és a varrás, esetleg a bőr minősége lehet más, szerintem. A tiéden is kicsit más a bőr szabásmintája, mint az enyémen. Szerintem keress egy jó kárpitost, aki szépen áthúzza, a szivaccsal nem hiszem, hogy gond van.
Lassan megőrülök, tudnátok segíteni beazonosítani az ülést a motoromon a csatolt fotó alapján?
Az OEM part szerint ezen a gépen (K100RS ABS) a "Low sliding dual seat" (cikkszám 52532324464) van, de azt hiszem az enyém nem ilyen, de már nem tudom. Hány féle ülés létezik tulajdonképp a K-kra?
Ugyanitt keresek a fényképen szereplővel azonos, jó állapotban lévő ülést, természetesen olcsón, vagy valakit, aki nem csilliárdos összegekért készít újat, vagy huzatolja át ezt.
Köszi! Nekem még az eredeti tárcsák vannak, vagy gyárira cserélték már, nem szerelhető. Cikkszám alapján a Brembo jóval olcsóbb találatokat ad, mint a BMW gyári alkatrészeknél. Persze így sem nevezhető olcsónak. A három tárcsa bőven 200000 felett lenne.
Szia! Sajnos hozzászólni nem tudok, de figyelek, mert nekem is már vékonyak a tárcsáim, sajnos mindhárom, jövő tavaszi projekt lesz a csere, ha anyagilag belefér! :-) Egy kérdés: mi az a tehermentesítő, amit írsz?
Az is komoly növekmény mostanában! :-) De tényleg drágábban hirdetnek mostanában, persze ez csak egy dolog, kérdés, mennyiért vásárolnak. De egy biztos, azért az árát tartja, mármint amennyiért vettem, annyit most is ér, de ez minden veteránra igaz. A Pannoniám már a sokszorosát éri nyolc év után.
Szia! Köszi, én egy K75-öst hajtok pár éve, meg vagyok vele elégedve. Alapjáraton, piros lámpánál kicsit kóvályog jobbra-balra, de menet közben semmi ilyen jelenségem nincs. Nagyon szeretem, egy negatívum a futómű, ami nem szereti a rossz utakat, amiket nehéz kihagyni kis hazánkban. Szóval nagyon tetszik a te típusod, és ahogy mondod, jelenleg ár-érték arányban verhetetlen. Szerintem árban most érhette el a mélypontot, el fog indulni felfelé. Én is így jártam a K75-el 5 éve, jókor vettem, azóta egyre drágábbak azok is. Kerestelek facén, de te előbb megtalálsz! :-) Tapolcsányi István ( egy Pannoniával)
Szia! Nem olvastam róla túl sokat, amit tapasztaltam, az engem meggyőzött. Ár-érték arányban szerintem nagyon jó. Előtte egy R1100 RT-m volt, azt megelőzően R850R, azokkal tudom összehasonlítani. Sport-túra műfajban engem meggyőzött. Nyomatékban, dinamikában messze több, mint amit ki tudok motorozni, kényelmes, a futóműve nem tudom milyen, lévén ez a billegés létezik, de ez nem típushiba, ebbe én szaladtam bele. Még azzal együtt is nagyon stabil, iszonyatosan jóindulatú. Gyakorlatilag minden szarságomat megbocsájtja, (kanyarban lapon fordulva is lehet korrigálni, elviseli az úthibákat, nem büntet ) a formája nekem nagyon tetszik, szerintem klasszikussá érett. Ha sikerül rájönni, mi okozza az instabilitását, és tudom korrigálni, akkor nem fogok egy darabig megválni tőle. Köszönöm az érdeklődésed, ha még van kérdésed, szívesen válaszolok. / Soltész László, facebook/ Üdvözlettel.
Szia! Nem tudok mit mondani, de lenne egy kérdésem. Tetszik a motorod, meg vagy amúgy vele elégedve? Csak azért kérdezem, mert a piacon gyanúsan olcsó ez a típus, mintha nem vált volna be, vagy lenne valami típushibája.
Sziasztok! K1200RS/1998 már hozzám kerüléskor is kóválygott az eleje, teljesen véletlen szerűen billen egy kicsit jobbra, illetve balra, főleg 90 alatti sebességeknél. Nem vészes, lehet a jelenséggel együtt élni, de kellemetlen. A vezetőszárakban cseréltem olajat, szint beállítva, az első gumi rendben, a hátsón látok némi kagylós kopást. Ha találkoztatok ezzel a jelenséggel, vagy van ötlet a hiba okára, köszönettel fogadom! Üdvözlettel: Soltész.