Tanacs kellene. A holnapi eger rallyera szeretnenk kimenni nulla helyismerettel. Bp felol erkezunk az M3-ason es vagy a verpeleti parkoloban, vagy tovabb menve siroknal parkolnank. - De nemtudjuk, hogy lesz-e lehetoseg onnan jobbra-balra elgyalagolni es ha igen, akkor hova lenne erdemes allni.
Kösz az ajánlatot, lehet, hogy érdekelne is, ha most fognék bele, de az autó adott ugye, ott a 2101, a múltkor vettem egy átalakítási engedélyes üres Samara bódét is, mert nem bírtam otthagyni, szanaszét vagyok nagyon...
Egy motort lehet, hogy építtettnék majd Veled, ahogy az anyagiak engedik, de először össze kell szögelni a tető után, meg a 2101-el is kezdeni kellene valamit.
Az RTE gépkönyves átalakítási engedélyhez gratula, tudom, sok gáncsoskodás volt ezügyben régen a vízfejű MNASZ részéről.
(Bár nekem simán vizsgázik az autó RTE gépkönyvvel, de lehet, hogy csak szerencsém van a helykiválasztással).
Bocs, össze-vissza írok a különböző nickekről, épp melyikkel vagyok bent.
Ebben sok igazság van. Bár szerintem kategóriát nyerni vele már kétesélyes, vannak baromi topp Suzukik A/2-ben, igaz, csak egy-kettő. Guriga mondjuk elbírt velük, az tény.:) Mondjuk a sperrt azért revíziózni kell, a motor se örül neki, ha lábon hordod le, eszik is rendesen...
Én beülök a Szukiba, lábon lemegyek, és versenytempóban eszik 9 litert...
Ezzel együtt nyilván az A-s Lada az A-s Lada.
Én sem tudtam kigyógyulni teljesen, ott a félkésznek is alig nevezhető N-es 2101-em is, majd be kellene fejezni, csak a feeling miatt.
Ez a BMW dolog nem rossz, más is mondta már.
Azért vigyázz ezzel a pár év kimarad dologgal 30 felett, nagyon tud repülni az idő.
Ha inkább időhiányos a dolog, akkor az szervezés kérdése, évi egy-kettőre azért le lehet jutni szerintem.
Az 1,3-as A-st nem sokkal drágább fenntartani és üzemeltetni, mint egy N-est. Ha van egy megbízható motorod és egy megbízható sperrdifid, akkor közel olyan költségvetés, mintha N-essel mennél. 1,3-as A-s persze elég kevés lehet már az országban, de ebben a kategóriában nincs tolós váltó (eggyel kevesebb gond), és szerintem egy '90-es évekbeli koncepciójú Mahle-dugattyús motorral a mai napig lehetne kategóriát nyerni, nem téma a Ross Pistons.
Egyébként amire felkaptam a fejem, az az N-es BMW-kupa. Egy E36 318 is-sel szívesen mennék. De ebből ami elérhető lenne esetleg a Lada árából, az egy papír nélküli autó P-s rendszámmal. Amúgy ha nem vágod oda, valószínűleg jóval kevésbé szervízigényes lenne, mint a Lada. Nomeg ezt össze lehetne kapcsolni esetleges későbbi hegyi tervekkel, azt pályaautónak átalakítva. Vagy pihenni még pár évet, aztán szépen hegyen menni.
Persze alapvető problémákat kell áthidalni, bármilyen autóval történik bármi is a közeljövőben. Egy csomó dolog nem elsősorban pénzkérdés, idő viszont kéne rá. Lehet, hogy a további pár év pihinek van most realitása...
Én Esztergomban felborultam, 8 év után először, Tardoson, ami mindig a mumusom volt.
Az anyagi kár elviselhető, kb. egy verseny ára ment a levesbe, bontottból és grátisz javítva.Találtam egy navigátort-barátot, aki minden téren javítja az autót, karosszériázza, fényezi,stb.
Ezzel együtt most egymás után 3 kimarad, a tető miatt nem mentünk el Komlóra, meg messze is volt, most meg veszek utcai motort, amiatt kimarad a karcagi, sőt Szendrő is sztem, a távolság miatt.
Még ősszel szeretnék menni Gyöngyösön és Salgón és ennyi idénre, de ember tervez, isten végez.
A Suzuki mindennel együtt piszkosul beált, egy abszolút szervízmentes autó.
Mindig mondtam Neked, hogy ha gyenge a háttér, akkor N csoport!
Ill. a fenét mondtam mindig, én is csak másfél éve látom így.:)
Előtte:csak az A csop. az igazi,sírjon, zizegjen,...most meg ne sírjon, ne zizegjen, csak vigyen célba olcsón.:D
Olvastam, hogy mennél BAZ megyei sprinteken, abból lesz valami?
A diagnózis? Logisztikai akadályok (tárolás, szállítás), időhiány, pénzhiány, személyi feltételek hiánya. Persze más tényezők is közrejátszanak. De még átgondolom, mi legyen, elherdálni nem akarom az autót minden áron.
2006-03-12 00:00 Utolsó módosítás: 2006-03-11 23:21 A hagyományos, Miskolc környéki ob-futam szervezőbizottsága rövid hírben közölte, hogy visszalépett a támogatástól a viadal eddigi főszponzora, a Vredestein.
A hírhez nem fűztek kommentárt, de ezek után sokakban felvetődik a kérdés, meg tudják-e egyáltalán tartani a három hét múlva kezdődő hazai sorozat második viadalát.
Üdv mindenkinek!
Egy autós sportokkal foglalkozó oldalt készülök elindítani egy másik barátommal. Egyenlőre annyi biztos, hogy a honlap egy Forma-1-es és egy WRC-s oldalból fog állni. Én az F1-et fogom szerkeszteni meg a WRC-nek a webes felületét.
Maga a Rali OB-t nem nagyon kísérem figyelemmel, de aki lekesen figyeli a sportágat és ért a honlapszerkesztéshez az jelentkezzen és Ő szerkeszthetné külön a Magyar Rali bajnokság oldalt. Kapna FTP elérést meg mindent.
Jelentkezési feltételek:
minimális HTML tudás
MSN cím megadása
Xara Webstyle 4 ismerete (ez nem kötelező, de nem árt)
A honlaphoz ha másik oldalról szeretnél anyagot gyűjteni akkor csak is kizárólag külföldi oldalról gyűjthetsz!! Ezzel az a célunk, hogy aki nem nagyon érti a külföldi nyelveket annak kényelmesebb legyen a mi oldalunkon böngészni. Természetesen még ezek után is a cikk legaljára illik odaírni a honlapot ahhonnan az anyag ki lett gyűjtve.
További kérdéssel ide forduljatok: valvetronic@freemail.hu