OM601 az alany. Tapasztalt valaki olyat, hogy az új vezlánc rövidebb? Vagy a vezkereket vagy az adagoló lánckerekét nem tudom felrakni. Régi és új is 126 fogas. Elképzelhető, hogy míg a hengerfejet tettem vissza, nem figyeltem és vissza csúszott a házban, és a főtengely lánckereken lett egy "hupli"?
Rengetegszer körbeforgattam már, kb oda vissza, de nem sikerült rájönni, mi a gond.
Az volt az egyik tipp, hogy utángyártott lánc szar, de van nálam egy motor, amin jelenleg nincs adagoló és vezlánckerék, és az is ugyanígy rövidnek tűnik.
Ha viszont a főtengely lánckeréken van egy lanc-ugrás (nem tudom, hogyan nevezzem, de a lényeg, hogy több láncszem van rajta a kelleténél, és alul a gravitáció miatt lóg), arra van valami trükk, hogyan lehet nagy bontás nélkül visszafűzni?
Üdv! Azt szeretném megtudni hogy a 190-es (w201) és a C-osztály (w202) között futóműben van-e különbség? Felfogatásokban, differenciálműben vagy az egész futómű különbözik a két autóban?!
Csupán csak a kíváncsiság miatt kérdezem. Ne haragudjatok a tudatlanságomért:)
Szia! Kérdezném, hogy van e neked vagy, valahol letölthető- e W201 2.0-val kapcsolatos műszaki doksi? Csapágy illesztési, henger , dugó, gyűrű, stb. lehúzási nyomatékokról? Most éppen ráérek és megnézném a garázsban található lomokat lehet-e velük kezdeni valamit.
Az lett volna a megoldás, amit írsz, de kb. háromnegyedóra küszöbön fetrengés után beállt a derekam (megint), ezért másnap kemény műanyagból kireszeltem egy laposcsavarhúzó szerű cuccot és kívülről a kapcsoló alatt óvatosan betolva megoldottam, szerencsére a kereten alig látszik :)
Viszont a fényszóró kapcsolóban a kis műanyag xar (ami az izzót tartja) elmálott és atomjaira hullott, ahogy a tekerőt lehúztam, most a hátsó ködzárófény visszajelzése nem műkszik (ködzáró igen).
A fényszórómagasság állító kapcsolót másodszériás 190-esen hogyan tudom roncsolásmentesen cserélni?
Kitolnám hátulról az egészet keretet, hogy hozzáférjek a vákuumcsövek csatlakozójához, illetve a kapcsoló rögzítéseihez (a kapcsoló aljánál és felső részénél nem nagyon szeretnék befeszíteni csavarhúzót, mert szétbarmolom a keretet.)
A fényszórókapcsoló gombja alatt letekertem a 24-es lapos anyát, de a keret jobb oldalánál ez a lemez biztosítja hátulról a műanyag pöcköt (ami az összes ebayos kereten le van törve...) és nem tudom, hogyan jön le.
Sajnos a zöld mercedesemből elajándékoztam a csonthibátlan napfénytetőt fél éve. Az "újban" jó a mechanika, viszont a kis felnyíló rész döglődik, ha el van húzva a tető. Volna valakinek ilyen bonott?
Rádió témában pedig az érdekelne, hogy kazettás Becker Grand Prix-et szerelt-e már be valaki. Akitől kaptam azt mondta, hogy kell hozzá erősítő, emiatt nem építette be. Pár rádión túl vagyok, de ez újdonság volt nekem.
Ne gondolkozzatok rajta a projekt működik. Nem kell hozzá az elektronika csak egy marék fúvóka meg türelem.....Szépen veszi a fordulatot, szét lehet pörgetni az autót és az alapjárat , emissio is jól beállítható.
Sziasztok! Állapot: itt áll az udvaron évek óta a gyerek által itt hagyott w201 2.0 karburátoros ,2000-es telioldalas. Pieerburgh 2-EE förmedvény van rajta! Kérdésem a következő:- találtam a lomok között Weber 34/34 mechanikus karbit, közdarabot megcsináltam . kiválóan mükszik alapjáraton és kis fordulaton. Terhelést nem veszi csak durrog, de ez érthető. Barkácsolt már rá valaki ilyesmit erre az autóra?
Más: Az előbb említett karbihoz lehet felújító készletet venni valahol fúvókákkal együtt!
Túl sok lehetőséged szerintem nincs, leginkább facebook, jófogás, esetleg vatera. Viszont sajna mindhárom esetben meg kell küzdened a hülyékkel is (tesa, az ezer forintba férjen már bele a futár is, fele ennyiért tudok újat - akkor mégis minek írtál?! stb....)
Engem lehet érdekelnek dolgok, bár pont mostanában kezdtem el gondolkodni az autó sorsán.
Ha aktuális lesz, akkor jövő hêttől el szeretném adni a 190-es alaktrészeket. OT-ra alkalmas gyári, vagy újszerű dolgokat értek ezalatt. Árban is így fogok számolni.Hol érdemes ezeket meghírdetni? Facebookon?
Két autó között vacilálok, az egyik egy 190-es a másik egy 124-es. A 124-es 94-es kiadású. A rozsdától való félelmem mennyire reális egy E 124-esnél? Nekem eddig nem volt rozsdás vagy rozsdásodó 95 előtti mercim, még a 202-es sem rohad ami pedig nagyon tud. Mondjuk az is 94-es gyártás. Számít hogy a 124-es osztrák piacra készült? Eddig egy rozsdapötty sincs rajta. Még a motortérben sem.