Üdv mindenkinek! egy 2004-es 750-es GSX boldog tulaja vagyok! van egy problémám... a sráctól akitől vettem a gépet kb. két hónapja mondta nekem, hogy menjek a motorral, mert tavaly ő már keveset ment vele... Miskolci vagyok Sanya Aszódról hozta el nekem személyesen a vasat. Azóta van egy problémám minden alkalommal... habár a benzin már nem régi benne. A motor szépen indul - szívatót behúzom, majd mint a könyve írja kb. 30 másodperc után vissza csok és hajrá... no itt kezdődnek a gondok... állandóan fullad... nem egyenletesen gyorsul. Van úgy hogy csak keveset csinálja ezt és miután rámentem a 4 sávosra semmi gond, de ma reggel is leállna ha nem húznám rá ismét a csokkot Az én motoros multam 2 db Simpson, egy F650-es BMW, majd egy R 1100-as BMW és egy Transalp szóval olyan érzésem van, mintha el lenne dugulva a rendszer... Piros STP adalékot is tettem bele, de nem sok változás lett - pontosabban semmi... Mit tehetek?
Sziasztok.gsx f 600 as hoz keresek gyáridobot, ha van valakinek nem horror áron netartsa magában :) csörgessen meg vissza hívom. 2002 es a mocim. 06308637672.köszönöm
Sziasztok ! Új vagyok itt a fórumon, és kérném a segítségeteket. Nemrégiben boldog tulaja lettem egy 95-ös gsx 1100 g paripának, nagyon 1 -be van a masina , minden gyári rajta /volt/ . Feltettem a szivacsos sport légszűrőt, aztán a gép egészen 140 km/o -ig működik, utána hörög , dadog mintha leszabályozna. A gyertyák kivétel után hófehérek. Szerintem rengeteg levegőt kap az eredetihez képest ezért szegényes lehet az elrobbantott keverék. A kérdésem az lenne, hogy van -e tapasztalata valakinek, a/ GV74A /sportlégszűrök felhelyezése után a karburátor átfúvókázásával , esetleg dinojet-el kapcsolatban. Mi a megoldás ?
Kedves motoros társak! Sajnos kényszer megválásom volt 2016 októberében szeretett 750-esemtől. Kiütötték totál károsra alólam. A sérülésem miatt nem vezethetek sport kormányos motort ezért típust váltottam. Van eladó -vadonat új- gáz és kuplung bowdenem 1-1 darab, tartaléknak vettem túrákra, ki sem volt csomagolva. Van egy szett új hátsó fékbetétem, és két pár -idő előtt kicserélt- első fékbetétem ami kibír akár még egy szezont is. Szándékosan nem írok árakat, akit érdekel hívjon fel telefonon: 06 70 4432927 vagy 06 30 5351577 számokon.
sziasztok régi motoros vagyok de nem sport motoros az érdekelne hogy egy másik motort árulok és ilyen cserét ajánlottak a gépemért. na most a papirjait nem akarja adni mert sok a tartozása. mi a teendő ilyenkor ? 2004es a gép allitolag jó is igy el lehet e adni egyben és mennyiért esetleg érdekel e valakit vagy van e egy papir valami törött motorhoz? ez érdekelne engem hátha valakit érdekel köszönöm hogy ellolvastátok Feri 06703671251
Üdv mindenkinek. Most csatlakoztam a motoros társadalomhoz és máris betegállományba vagyok. Na jó nem annyira vészes a dolog és nem is az én hibámból de ez most mellékes. Nekem is egy GSXF-em van de 1100-as. Mivel várom a biztosító szakemberét van időm gondolkodni és szeretnék a motoromra bukócsövet. Akinek hasonló a mocija, és van használható ötlete esetleg erre a típusra tud eladót, kérem jelezze felém. Jó lenne ha a bukócső függőleges része magas lenne, a későbbiekben esetleg projektor vagy ledes menetlámpa esetleg mindkettő fogadására. Szóval vannak elképzelések. Segítségeteket előre is köszönöm.
Most vettem egy GSX 600 F-et, 1998 évjáratú. Nem tudtam még vele menni, mert indítás során nem nagyon tudtuk hogy vannak a benzincsap állásai, és sanda gyanúm hogy beköpte a gyertyát. Megprobáltam leszedni a tankot, hogy megoldjam a problémám, viszont nem sikeült, nem mertem feszegetni. Eltudná mondani valaki hogy hogy próbáljam megoldani ezt a gondot? :)
A következő a gondom vele sok benzint kap ezért beköpi a gyertyákat,kéne egy tanács hova vigyem beállíttatni ahol megcsinálják rendesen de nem húznak le nagyon.
Szigethalomon lakok tehát valami nem túl messzi helyet ajánljatok.
Hát olyan nagy titkot nem tudok mondani, csak néhány aranyigazságot...
Használt motor vásárlása után alapvető a motor olaj, az olaj szűrő cseréje. Mivel olajhűtéses ezért igen fontos a jó olaj.
Fékbetéteket nézzétek meg, ha úgy áll a helyzet akkor cserélni kell. Ugyanez a helyzet a lánccal és a gumikkal.
Jó ha ellenőrzitek a levegőszűrőt, és ha hosszú távra tervezel akkor cseréld a gyertyákat, esetleg ellenőriztesd a szepephézagokat. Ez utóbbiak már ráérnek menet közben is, gondolom a motorvásárlás és átiratás amúgy is lemerítette az anyagi lehetőségeidet.
Sok balesetmentes kilómétert, széles utat, tenger benzint, gumi fákat !
2000-es évjáratú GSX 600 f-hez keresek túraplexit. Ha nem muszáj nem venném márkakereskedésből, mert nagyon árérzékeny vagyok. Használt is érdekel. Tippek?
a közelmúltban váltam büszke tulajává egy GSX 600 F-nek, 2000-es évjáratú szép állapotú gép. többek között azért szeretnék csatlakozni hozzátok mert szeretném megőrizni a gép szép állapotát és úgy gondolom hogy a szakértelmetek és tapasztalatotok ebben nagyon sokat tud segíteni. 2007-ben vizsgáztam le de évek óta nem motoroztam, erősen újrakezdő vagyok.
mi az szerintetek amire oda kell figyelni, miket kell csekkolni, milyen karbantartásokat / ellenőrzéseket érdemes végrehajtani egy frissen szerzett gépen?
Sziasztok! Klasszikus eset tortent velem, elozes kozben a kocsisorbol ballra betert egy auto. En jobb oldalamon csuszva felretettem ot az aszfaltrol.
Segitsetek hol talalok 2005 evjaratu gsxf 750 hez jobb oldali idomokat (ha azok fekete szinuek, meg jobb) . Amennyiben tud valaki segiteni kerfer@freemail.hu cimre kerek jelzest.
Mivel Kolozsvaron lakom ezert nem tudok azonnal erte menni de egyeztetunk idopontot.