Keresés

Részletes keresés

abauj Creative Commons License 4 órája 0 1 92153
Előzmény: ChGeri (92152)
ChGeri Creative Commons License 5 órája 0 0 92152

"Elvileg mégiscsak jön az Orangeways 35 db S91-el."

 

Ez milyen "elv"?

Előzmény: Ötvenes Villamos (92149)
kristoof Creative Commons License 5 órája 0 0 92151

Csak Atak. :-)

Előzmény: Ötvenes Villamos (92149)
Ratbus Creative Commons License 5 órája 0 0 92150

A Karsan midik Kelenföldön lesznek, mivel a Várban fognak járni.

Egyébként még lesz 20 db elektromos midi is meg néhány PKD-s midi is lehet, így ha minden jól megy, talán a két DUH és az LZZ-328 kivételével mindegyik IK405 mehet a levesbe.

Előzmény: Ötvenes Villamos (92149)
Ötvenes Villamos Creative Commons License 5 órája 0 0 92149

[Midibuszok]

 

Elvileg mégiscsak jön az Orangeways 35 db S91-el.Melyek azok a 405-ösök, amelyek még jobb állapotban vannak, és a 35+16 új midibuszt követően nem dobnak ki? (gondolom a 2 ex. duh, és az lzz 328; még valami?)

Melyik lesz a múzeumi példány?

Melyik garázsban lesznek az Attak-ok? Esetleg Óbuda? Vagy a 4 db Solaris U10-t nem adják át Óbudának?

Zahnrad Creative Commons License 6 órája 0 0 92148

Tudom, de most már engem is el tudsz helyezni, a stílus maga az ember, ez van, ennyire futotta.

 

De ez nem is egy hivatalos út.

Előzmény: Villámhetes (92137)
Irisbus Creative Commons License 6 órája 0 0 92147

Miért, kivel társalog? Az elnökkel?

Előzmény: Villámhetes (92137)
torqmatic Creative Commons License 6 órája 0 4 92146

Tudtommal személyesen is ismerik egymást, úgyhogy nem kell játszani az önkéntes biztonsági őrt, köszönjük.

(Meg úgy en bloc ezt a személyi kultuszt se kellene erőltetni.)

Előzmény: Villámhetes (92137)
Ratbus Creative Commons License 7 órája 0 0 92145

Tökéletesen tisztában van vele szerintem.

Előzmény: Villámhetes (92137)
Szedlmajer László Creative Commons License 7 órája 0 3 92144

Szolgálati közlemény: semmi különösebb kifogásom a stílus ellen, a való életben is elég sok impulzus (sokszor kemény, lehangoló, stb.) ér, így nem izgatom magam egy-egy hozzászólás stílusán.

Azt sem gondolom, hogy a jelen pozicióm miatt olyan hűdenagy tiszteletre szorulok. Az talán fontosabb, hogy saját névvel teszem a hozzászólásokat.

Ami viszont egyre nehezebben kezelhető, hogy az ember akaratán kívül beleszorul egy magyarázkodásos helyzetbe, de majd ez is megoldodik...

Lucky76 Creative Commons License 8 órája 0 0 92143

Akkor ez valami tesztféleség lesz, gondolom. :) Köszönöm, akkor nem töröm ki a nyakam, hanem csak megnézem az indulásait. :))

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (92141)
Lucky76 Creative Commons License 8 órája 0 2 92142

Bizonyos dolgokat, döntéseket nehéz ezen a szinten - értsd, a laikus, vagy nem annyira laikus, de a folyamatokban részt nem vevő, minden okot, érvet nem ismerő közlekedésbarát szintjén - megérteni, elfogadni, tudomásul venni...

 

Ezt van, aki kulturáltan, van, aki kevésbé kulturáltan képes megfogalmazni - vérmérséklettől függően, illetve teljes név ide vagy oda, nem mindenki tudja, kivel beszél. És az is igaz, hogy egy nyilvános, ilyen-olyan-amolyan közlekedésbarátokkal (stb.) - kinek nem inge...-  teli fórumon jelen lenni felelős vezetőként valamelyest azt is jelenti, hogy az itt megjelenő véleményeket, indulatokat stb. kezelni kell. 

 

A többi kinek-kinek személyes bizonyítványa. 

 

Kíváncsi lennék egyébként, mennyire egyedi eset az ilyen vezetői jelenlét - akár nálunk, akár másutt a világban. :)

Előzmény: Villámhetes (92137)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 8 órája 0 0 92141

Igen, a 110-112-n pedig az NBW-015 van.

Előzmény: Lucky76 (92140)
Lucky76 Creative Commons License 8 órája 0 0 92140

Az MXJ-018 a 67-esen - Örsről indul 07:18 - az tényleg az MXJ-018 a 67-esen? :))

Villámhetes Creative Commons License 13 órája -1 0 92139

Bár most egész kulturált voltál,de  mások..

