LHZ előtt egy hétig az FJB volt. Megbízhatatlan és nem lehetett sebességbe rakni. Egyébként az utasmennyiség egyáltalán nem igényel csuklós buszt a fordán.
Ilyenkor nem értem a vezénylést, mert ha látja, hogy hosszú időre kiesik egy csuklós, akkor nem magaspadlós távolsági kocsival pótolom. Lehetett volna az is, hogy pl. FJB-900 pótolja a csuklóst, FJB fordájára meg az LHZ. FJB mégiscsak hosszított, alacsonyabb padlós, peronos kocsi.
Ugyan úgy járt, mint korábban a KMG-556 és az NZM-395. A szöllösi Mekinél kiforduló kamion végigszántotta az oldalát. Azóta pedig donorként szolgált a többi nexthez egészen mostanáig, mert már nekiálltak összelapátolni.
Köszönöm válaszodat. Remélem még lesz lehetőségem vele utazni egyszer.
Még annyit kérdeznék, hogy mi lett az egykor Tatabánya helyi járatain közlekedő 4 csuklós Credo sorsa, fellelhetők még a megyében, vagy az ország más szegletébe kerültek?
Bocs de azt nem mondta senki hogy csak a legújabb buszokról lehet szó. Én is szeretem az új buszokat de azért én Pl: régi járműveket szeretem leginkább.