Az antagonisztikus (kibékíthetelen) ellentét magyarázata, hogy a biztosítók általában részvénytársasági formában működnek. És hiába magyarázzák azt, hogy ők nyereséges befektetésekből, viszontbiztosításokkal és hasonló pénzügyi manőverekkel kigazdálkodják a kártérítéseket, (és még saját hasznukat is) a valóságban csak a részvényeseknek akarnak megfelelni, a minél nagyobb profittal. Az ügyfelektől minél több díjat beszedni és minél kevesebb kártérítést kifizetni ezt a valóságos működési elvük. Kerülni kell őket!
Az Allianz egy nulla. Platina biztositassal sem fizetnek egy forintot sem kesett csomagert, valami indokot mindig kitalalnak. Ingyenelo parazita tarsasag.
Generali sem különb. Sokkal jobb, ha nem kötünk biztosítást, amit a biztosításra költünk inkább tegyük félre és abból fedezzük ha gond van. Generali felelősség biztosítás:
Nekem okoztak kárt. A faszi elismerte a felelősséget. Milliós kárt okozott nekem, de a Generali ebből 30ezer forintot terített. Mindent kitalált miért nem kell fizetnie. Ment a panasz az mnb-nek.
Pffujjj az összes biztosítóra.
Nekem nincs már semmilyen biztosításom ( kivéve a kötelező), mindent felmondtam és soha nem is lesz. Ha biztosító merészel hívni azonnal racsapom a telefont vagy elküldöm a *****-ba.
A biztosítóktól nagyobb szélhámos banda a földön nincs.
Üdvözlöm ! Senkinek nem ajánlom az Alianz Hungaria KFT biztosítót, abszolút nem ügyfélközpontú. A biztosító részéről a lényeg, hogy le legyen dokumentálva minden, papíron rendben legyen. Az ügyfél elégedettsége egyáltalán nem érdekli. Sajnos nem minőségi munkát vállaló autószerekkel van kapcsolatban, de ez a biztosítót ez a legkevebbé sem érdekli. A leggyengébb kontárokhoz is nevét adja , utána az ügyfélre mutogat , hogy Ő választotta magára vessen ! Így járt ! Röviden ennyi. Felelősséget közvetve sem érez a szerződéses partnereivel szemben és az elvégzett munka minősége abszolút nem érdekli.
Tiszteletlen allianz "pénznyelő biztosító"! Nem süllyednek el szégyenükben, hogy egyoldalúan küldenek ki utólagos fizetési felszólításokat a Kgfb ügyfeleiknek? (csak a szűkebb családi körömben 3 eset is előfordult mostanában) Normálisak önök???
Az egyik legrosszabb helyzet (már persze a másik fél hiányzó kgfb-je után), ha ugyanannál a biztosítónál van mindkét fél kgfb-je. Ekkor tuti elkezdenek trükközni, kibúvókat keresni, kármegosztás, egyebek, lényeg, hogy a végén minél kevesebbet kelljen kifizetniük. Ha nem te vagy a hibás és neked nagyobb a károd jóval, nagy esélyed van rá, hogy a végén rosszabbul jársz, mint ha két különböző biztosítónál lennétek.
Az Aegon egy ablakbetörést korrekt módon, 100%-ban térített. Most már kiderült, hogy ez volt a beetetés.
Mert amikor valóban nagy kár keletkezett (kerti vízcsőtörés, több helyen leástak, mert nem találták meg a műszer által jelzett helyen a hibát), akkor az Aegon nevetségesen kevés összeget adott.
Több, mint félmillió volt a számlával igazolt költség, főleg munkadíj, amit százezerrel egyenlítettek ki.
Apelláta nincs, reklamálni nem lehet. Illetve egy saját belső ellenőrük átnézte a kalkulációt, és azt mondta, hogy helyes.
Természetesen azonnal otthagyjuk ezt a biztosítót, nem ajánlom senkinek az Aegont.