Keresés

Részletes keresés

vjv1 Creative Commons License 2024.01.01 0 0 215

Buék.

:))

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.16 0 0 214

Üdv!

 

Már párszor néztem ausztrál futballt és roppant érdekesnek találom. Kedvenc csapatnak a Port Adelaide FC-t választottam! Még eléggé kezdő vagyok és még több meccset kell majd látnom! ;)

tamas75 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 213

Egy kis szakmai elemzés az AFL 2014-es alapszakasza után:

http://hosszabbitas.hu/csapat/ausztral-foci-csapat/kezdodik-a-play-off-elemezzunk-podcast

tamas75 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 212

Sziasztok !

 

Tegnap elindult egy ausztrál focival foglalkozó blog az alábbi címen:

 

http://www.hatharom.com/blog/ausztral-foci-blog

 

Tamás

Előzmény: Törölt nick (211)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.16 0 0 211

Bizony, a Gold Coast már tavaly se volt pofozógép, de azt nem gondoltam hogy a GWS így belecsap a lecsóba. Ezek után a gyengébb formában lévő melbourne-i klubok már egészen más taktival fognak Nyugat-Sydneybe jönni, nem lesz fix négy pont.

Előzmény: tamas75 (210)
tamas75 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 210

Hát én is rendesen meglepődtem az eredményen... De jót tesz a ligának, hogy a két "újonc" rögtön nyert az első körben, így már ők is veszélyesek lehetnek bárkire !

Előzmény: Törölt nick (209)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.16 0 0 209

Elindult a szezon, "derbi" Sydney-ben, nem is kicsit meglepő végeredménnyel: GWS-Swans 99:67

Pedig azt se lehet mondani hogy sokat gyengültek volna a Hattyúk, ez a "muszlimharcos-féle" a fotón Lance Franklin akar lenni az új mezében :))

 

tokotat Creative Commons License 2013.12.31 0 0 208

Köszi

tamas75 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 207

Fordulónként egy meccset szokott adni az Eurosport2- Többnyire szombaton reggel/délelőtt, de néha van pénteken dél körül is meccs. Kedden esténként van összefoglaló a fordulóról, szintén az E2-n.

Előzmény: tokotat (206)