A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Bizony aranyos volt a rendőröktől, hogy készültek egy kis meglepivel ott a pusztában. Aki balra fordult azt meszelték sorra, szegényeknek ugrott a börzézés öröme.
Annak az Indian-nak a motorja, meg egy - két fődarabja eredeti, minden más mai termék. Ami nem baj, mert a lemezáru, sallangok 90 év alatt el tudnak kallódni, csak az ára egy vicc.
Régebben apámmal átjártunk a szegedi börzére,sajnos az a börze nem tudott felfejlődni.Ez a fotó 14 éve készült a Napfény hotel közeli erdőben.Ott még volt valami,később a Cora parkolóra terelték az árusokat.Na ott már elsorvadt az egész.Lehet nem napfény,nem jegyeztem meg.Itt találkoztam először Cikivel meg Kormival,ja meg Petrollal is.
Jót mutat rajta,nekem elhiheted.Jó hogy van még a tetején pluszban csomagtartó.Nálunk ezért a pénzért nem lehetne venni,ezt a nagyságot.Ha jól számolok,kb.25 euró.
Ez a motorra még fel nem szerelt huzat 40 ezer volt, a gyári új dob pedig 70 000.-. Jó börze volt, az egész délelőttöt ott töltöttük. Volt váltó alkatrész még még Danuviához gyári új teljesen jó árban, de én csak a hátsó dobozt vettem meg most.
Nem túl szépen felújított motorok OT rendszámmal, szegény Laller meg most küzd az ex Csepelem papírozásával, másnak meg így hullik az ölébe a tábla...az utángyártott dob árát nem kérdeztem, a TLB kasznit legyártónak meg ezúton is gratula, bele sem tudnék kezdeni, pedig tanultam kalapálni.
A gyári új első sárvédőt 20 ezerért kínálták. A motoromra épp egy dobozt próbálgattunk, hogy mennyire passzol hozzá, meg is vettem, 10 ezerbe került, kicsit viseltes, de a jelenlegi kicsike.