Keresés

Részletes keresés

and88 Creative Commons License 5 perce 0 0 140153

Máshol leselejtezik, ide visszateszik?

Ezért vettek 40 milliárdért kocsikat ide?

Ennyi erővel az UV-kat is visszahelyezhetik a TW-k helyett, ha kocsikiadás megszorulna...

Előzmény: hungeri (140152)
hungeri Creative Commons License 20 perce 0 1 140152

Három hónapja meg mehetett csatolt Ganz. A két csúcsra kiadnánk egy rakás csatoltat és voila, még hétköznapokon is kielégítő (!!!) akadálymentes szolgáltatás lehetne a nagy és a nagyon nagy körúton is.

Előzmény: and88 (140148)
Fradista Utazó Creative Commons License 1,5 órája 0 1 140151

Ha lenne pénz arra, hogy ezt megépítsük, akkor ebből a pénzből a négyes metrót a Thököly úton kellene továbbépíteni.

Előzmény: and88 (140149)
rezgaras Creative Commons License 2 órája 0 0 140150

Na ez a "káposzta elfogyott de a kecske sem lakott jól" esete. Többe kerülne, mint a Thököly metró (mert nem lehet kéreg alatt vinni), de kevesebb utasra számíthat. Szerintem.

Előzmény: and88 (140149)
and88 Creative Commons License 2 órája 0 0 140149

4-es metró mehetne erre tovább:
Keleti pu. M -> Városliget, Múzeum-negyed -> Mexikói út M -> Rákosrendező

Előzmény: vrobee (140147)
and88 Creative Commons License 2 órája -1 0 140148

Körútra CSAK combino mehet jelenleg, az 1-esre meg tátra (+K2M)!

A nagy CAF hamarosan. Körúton csak combinó!

 

Ha a körúton eseményezik, utasok összerókázzák, bepiszkitják, szétgraffitizik, oda másik combinót kell kiadni! Vagyis tartalék kocsinak mindig elég számúnak kell lennie! Különben, ha a jv. arra vár, h kitakarítják a kocsit és azzal megy vissza, több menet marad ki. Több utas látja kárát, mint hasznát az a pár utas az 1-esen.

 

Elég számú nagy CAF kell és az Óbudai kocsiszínt kellene újranyitni, ami most romosan ott áll üresen.

Simán lehetne a fonódó és az 1-es CAF-bázis!

Előzmény: matesuranyi (140086)
vrobee Creative Commons License 2 órája 0 0 140147

Hátránya: akkor meg minek építettük meg a metrót?

 

Ez (már) tökmindegy. Egyébként a dél-Budai oldalnak, mondjuk... A kérdés inkább, hogy a létrejövő hálózat üzemeltethető-e gazdaságosan, azaz egy ilyen beruházás megtérülhet-e.

 

Buszhálózat szétszabdalása, hogy ne legyen párhuzamos a metróval: '60-as, '70-es évek romboló színvonala, de biztos megnövekszik a metró kihasználtsága.

 

Első lépésként ki kéne mutatni, hogy ez gazdaságos. Nem vesztünk-e többet utazási időben, mint amennyit nyerünk az üzemeltetési költségen. Feltéve egy pillanatra, hogy nem a metró kihasználtságának mindenáron való növelése a cél.

Szvsz. a tejles szétszabdalás és a mai szinten üzemeltetés közt számos fokozat van, és némelyik gazdaságosabb a két szélsőségnél.

Előzmény: Dreamy (140145)
Dreamy Creative Commons License 2 órája 0 0 140146

A villamos a metróban lehetőséget nem is írtam, mert ahhoz jelentősen szét kellene szedni az állomásokat a peronmagasság miatt. A HÉV-szerű üzem, illetve méretű járművek pedig a Thököly út - stb. szélessége miatt nem lehetséges.

Előzmény: Dreamy (140145)
Dreamy Creative Commons License 2 órája 0 0 140145

Végül is van több megoldási lehetőség is:

Budaörs - Újpalota metró teljes kiépítése, ami már egy elfogadható, egységes hálózatot ad. Hátránya: nincs ennyi pénze az egész országnak.

Újpalota - Budafok, János kórház, stb. villamos: egy komoly, egységes, integrált, stb. hálózat, a metró építésének töredékéért, amire már pénz is lenne. Hátránya: akkor meg minek építettük meg a metrót?

Jelenlegi buszhálózat fenntartása: megint csak minek építettük meg a metrót?

Buszhálózat szétszabdalása, hogy ne legyen párhuzamos a metróval: '60-as, '70-es évek romboló színvonala, de biztos megnövekszik a metró kihasználtsága.

Előzmény: sz_b (140134)
GST-616 Creative Commons License 2 órája 0 0 140144
igen 4 db és azért mert Fradi adja az 51a-t és kcsv-t adnak rá és így nem jut elég a 2-re
Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (140142)
siófoki35 Creative Commons License 3 órája 0 0 140143

Van még lyukacsos plafonos, tetőszellőzős, izzólámpás ICS üzemben?

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 3 órája 0 0 140142

Mi ez a sok ICS a 2-esen? (4db biztos van) Nem zavar, csak meglepő.

05-52 Creative Commons License 6 órája 0 0 140141

Megoldható.