Előzmény: Villámhetes (92138)
Villámhetes Creative Commons License 13 órája -1 0 92138

És ez nem csak rád vonatkozik..

Előzmény: Villámhetes (92137)
Villámhetes Creative Commons License 13 órája -2 0 92137

Mocskos a szád,azért tudd,kivel társalogsz..

Előzmény: Zahnrad (92134)
nemeza Creative Commons License 14 órája 0 0 92136
Lehet, hogy metropotlaskor minden kocsi szamit alapon a 200as csuklosokat berakjak tartaleknak :)
Vagy
Előzmény: Zahnrad (92134)
FKU-911 Creative Commons License 16 órája 0 0 92135

A 17-69 hídja inkább a 08-42 alatt kereshető :)

Előzmény: KápCity (92129)
Zahnrad Creative Commons License 16 órája 0 2 92134

Mintha a BKV jóval a Volánok után vonta volna ki a szívós kocsikat.

Akkor jó volt, a nosztalgia menetrendet meg nem tudná tartani, vagy hova ez a nagy mehetnék?

Előzmény: Szedlmajer László (92125)
P.Box Creative Commons License 20 órája 0 1 92132

Saját hídja van benne. Direkt nem lett bántva. Ez a gyári.

Előzmény: KápCity (92129)
Ratbus Creative Commons License 21 órája 0 0 92131

De ez akár az eredeti hídja is lehet felújítva.

Előzmény: KápCity (92129)
Ratbus Creative Commons License 21 órája 0 0 92130

Bármelyik "Volán-hidas" gép alól kaphatott hátsó hidat.

Amiért egyébként nagyon hálás vagyok! Többi IK415-öst és 435-öst is azonnal átépíteni ilyenre! :)

Előzmény: KápCity (92129)
KápCity Creative Commons License 22 órája 0 0 92129

Az elképzelhető hogy a néhai BPI-769 "B" hídját kapta meg az MZE-415? Elég nagy a hasonlóság a két híd között. Igaz előbbi már négy évvel ezelőtti felvétel.

BPI-769 MZE-415

Villámhetes Creative Commons License 25 órája 0 0 92128

Gyárilag turbós 2156-os volt benne,és ha jól tudom,nem találtak megfelelő motort bele.Hogy értsed:

 

Vagy irreálisan drága lett volna.

Vagy menthetetlenül össze volt rohadva/ragadva a blokk.

 

És nincsen korlátlan összeg az ilyen felújításokra,örüljünk annak,ami van.

Előzmény: torqmatic (92126)
AegonT Creative Commons License 26 órája 0 0 92127

A szívómotoros busszal jönni lehet, menni nem. Oltári szerencse, hogy a kváziMávag esetén jönni is, menni is lehet vele.  (de az miért kivétel?)

Előzmény: torqmatic (92126)
torqmatic Creative Commons License 26 órája 0 2 92126

Hát ne haragudj, de erre az érvre már a Faros kapcsán is sokan húzták a szájukat, itt viszont tényleg nem állja meg a helyét: egy szívómotoros busszal miért ne lehetne menni? Évtizedekig használtak ilyeneket tízezres nagyságrendben, pár éve még a BKV-nál is futott ilyen busz, aztán mégis elüzemelt valahogy... Ráadásul ez csak egy nosztalgia, maximum pár száz km-es futásteljesítménnyel éves szinten, szó sincs arról, hogy mondjuk a gyors 7-esen kellene neki teljesíteni "heavy duty" üzemben minden nap kora hajnaltól késő estig...

Előzmény: Szedlmajer László (92125)
Szedlmajer László Creative Commons License 27 órája 0 0 92125

Végül is megfelelő erőfeszítéssel lehet egy ép szívódízelt összehozni.

A kérdés a minek, ha menni is akarunk a busszal.

Ha emlékszobornak csinálnánk, vagy csinálna egyet valamelyik Volván teszem azt, akkor tök igazad lenne.

Vagy fordítva, ha biztos lehetnék abban, hogy vidéken megmarad egy üzemképesen akko csinálhatnánk mi is szobrot.

Előzmény: torqmatic (92124)
torqmatic Creative Commons License 27 órája 0 0 92124

Mondjuk ha az eredeti főegységek már nem (vagy csak nagyon nehezen) szerezhetők be, akkor érthető a csere, de egy D2156-os motorhoz azért szerintem még nem olyan nagy ördöngősség hozzájutni... A váltó egyébként nem ZF volt eredetileg?

Előzmény: Lucky76 (92117)
EKM-765 Creative Commons License 29 órája 0 0 92123

A Vérteses példányokban is Voith váltó volt.

Előzmény: nemeza (92116)