Keresés

Részletes keresés

paithana Creative Commons License 2010.01.07 0 0 27
sikerült megtisztítani a felvételt a recsegéstől?
Előzmény: Isstike (25)
rjd2 Creative Commons License 2009.10.17 0 0 26
http://www.helikonportal.net/files/Kossuthhangja.mp3
Isstike Creative Commons License 2009.10.16 0 0 25
Meghallgattam több helyen is, de mindenütt nagyon recsegős még a tisztított felvétel is. Hangmérnök vagyok, foglalkozom hangretusálással is. Ha valaki tudja honnan lehet letölteni, megpróbálom még érthetőbbé tenni, kicsit csökkenteni a recsegést.
fifikus_fizikus Creative Commons License 2008.06.23 0 0 24
Természetesen a YouTube-on is hallgatható, rá kell keresni "kossuth hangja" címmel. (Ha valakinek nem jönne be a pécskai URL.)
fifikus_fizikus Creative Commons License 2008.06.23 0 0 23
Igen, az egyik a törött, azért is nincs meg a hanganyaga...
Előzmény: Drkazmer (22)
Drkazmer Creative Commons License 2008.06.13 0 0 22

Bocsánat a duplázásért, csak ritkán szoktam ideírni, és nem volt meg a kód, aztán zűrök adódtak...

 

Egyébként a Széchenyi Könyvtár két tekercset ír. Az egyik lenne a törött?

Előzmény: Drkazmer (21)
Drkazmer Creative Commons License 2008.06.13 0 0 21

Én csak most láttam ezt a topicot.

Én egyszer hallottam egy TV-műsorban, és évekig nem hallottam róla utána. Aztán a neten ráakadtam végre. De hát tény, hogy recseg, az amatőr rádión a Szabad Európa. De nekem ez nagyon fontos volt, sokkal közelebb hoz egy ilyen lenyűgöző személyt, Kossuth Lajost, aki azon ritka kivételek közé tartozik a magyar történelemben, akit mindenki végtelenül tisztel és megbecsül.