Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 6 órája 0 0 140098

Lehetne még több kép?

Előzmény: viking star (140094)
Ep128 Creative Commons License 7 órája 0 0 140097

Ez egy milyen menet volt? (Az utolsó képen a szürke a sokáig Baján állt gép? Mi lesz Vele?)

Előzmény: viking star (140094)
viking star Creative Commons License 10 órája 0 0 140096

Az csupán egy "becsült" track, sajátkezűleg rajzoltam a MariNéni háttérképére.

 

(A mobillal készült fotók hely + időadatai, és az ebből kiátlagolt sebesség + az ismert manőverhelyszínek alapján.)

Előzmény: jakyg (140095)
jakyg Creative Commons License 12 órája 0 0 140095

Azt a track-et honnan tudtad leszedni?

Előzmény: viking star (140094)
viking star Creative Commons License 13 órája 0 3 140094

gigabursch Creative Commons License 1 napja 0 2 140093

Jól idomított matróz.

Mondjuk öböl átvételre még nincs beidomítva

 

https://youtube.com/shorts/gjskqD69rPs?si=NeNVn8Fi2y-VStXl

csecsaba2 Creative Commons License 1 napja 0 3 140092

egy újabb  jó cikk, olyantól, aki már közlekedett egy keveset!

 

Blog

 

(lehet, h olvassa a fórumot, mert pont az tetszik neki, mint az itteni kommentelőknek - azaz látni a Balatont!)

 

Viking!

 

Az utolsó bekezdés neked szól! nem kell ide rajzolni, h új hajótípust találj ki! :-)

gigabursch Creative Commons License 2 napja -1 0 140091

Keresd elő a néhai jobbik néhai főpolgármester jelöltjének, Fehér Zsoltnak a választási programját a 2010-es választásokhoz kapcsolódóan.

Utána ítéld meg Vitézyt meg az összes többit.

Előzmény: csecsaba2 (140088)
KZX003 Creative Commons License 3 napja 0 0 140090

Tavaszi és téli együttállásos fotókkal frissült a Balatoni Hajók Képtára!

csecsaba2 Creative Commons License 3 napja 0 1 140089

Köszi!

 

Ebben igazad van, de a két pályaudvar ezen két vágánya már lehetne sülyszett is, ez a vonatnál ugye nem 3 m/emelet. Van rá példa több évtizeddel korábbról a repterek környékén a világban. 

 

A vonathosszokból kiindulva értelmetlen lenne az állomás. Bár, az M4 állomáshalmozása is bebizonyította (a balatoni új hajókhoz hasonlóan), h van értelmetlen megrendelői kívánság. (a Gellért tér/Közvágóhíd és a MZs Körtér/Újbuda kp-nál is elég lett volna 1-1 megálló 2-2 kijárattal. Rövidebb menetidő és kisebb kialakítási költség.

Előzmény: scsabi (140079)
csecsaba2 Creative Commons License 3 napja 0 1 140088

- biztos rohadt drága, kb, mint egy metró

 

De a fej pályaudvarok terheit lehet csökkenteni, az elővárosi vonatok nem a város szélén tennének le, hanem a városban. Aki Vácról jön, annak rövidebb idő lehet (nem ismerem percre pontosan) bejönnie Vácról, mint a Nyugatiból tovább menni Kelenföldre. És vice-versa a Szfv/Érd irányból is. Hasonló probléma, mint a Közvágóhídról bemenni a városba. (ennél kisebb, de ilyen jellegű, az Őrsön leszállni a HÉV-ről-aluljáró le-át-fel-metró. Bár ismereteim szerint semelyik utazás támogató alkalmazás nem javasolja, de a Kelenföld-déli 7 perc vonattal, ez nem csak egy hajszállal több a 139-esel. A Déli-Nyugati vonat lenne 3 perc, míg most negyed óra + várakozások. 

 

politikai színektől mentesen, ebben magasan Vitézi a legösszeszedettebb.  Ha nincs elővárosi közlekedés, akkor az agglomeráció autóval fog bejönni, választási lehetőségek hiányában.  (a Ráckevei HÉV 8 megszűnt megálló hely mellett vagy 15 perccel lassabb lett 50 év alatt, ez nem egy kedvező alternatíva :-().

Előzmény: Una Vestrum (140075)
csecsaba2 Creative Commons License 3 napja 0 1 140087

A korábbi fővárosi bérlet is jó volt mindenhova, csak elszámolási vita volt. Ez talán 2019 ősze óta van, korábbi tapasztalataim nincsenek, azóta használták a gyerekeim. 

