Keresés

Részletes keresés

Pepu80 Creative Commons License 2016.11.22 0 1 69

Sziasztok csak segítség hátha jó lesz valakinek én tagja vagyok már, árak bruttó árak hűség nélkül :)

pl korlátlan beszed sms internet bruttó 7000 ft :) de van olyan csomag is, hogy 10 ft bruttó percdíj minden irányba 4gb net bruttó 2880 én ezt a kettőt vittem hihetetlen árak vannak nézzétek meg :))))

 

https://www.facebook.com/groups/488791081326012/?fref=ts

 

 

 

Előzmény: Szolek86 (68)
Szolek86 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 68

Szia!

Szerintem neked már nem aktuális, de mások kedvéért leírom a tapasztalatomat. Amikor én rendeltem tőlük, akkor még 3 csomag közül lehetett választani (jelenleg már 5 tarifa van).

Én az optimumot rendeltem meg. Megrendelés után rögtön kaptam egy visszaigazoló levelet, majd ezt követően 2 órával még egy levelet, amiben leírták, hogy mit kell csinálnom, hogy csatlakozni tudjak. A levélhez csatolva volt egy szerződés, ami már ki volt töltve az én adataimmal, ezt kellett visszaküldeni nekik postával. 

 

Igazából az egyetlen kellemetlenség az volt, hogy a szerződést ki kellett nyomtatni és postán fel kellett adni nekik, ezt megoldhatták volna úgy is, hogy ők küldik nekem a már kinyomtatott szerződést mondjuk egy ingyenes válaszborítékkal. 

A belépéskor el kellett utalni nekik nettó 5000 Ft-ot, ami "adminisztrációs díj" néven. Azt mondták, hogy ez egy egyszeri díj, nem ismétődik évente-kétévente. (ez amúgy jó dolog, mert sok olyan flotta van, ahol évente kérnek el hasonló összeget) 

Miután visszaküldtem a szerződést és utaltam nekik feladták a SIM kártyát a címemre (jó pont, hogy mindenről küldtek email-t - a pénz utalásáról is és arról is, hogy megjött a papír). 

 

A SIM-et rögtön tudtam használni, a MyTelenor APP is működik vele az adatforgalom követésére. A számlákat minden hónapban 25.-én küldik időben, (eddig mindegyik rendben volt nem számláztak többet.... ) ja és 14 nap van befizetni, ezért aki 10.-én kap fizetést az sem csúszik ki. 

 

Ennyit tudok róluk mondani, egyelőre nagyon meg vagyok elégedve - tök ugyanazt kapom, mint a másik számomra a Telenortól, csak sokkal olcsóbb. (ha lejár a hűség azt is átváltom rögtön :) )

Bővebb infók itt: https://www.tarifaexpert.hu/content/kedvezmenyes-csomagok-tarifaexpert-tagoknak

 

Előzmény: Óvónéni65 (67)
Óvónéni65 Creative Commons License 2016.06.25 0 0 67

 

Sziasztok! Ki ismeri Tarifa Expert telefonos tarifa csomagjait. Állítólag a Telenor 4G hálózatát használja! Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Köszönöm  előre is a válaszokat!

 

Lesliev Creative Commons License 2016.06.14 0 0 66

Ma újra kaptam egy 3000 Ft-os feltöltést a számlámra kárpótlásként ...  :-)  Jó kis meglepi volt.

Előzmény: Törölt nick (65)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.13 0 0 65

Minden kezdet nehéz, mondja a közmondás.:)

De a lényeg, hogy végül minden működik.

És az, hogy nincs kötelező havidíj náluk, talán megért ennyi áldozatot.

(valószínűleg a számhordozás kavart be, szerintem abban nincs még rutinjuk)

Előzmény: Lesliev (64)
Lesliev Creative Commons License 2016.06.13 0 0 64

Szia sinisa !

 

Műxik a telóm. Azért persze volt még egy két apró beállítás, amin túl kellett esni, de most már minden rendben.