Előzmény: GST-616 (140140)
GST-616 Creative Commons License 13 órája 0 0 140140

ezt nem értem,valóságba utast nem szállít felirat és gépen meg 1-esnek jelzi?

Előzmény: nemeza (140139)
nemeza Creative Commons License 13 órája 0 0 140139

Eddig egész nap 1-esen volt, ha jól láttam. Jól oldották meg, hogy ne okozzon galibát, hogy a futáron ott a villamos, de a valóságban is kéne jönnie valaminek: Amíg az 1-esen volt, elég szorosan rátapadt egy Tátra szerelvényre, ami kívülről láthatóan azonosította magát, de a futárban nem látszott. A Combinon meg papír is volt, és a kijelző is éppen az utasokat nem szállít feliratot mutatta

Előzmény: Szakadáskapcsoló (140137)
GST-616 Creative Commons License 13 órája 0 0 140138

Jogos a kintin jól írja ki de a gépen nem itt a kép

Előzmény: Szakadáskapcsoló (140137)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 13 órája 0 1 140137

Még mindig csak próbázik, nem szállít utasokat, az is van a kijelzőkön.

Előzmény: GST-616 (140135)
GST-616 Creative Commons License 14 órája 0 0 140136

Előzmény: GST-616 (140135)
GST-616 Creative Commons License 15 órája -2 0 140135

na úgy néz ki most éjszaka lesz először forgalomban a 2013 a 4-esen most ér ki a körútra.

sz_b Creative Commons License 16 órája -1 0 140134

Valahogy biztos meg lehet oldani. Valahogy. Csak kicsit nehéz és drága lenne, és nem is biztos, hogy jó.

Persze jogosan merül fel, mert a félbehagyott négyes metróhoz egy félbehagyott újpalotai villamos építése igencsak elfuserált ötlet.

Kedvenc kommentem a témához:

"helikoptereket kéne amik lemennek a villamos alagútba ahol rácsatlakoznak a troli hálózatra ahonnan kiusznak a dunára gőzmeghajtású kompokra" - Kovács Richárd

Előzmény: Hamster (140126)
nemeza Creative Commons License 19 órája 0 0 140133
Semmi mas nem kellett volna es akkor jo is lenne...
Szerintem a kamerazasra kene gyujteni, hogy legyen alapfelszerltseg minden 5-10 evnel tovabb uzemelo jarmuben.
Előzmény: TWdoktor (140132)
TWdoktor Creative Commons License 19 órája 0 0 140132

Sok kicsi sokra megy, ha összeszednénk, lehet, hogy meg is lenne a kamera, esetleg a klíma ára is...

Előzmény: nemeza (140124)
Dreamy Creative Commons License 22 órája 0 0 140131

Meg még video is van róla:

Előzmény: Dreamy (140130)
Dreamy Creative Commons License 22 órája 0 0 140130

Ezek szerint csak lett volna ilyen, de végül nem valósult meg (teljes mértékben):

http://gellerthegyonline.network.hu/blog/gellerthegy_online_klub_hirei/mi-van-a-gellerthegy-alatt-kutak-es-hoforrasok

"Külön érdekesség emellett, hogy az alagút megépítésének ötlete  az elõzõ századfordulóra tehetõ, amikor is a Közmunkatanács tervei  szerint itt a Gellért-hegy alatt haladt volna a rakparti villamos. A  járatban ugyan most is vezet egy sínpár, de ez legfeljebb a kitermelés  során használt csillék szállítására alkalmas."

 

Előzmény: Dreamy (140129)
Dreamy Creative Commons License 22 órája 0 0 140129

OK. Akkor miről beszélhetett? Mindjárt tőle is megkérdezem...

Előzmény: Hamster (140128)
Hamster Creative Commons License 22 órája 0 0 140128

Mivel az nem villamosalagút (és szerintem nem a rakpart alatt fut), nincs.

Előzmény: Dreamy (140127)
Dreamy Creative Commons License 22 órája 0 0 140127

De jó, hogy itt vagy! Az elveszett síneknél nem találom a Gellért rakparti alatti villamosalagútat. A Barangolók BK szerint 1 évben kétszer is szerveznek oda kirándulást. Nincs erről fotó?

Előzmény: Hamster (140126)
Hamster Creative Commons License 23 órája 0 0 140126

Jajjmá.

 

És miért nem megy le a villamos a metróalagútba?

Mi lenne, ha az újpalotai villamos a négyes metróban folytatná útját egészen Budafokig? Vagy Gazdagrétig? Tovább »

forrás: Index.hu

Tátrás Creative Commons License 25 órája -1 0 140125

Talán nem!

Ha pedig most lassú a kommunikáció akkor mi lesz ha még pluszban 1-2 forgalmit telefonon kell hívjon a diszpinek?

Ne adj Isten kifog valami önmegvalósítót a futár nélküli forgalmon, aki márpedig csak állóhelyzetbe veszi fel (Nem, nem azért mert ez a szabály, hanem mert keresztbe lehet ezzel is tenni a rendszernek ha már ő se csacsoghat egész nap a saját PVM-jén alapon).

Ne keverjük az infóáramlás módját.

Előzmény: Ogiboy23 (140119)
nemeza Creative Commons License 1 napja 0 0 140124

Biztos nem ez volt a legdrágább eleme az új hajtásnak, szerintem :)

Előzmény: TWdoktor (140115)