 

(avagy, azok, akik nem beszélnek, mert az arcuk nem fér az asztalhoz, avagy mindkét oldal, soha nem fog tudni megbeszélni semmit. Mostani alku meg a ki tud nagyobbat mondani választás előtti propaganda része)

 

off: kivételesen ennek élvezője a családom vagy havi 20 eFt értékben

Előzmény: gumidani (140071)
offroadgangster Creative Commons License 3 napja 0 0 140086

Én szorítok, hogy sok legyen az az unalmas óra. Persze csak poztív értelemben ;)

Előzmény: guberavera (140062)
csecsaba2 Creative Commons License 3 napja 0 2 140085

Ez KRESZ szabály (országgyűlési döntés),  rossz használat meg az útfenttartó felelősége. 

 

A sima egyirányúban (mindkét oldalon táblával nem jelöltben) meg nem szabad, ez a biciklisek közötti hülyék felelőssége. 

Előzmény: mosogep-szerelo (140065)
offroadgangster Creative Commons License 3 napja 0 0 140084

"a napközbeni autós közlekedés meg nem lassult a fenti évtizedhez képest, sőt, van, h napközben üres a város a sok lezárt sáv ellenére"

Átlagban kb 2-3 havonta járok BP-n, általában hétvégente. A Nyugatitól a Deák térre eljutni, ami nem hosszú táv, 45-60 perc is lehet, és ez a sávlezárásnak illetve a jelzőlámpák beállításának köszönhető. Néha az autósok is tehetnek a lassú haladásról, mert inkább alszanak a volán mögött, minthogy figyelnének...

 

Előzmény: csecsaba2 (140068)
csecsaba2 Creative Commons License 3 napja 0 2 140083

Ez sajnos egy borzasztó szokás, h a járdán tekernek a nők, ami még rosszabb, h a hülye gyerekek - általában hatalmas pofával - meg össze vissza.

 

Ettől én is ki vagyok akadva, gyalogosként-kerékpárosként-gépjárművezetőként. 

 

Sajnos, ez is olyan, mint a szelektív gyűjtés. 80%-nak évekig kell tanulnia és bátorságot gyűjtenie, 10% bebizonyítja, h értelmes használat nélkül is tud élni, az utolsó 10 % meg kimondottan gonosz és fodítva használja. 

 

Alkotás utca - 13. kerület és Alkotás utca - Zugló viszonylat. 10-15 között 20-ból 19 dugómentes, laza áthajtás.

Előzmény: gumidani (140070)
offroadgangster Creative Commons License 3 napja 0 0 140082

Ezen az FB oldalon néha-néha van a DOBRA-ról is kép: https://www.facebook.com/brodoviurijeci

 

A másikat Splitben láttam, ez az oldal sajnos nem foglalkozik, csak a Fiume környéki hajós dolgokkal.

 

(eddig) ismeretlen daru Splitben a hajógyárban:

 

DOBRA a fiumei kikötőben:

 

A képek 2 hete készültek, Húsvétkor. Sajnos a fényviszonyok nem nagyon kedveztek egyik napon sem :/

 

Egy dolgot vettem észre, a regiszter úgy említi ezt a típust, mint önjáró darut, de amelyikről van fent kép, azt mindegyiket tolják, vagy vontatják. Gondolom, a főgépek már rég nem üzemképesek egyik, még üzemelő példányban sem...

 

 

Előzmény: riversea (140067)
tehtube Creative Commons License 4 napja 0 0 140081

Egy másik a szerzőtől

Előzmény: tehtube (140080)
tehtube Creative Commons License 4 napja 0 0 140080

Ma készült

Előzmény: Didore1 (140073)
scsabi Creative Commons License 4 napja 0 1 140079

Nagyonoff

 

Igazi közlekedésbaráthoz méltóan húzgáljunk színes vonalakat valami térképfélére:

 

Előzmény: scsabi (140078)
scsabi Creative Commons License 4 napja 0 1 140078

Igen, ezekkel szokták a gyanútlan közönségnek eladni ezt az ötletet. A leírt megtakarításokból kb. 250 év alatt térülne meg a beruházás. Mert nem lesz ez olcsó. A budai oldalon 2,5 km-en kell kb. 55 m-t ejteni a vonalat a Duna alatti átvezetéshez, majd 1800 m-en 30 m-t emelni. Mindezt két, tízméteres csőben a budapesti nem túl egyszerű talajviszonyok között, a Magyarországon még sosem alkalmazott TSI SRT összes csillagszórójával együtt. Továbbá ilyen függőleges vonalvezetés mellett középállomást nem nagyon tudok elképzelni, hacsak nem a Duna alatt.