Például, hogy hiába indítottam el az adathasználat szolgáltatást (internet), nem indult el, a telefonos ügyfélszolgálat indította újra szerencsére ezt csak egyszer kell beállítani ... A másik, hogy elkezdtek panaszkodni a hívott felek, hogy nem írja ki a számomat a telefonjuk. Az én telómon a telefonszám kijelzése automatikusra volt állítva (a szolgáltató állítja be), átállítottam fix kijelzésre, azóta mindenki azonosítja a hívásom. Miért default érték a Blue-nál a titkosítás ???

Azóta egyébként többször hívtak az ügyfélszolgálattól, a műszaki csapattól, hogy minden rendben van-e. Sőt, értesítés nélkül kaptam egy új SIM kártyát, nem kellett érte fizetni, igaz, hogy nem iy írták meg, hogy mi a hívószáma, lehet, hogy azt is az én számomra állították be? Szóval érzik, hogy ők voltak a hunyók ...

 

Lesliev

Előzmény: Törölt nick (63)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.10 0 0 63

Erre a hozzászólásra vártam napok óta.:)

Végre sikerült!

Remélem nem lesz több gondod, és alaposan kitapostad az utat a szolgáltatónál többek közt nekem is, mert hamarosan követlek.:)

Előzmény: Lesliev (62)
Lesliev Creative Commons License 2016.06.10 0 0 62

Nos, hogy írjak valami jót is már, megtörtént a csoda !!!

Írtam egy e-mailt a Blue Mobile ügyfélszolgálatának, amiben tényszerűen felsoroltam a történéseket, és a "válaszlépéseket" , megkértem őket, hogy javítsák ki azonnal. Majd a levél végére odaírtam, hogy másolatban megküldtem a Lidl ügyfélszolgálatának és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak is. Másnap keresett a Lidl, hogy vették a panaszt, és utánajárnak, és még aznap "megjavult" a telefonom !!!

Lehet, hogy semmi köze a "fenyegetésemnek" a csodához, és amúgy is megjavult volna, de én azért élek a gyanúval, hogy valakinek végül csak nem tetszett, hogy van itt egy fickó, aki állandóan panaszkodik, és a feletteseket is bosszantja ...

Végül is az eredmény a fontos, most már tesztelhetem, hogy mennyire jó az ajánlatuk, és tényleg kevesebbet kell majd fizetnem a telefon használatáért, mint a régi szolgáltatómnál.

 

Köszönöm a segítséget, magamtól biztosan jóval később találtam volna rá erre a lehetőségre.

Lesliev

Lesliev Creative Commons License 2016.06.06 0 0 61

A horror story újabb fejezete:

Van egy személyes ügyfélszolgálat Pesten, az Aradi utca 2-4 alatt. Gondoltam elmegyek, hogy legyen valami papír is a kezemben, hogy bejelentettem a hibát.

Nos, a címen egy Samsung szerviz van. Jobban megnézve találtam egy kis táblát, hogy Blue mobil ügyfélszolgálat. A Samsung szerviz nyugdíjas portása (bocsánat recepciósa) látja el a feladatot, és tud szerződés űrlapot adni, valamint beküldeni interneten, ha van valami kitöltött iromány. Azt javasolta, hogy írjam le, hogy mi a bajom, és ő azt beküldi,és ad egy másolatot belőle. Amíg írtam a panaszomat, addig kiderült, hogy egy másik ügyfél is pont ugyanevvel a panasszal nem jutott semmire,és ő is írja a bejelentést, valamint közben jött egy harmadik ügyfél, aki ugyanezt adta elő a recepciósnak. Ráadásul mindkét egyén panasza régebbi néhány héttel ... Közben elmondta a recepciós, hogy mi ugyan estről jöttünk, de szoktak jönni az ország különböző helyeiről, mert azt hiszik, hogy itt tényleg ügyfélszolgálat van, ahol majd megoldják a gondjaikat. Az is kiderült, hogy a Telekomnál hiába próbálkozik az ember, mert simán elhajtják a Blue mobilos ügyfeleket.

Szerintetek mi következzen? Fogyasztóvédelem? vagy van valami jobb  ötletetek?

Lesliev Creative Commons License 2016.06.03 0 0 60

A mai telefon az ügyfélszolgálatra ... ehhez már nincs is hozzáfűznivalóm ...

