A kapzsiság elvette az eszüket. Én emlékszem, hogyan lett az 1800 forintos trappistából néhány hónap alatt 4400 forintos. Élip-ban dolgozok. A mi költségeink is nőttek, de közel nem 250%-kal...
Kell a lóvé, mert lyukas a költségvetés. Nehezen, vagy nem nagyon tudnak lemondani adó, stb bevételről. Ezért erőből arra kényszerít(het)ik a piaci szereplőket, hogy ők nyeljenek be veszteséget (480-as ü.anyag, árstoppos termékek, stb.). De az "állam" nem akar/tud lemondani bevételről - és ehhez persze keresik a megfelelő kommunikációt - pl Nagy Márton jól megmondja, stb... Ez a helyzet.
Fene tudja, h mi van. Kicsit csökkent az olajár, de mint tudjuk, ez nem feltétlen jelentett üzemanyagárcsökkenést. Kíváncsian várom a mai Kormányülést...
„A Fidesz 2010 előtt még nagyon tudta, mit kell tenni az üzemanyagár csökkentése érdekében.
Orbán Viktor például szó szerint ezt mondta : »Az állam nyerészkedik az üzemanyagárakon! Vagy a jövedéki adót kell drasztikusan, 20 százalékkal csökkenteni, vagy az üzemanyagok áfáját.«
De Rogán Antal is tudta a megoldást. Ő ezt mondta: »A Fidesz minden érdemi csökkentésben partner, ami magában foglalja az áfa és a jövedéki adó csökkentését.«
Varga Mihály is tudta a tutit: »Az üzemanyag 20 százalékos áfájának 5 százalékra csökkentése 15 forinttal csökkentené az üzemanyagárat.«
Grád Ottó, a Magyar Ásványolaj Szövetség (MÁSZ) főtitkára:
"Megvan a magyar kormány mozgástere az üzemanyagok árcsökkentésére: lefaraghat az érintett termékek mintegy 50 százalékos adótartalmából...csökkenthető a jövedéki adó, az áfa, eltörölhető a különadó, és ekkor megmarad a normál piaci működés is." -
Nálam is "bejelzett" bizony, már BP-en leállítottam az autót, vissza a BKV-ra. BP-Letenye 20-25 l amit veszek aztán kint tankolok nonstop. A MOl Move app meg csak küldi az akciós kuponokat látja a beesett fogyasztásom