Előzmény: zjakabfi (140076)
jakyg Creative Commons License 4 napja 0 0 140077

A Déli és a Nyugati fejpályaudvarból átmenő lenne. Persze ennyit ez nyilván nem ér meg.

Előzmény: Una Vestrum (140075)
zjakabfi Creative Commons License 4 napja 0 1 140076

Martonvásarról Monorra senki, de Monorról Martonvásárra...

 

Bpen belüli vasuti közlekedés metróként,szerelvényfordulók és idejük csökkentése, fejpalyaudvarok megszüntetése.

Előzmény: Una Vestrum (140075)
Una Vestrum Creative Commons License 4 napja -1 1 140075

- Déli-Nyugati vonataluljáró

 

Aki ért hozzá, okosítson ki, hogy hányan járnak Martonvásárról Monorra napi szinten dolgozni.

Vagy egyáltalán mi a vezérfonala ennek az elképzelésnek?

Előzmény: csecsaba2 (140069)
edesviz Creative Commons License 4 napja 0 0 140074

A leírás szerint 22% kos hatékonyság nöcvekedést értek. A lapátokvezérlése nem tünik olyan bonyolultnak, ha egyet tud a rendszer vezérlni, akkor a többi a megfelelő késleltetéssel kapja a veérlést. A vezérlő motorok pedig lehetnek egyenáramú kefe nélüli motorok. Ilyenek dolgoznak az elektromos autókban.

 

Előzmény: rezgaras (140066)
Didore1 Creative Commons License 4 napja 0 0 140073

Ez a kép mikor készült?    Kösz.

Előzmény: tehtube (140072)
tehtube Creative Commons License 4 napja 0 0 140072

Budáról is kettőslátást okozott, de Varga Ákos jobb helyen volt. Csakúgy, vagy érdekesebb okból teszi tiszteletét?

gumidani Creative Commons License 4 napja -2 2 140071

"sajnos, a kormány egyáltalán nem támogat semmit, a főváros-agglomeráció közlekedés ügyben......

.......csoda, hOGY végre van bérlet átjárhatóság."

Nézzen utána annak, hogy az ön szerint csodás közös használhatóságú vármegyei-budapesti bérletet ki is kezdeményezte! Segítek. Lázár János miniszter.  

 

Előzmény: csecsaba2 (140069)
gumidani Creative Commons License 4 napja -1 3 140070

Persze. Csak én látom azt, hogy az egy forgalmi sávra szűkített nagykörúton csúcsidőkon kívül is araszolgat az autósor. Én meg a járdán szagolom a mesterségesen felduzzasztott forgalom termelte kipuffogógázokat. 

 

"És végre lehet tekerni is. A tekerők száma iszonyatosan nőtT." 

Pl. a nagykörúton - üres biciklisávok mellett - a gyalogjárdán.  

Köszönöm szépen az ilyen "fejlődést"!

 

"a napközbeni autós közlekedés meg nem lassult a fenti évtizedhez képest, sőt, van, h napközben üres a város a sok lezárt sáv ellenére"

Nem tudom, hogy ön melyik városban él. Nekem ellenkezőek a tapasztalataim.

Előzmény: csecsaba2 (140068)
csecsaba2 Creative Commons License 4 napja -3 1 140069

sajnos, a kormány egyáltalán nem támogat semmit, a főváros-agglomeráció közlekedés ügyben, sőt, kimondottan ártalmas. 

 

Aki dél Budára 4 sávos autópálya hidat tervez a semmibe..., még szerencse, h nincs rá pénze.

 

igen, nagy hiányok vannak, amihez összefogás kellene a kormány-főváros-agglomeráció közt:

- M0 befejezése

- utazható idejű HÉV-ek, amik átszállhatók

- Déli-Nyugati vonataluljáró

- M4 kivitele az Auchan-Tesco parkolók alá, és ott egy értelmes méretű P+R parkoló, nem pedig néhány 10 helyes   

 

csoda, h végre van bérlet átjárhatóság.

Előzmény: mosogep-szerelo (140065)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!