A csajszi kedvesen megkérdezte, miben segíthet. Elmondtam.

-  Venni kellene egy másik SIM kártyát !

- Jó, és kinek küldhetem az eddigi költségeim számláit, valamint az egy  heti telefonszámlát, amit más telefonon kellett lebeszélnem miattuk?

Némi némaság után (megbeszélte a kollégáival)

- Biztos illegálisan függetlenítettem a telefonom !

- Számlám van róla, hogy a VODA hivatalosan függetlenítette.

- Ki kéne próbálni a SIM-et egy másik telefonban. 

- Megtörtént, abban sem működött

- Biztos a másik készülék nem volt független !

- Az gyárilag független.

- Várjon, utánanézek mit tehetek

És ezek után azt mondta, hogy eddig azért nem foglalkoztak a problémámmal, mert nem volt felvéve a panaszom.

- Én minden nap telefonáltam Önöknek, hogy lehet, hogy nem jegyezte fel senki?

- Nem én vettem fel a telefonját, nem tudom. De én most feljegyeztem a hibabejelentését, megkezdjük a javítást, türelmét kérjük, majd értesítjük. Valószínűleg SIM kártyát kell majd cserélni.

 

Na erre varrjatok gombot !!!! 

 

Lesliev Creative Commons License 2016.06.02 0 0 59

Szerintem valami ilyesmit próbált velem a "műszaki kolléga" végigjátszani, csak a 21 helyett 22-es számmal, a telefonom ki is írta a végén, hogy az átirányítás kikapcsolva. De a hibás működés nem változott. És azóta valamit még csináltak, mert szombaton még fel tudtam hívni az ügyfélszolgálatot (ahol személyesen beszélnek az ügyféllel), de tegnap már az sem ment, most már csak az automatát tudom hívni ...

Egyébként pedig természetesen semmi sem a Te hibád, hiszen én választottam, és joggal hihettem, hogy technikailag ez ma már nem okozhat problémát. Aztán sajnos: de. Csak az a baj, hogy nem tudok hívni senkit, és úgy tűnik, hogy a szolgáltató sem siet túlzottan megoldani a problémát (vagy nem tudja?). Túl kicsi pont vagyok én, mint ügyfél ebben a nagy szervezetben ... De mit tehetnék, hogy végre megoldják a problémámat? Mi van, ha egyszerűen "lemondanak rólam, mint ügyfélről" Hová fordulhatok panasszal?

Előzmény: Törölt nick (58)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.01 0 0 58

Ó, bocsánat, benéztem, a feltételest nézd, ne a feltétel nélkülit.

(asszem ugyanez, csak 4-gyel)

Előzmény: Lesliev (55)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.01 0 0 57

lekérdezése: *#21# kóddal viszont valószínűleg nagy kárt nem tudsz okozni, próbáld ki előbb azt, hogy mit ír ki rá.

Előzmény: Lesliev (55)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.01 0 0 56

Szia!

Keresgéltem neked, mert bánt hogy így jártál (kicsit az én rábeszélésemre).

 

http://mobiltelefonszerviz.com/tippek_es_trukkok.html

 

Lehetséges, hogy véletlenül bekapcsoltad valami kóddal(vagy a váltásnál a szolgáltató)..

 

Talán ezt kipróbálhatnád:

 

Feltétel nélküli hívásátirányítás:

bekapcsolása: 
**21* telefonszám *11# 

kikapcsolása: 
##21# 

lekérdezése: 
*#21# 

 

De -hogy őszinte legyek- nem ismerem a számhordozás technikai megoldásait, ehhez valami profibb olvtárs segítsége kéne.

Előzmény: Lesliev (54)
Lesliev Creative Commons License 2016.06.01 0 0 55

Ja, és persze kipróbáltam a kártyát másik telefonban is, annál is ugyanaz a jelenség, tehát biztosan nem az én mobilommal van a bibi.

Lesliev Creative Commons License 2016.06.01 0 0 54

Sziasztok !

 

Kezd alapjaiban megrendülni a bizalmam a Blue Mobile -ban (és a  Telecom-ban, ők az anyacég ...) Négy napja tettem be a Blue kártyát a telefonomba, azóta egy másodpercet sem működött. A hibajegyet már többször újranyitották (minden nap bejelentettem), és csak annyit sikerült változtatniuk, hogy mostmár a saját ügyfélszolgálatukat sem lehet hívni vele, csak az automatát... Minden nap az modták a hiba javítása folyamatban van, várjak az üzenetükre. Egyébként a saját szabályzatuk szerint 72 órán belül kell kijavítani a hibát.

Már nem tudom mit tegyek. Visszamondhatom a szerződést, de az eddigi költségeim elvesznek (SIM kártya, eddig felhasznált 1000 perc telefonálás másik készülékről) és mi lesz a számommal? Nem lehet ennyire töketlen egy szolgáltató !!!

Lesliev Creative Commons License 2016.05.28 0 0 53

Sziasztok !

 

Nos, megjátszottam a szolgáltató váltást Vodá-ról Blue Mobile-ra. A Voda végül is rendben elintézte a számhordozást, függetlenítette a telómat. A Blue-nál már megakadtam. Megkaptam a SIM kártyát, betettem, látszólag minden rendben zajlott. A készülék kiírta, hogy Blue Mobile (szolgáltató), engem lehet hívni. Internet elérés műxik, VIBER is műxik. Csakhogy ha én szeretnék hívni bárkit az ügyfélszolgálaton kívül, akkor a jelenség: tárcsázás, majd rögtön hívás vége, és egy üzenet, hogy "a feltételes hívásátirányítás aktív". A Vodánál természetesen nem volt beállítva semmilyen hívásátirányítás, egészen addig minden rendben működött, amíg a Blue SIM-et be nem tettem. Az is érdekes, hogy semmiféle telefon beállítás nem változott meg, minden egyből és ugyanúgy műxik, mint a Vodás SIM-mel. Miért pont ez a feltételes hívásátirányítás ??? Az ügyfélszolgálattal többször beszéltem, végül már műszaki kollégához is kapcsoltak, akivel jó fél órát próbálkoztunk, majd azt mondta, hogy hibajegy készült, értesítenek a megoldásról. Néhány óra múlva kaptam üzenetet, hogy a hibajegyen szereplő hibát elhárították, próbáljam ki. Sajnos a hiba továbbra is fennáll. Újra az ügyfélszolgálat, újra műszaki kolléga (természetesen másik), újabb próbálkozások, nem műxik. Most újranyitották a hibajegyet, és várok a jelentkezésükre ...

Lesliev Creative Commons License 2016.05.03 0 0 52

Köszönöm az info-t. Már el is mentem a Vodá-hoz, hogy függetlenítsem a telefonomat. Sajna 15 napot mondtak az "ügyintézésre". Kifizettem, elindítottam, de mi a túró tart ezen két hétig? Érzik, hogy ott fogom hagyni őket ...

 

Köszi:

   lesliev

Előzmény: Törölt nick (51)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.02 0 0 51

Kicsit olvasgattam a neten, ezt találtam neked:

 

A Viber 3G esetén percenként kb. 240 KB-os adatforgalmat használ el, ami egy órás beszélgetés esetében 14 megát jelent, azaz 4 percenként fogyaszt 1 megát. Egy havi 100 megás mobilnet megközelítőleg havi 400 percnyi beszélgetésre elég.

A havi 100 megás net a bluemobilnál 490 Ft.

Előzmény: Lesliev (48)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.02 0 0 50

Egyértelmű az új ÁSZF:

 

Megszűnik az internet alapú hang és videó hívások (VoIP) tiltása a vonatkozó mobilinternet szolgáltatásokban (blue net, blue net plusz, blue net XXL) ezért az erre vonatkozó rendelkezések a blue mobile ÁSzF 2. számú mellékletének vonatkozó pontjaiból törlésre kerültek.

 

Szerintem nyugodtan vágj bele.

Hogy mekkora adatcsomagra van szükséged, az meg úgyis a használatnál derül ki.

(ha jól értelmezem, akkor a havidíjas adatcsomagban a keret elfogyasztása után csak sebességet korlátoznak. De vehetsz kiegészítő extra adagot is akár.)

Előzmény: Lesliev (48)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.02 0 0 49

Ezt sajnos nem tudom, sosem vibereztem.

Előzmény: Lesliev (48)
Lesliev Creative Commons License 2016.05.02 0 0 48

Aktuálissá vált a szolgáltató váltásom (lejárt a hűségidőm a Vodá-nál. Azt már megtudtam, hogy a Vodás simlock-ot a Vodafone hivatalosan feloldja 2500 HUF -ért, így lesz egy független mobilom.

Viszont találtam a Blue-nál egy érdekes szabályt:

 " A blue net, blue net plusz és blue net XXL adat díjcsomagok nem használhatók internet alapú hang és video hívásokra. "

Ez azt jelenti, hogy nem tudom használni a WIBER-t a Blue-nál?Meg is kérdeztem az ügyfélszolgálatuknál, és azt válaszolták, hogy ápr 30 után újra használható lesz. Ma megnéztem, és nem változott a honlapjuk. Újra kérdés az ügyfélszolgálathoz, akik rögtön válaszoltak, hogy az ÁSZF-ben a változás be van írva módosításként, és tényleg ! Feloldották a tiltást erre. Mos már azért kicsit bizonytalan vagyok, lehet WIBER-t használni, vagy nem ? Ez nálam döntő- kizáró ok, mert a lányom külföldön dolgozik, és ezért erre feltétlenül szükségem van. 

Mi a véleményed? Igaz, 10 napon belül vissza lehet csinálni a szerződést veszteség és indoklás nélkül, de nem szeretnék feleslegesen ügyintézni ...

Köszönettel:

   lesliev

Előzmény: Törölt nick (47)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.17 0 0 47

Van külön sim 600ftért, és lebeszélhető.

Számhordozást is olvastam náluk.

A telekom a szolgáltatójuk, szóval ha ott van függő készüléked, akkor talán működik náluk is, de erre nem vennék mérget.

Ha független telód van, akkor viszont simán.

Előzmény: Lesliev (46)
Lesliev Creative Commons License 2016.03.17 0 0 46

Nagyon köszönöm sinisa !!!

 

Ez a nekem való szolgáltató ! Ők is szolgáltató-függő készülékeket árulnak, feltétlenül venni kell, vagy lehet sim kártyát venni külön? Számhordozásra van mód? Jó lenne, ha nem kellene teljesen új számra átállni ... :-)

Ha lesz egy kis időm, megpróbálok a neten rákeresni a részletekre. Üdv:

Lesliev

Előzmény: Törölt nick (45)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.16 0 0 45

A Lidl bluemobilja a te szolgáltatód.:)

 

Ha előbb kérdezel, akkor még a tescomobilt javasoltam volna, én is azt használom 2012 óta, de sajnos 1 hónap múlva megszűnik.:(

Inkább elérhetőségre kell nekem a mobil, de havi 20-30 percet azért beszélek én is, pl vidéken élő apámmal, mindenki mást elérek neten, skype-on.(épp most összegeztem, kb 6-700 ft-ra jött ki havonta, de rengeteg ingyenpercet kaptam a vásárlások után).

 

Na, szóval bluemobil, én is oda igyekszem majd április közepétől.

Blue easy tarifa: minden irányba, minden időben 33 ft/perc!

Feltöltesz bármennyit (1500-2400 Ftig 180 nap a rendelkezésre állási idő, 2500-tól 365 nap), aztán amíg az tart, fogyasztgatod 33 ft-jával.

Nem veszik el egyetlen petákod sem hónap végén, és legkevesebb féléved van lebeszélni a 2000 ft körüli összeget (60 percre elég), de ha 2500at töltöttél fel, akkor 1 éved.

 

Van egy kiegészítő díjcsomagjuk is, a blue duo, ott megadhatsz két telefonszámot(rokonét, barátét), akiket aztán 499 ft havidíjért 9 Ft/perc áron hívhatsz.

A feltöltött egyenlegedből minden hónapban levonja a 499 ft-ot, és a megadott 2 számot 9 ftért, mindenki mást meg 33-ért hívhatsz.

Természetesen módosíthatod a számokat, sőt le is mondhatod, és akkor marad a sima blue easy.

Nekem szimpatikus tarifa, ha neked is, akkor nyugodtan kérdezz, alaposan felkészültem belőlük.:D

 

 

 

Előzmény: Lesliev (43)
kriszucs Creative Commons License 2016.03.13 0 0 44

Szia,

 

ilyen nem nagyon létezik...csak feltöltőkártyásban.

Szolgáltatóknak vannak különféle megtartó ajánlataik, ahol havidíj nélküli kártyákat passzolnak hozzád, de horrorisztikus percdíjakkal.

Mondanám, hogy gyere Te is az olcsopercdij.hu-hoz, de Neked nem érné meg ,mert az is kb 4.000 Ft havonta ( igaz azért 250 percet is beszélhetsz, plusz ingyen sms-ek, és beépített internet jár hozzá )

Előzmény: Lesliev (43)
Lesliev Creative Commons License 2016.02.24 0 0 43

Tisztelt Topic lakók !

 

Előre is elnézést kérek a tudatlanságomért, de a telefon számomra csak egy szükséges rossz, és egyáltalán nem értek hozzá. A kérdésem a következő lenne:

Létezik még valahol olyan szolgáltató, akinek van olyan tarifája, ahol a telefonálás x Ft percenként (neaggyisten' másodperc alapú) és egyéb költség nincs? Mert én mindenhol csak olyat látok, hogy alapdíj x ezer Ft, ezért adnak y perc lebeszélhetőséget, vagy SMS-t és esetleg valamennyi Mb internet használatot. A problémám az, hogy a lebeszélhető 100 percből én általában 20-30 percet használok el, és egy hónap után a többi elúszik. Így valószínűleg én használom a létező legmagasabb percdíjat. És ahogy látom ez a módszer már a feltöltőkártyára is igaz ...

Legyetek szívesek felvilágosítani, hogy lehet-e valami olcsóbb percdíjat elérni valahogy ?

Köszönettel:

 

Lesliev 

kriszucs Creative Commons License 2016.01.19 0 0 42

Sziasztok! Mi nemrég a céggel léptünk be ide: www.olcsopercdij.hu
Magamnak kértem egy korlátlant, a beosztottaknak pedig kértem a 6Ft.os csomagokból. Szerintem marha jó,mert ingyen sms-ek is vannak benne, és marha olcsó az internet is. (3GB 1.700 Ft bruttóban )

Sőt, még rövid hívószámot is igényeltem magunknak, így a könyvelés az 5555 számon érhető el, az értékesítőnk pedig 6666. :) ( persze díjmentesen )
Felajánlották, hogy azt is be tudják állítani, hogy bizonyos számok ne tudjanak telefonálni külföldre, vagy csak cégen belül. Habár én nem kértem, szerintem hasznos, mert a kollégák nem fognak egész nap a telefonon lógni. :)

flottamobilmagyarország Creative Commons License 2015.12.03 0 0 41

A lehetőségekhez képest a legolcsóbb Telenoros Flotta. Kizárólag a Telenorral tudsz szerződni. Másodperc alapú. Készüléket is lehet részletre vásárolni. A lehetőség három különböző csoportra osztható. Nagyon kedvező havi és perc díjak. Mini csomag 2285-Ft és teljesen lebeszélhető, 15ft os perc díjon.Maxi csomag 2795-Ft. 40db sms és lebeszélhető 2540-Ft 10,16-ft perc díjon. KORLÁTLAN 7620-Ft ért!!! Ezek bruttós árak. Akit érdekel az jelezze a        flottamobilmagyarorszag@gmail.com   címre. Sajnos ez a flotta is limitálva van, de van lehetőség most még!

dani66 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 40

Segitséget szeretnék kérni! Van egy vectone nevezetü osztrák kártyám, nagyon kedvező nagyon jo volt egy hétig de most egyszerüen nem találja a hálozatot, vagyis nem lehet kapcsolodni hozzá. de ezen a kártyán más solgáltatohoz se. Ilyenkor mi a teendő valakinek hasonló tapasztalat? elöre köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!