Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

vrobee 3 órája Creative Commons License 136277

Nem gondolom, hogy a BKV ICS-inek korával vagy állapotával annyira szégyenkezni kellene. (Utóbbira biztos van kivétel.) A műszaki színvonallal már inkább,  a konstrukció már megszületésekor is egy gyenge közepes volt, ma már gyász.

Előzmény: g86 (136276)
g86 3 órája Creative Commons License 136276
A mi roncsainknak nem a korával van a probléma, hanem a műszaki színvonalával és tényleges állapotával. És ilyen állapotú roncsokat nem látsz tőlünk nyugatra, de már északra sem nagyon.
Előzmény: Csmg (136275)
Csmg 4 órája Creative Commons License 136275

Áruld már el nekem a jármű kora milyen összefüggésben van a siklással vagy az ütközéssel?

 

Amúgy meg mánia ide vagy oda, ez a szöveg már nagyon unalmas. A nagy nyugaton is járnak hasonló korú, sőt öregebb járművek is.

 

Előzmény: e_karesz (136272)
Humarci 7 órája Creative Commons License 136274

dél-budán volt ma két pályahiba:

kosztolányin sintörés volt, már javítva

a körúton 4-6-on is volt egy nagy sín folytonossági hiba, több mint 3 órás pótlás volt, az is javítva

 

BPI-383 7 órája Creative Commons License 136273

Ezért a kocsiért nem kár...

Előzmény: hungeri (136271)
e_karesz 8 órája Creative Commons License 136272

Fanság ide vagy oda, ezek felett már nagyon eljárt az idő... és a technológia.

Előzmény: hungeri (136271)
hungeri 8 órája Creative Commons License 136271

Vagy legyen 999 és borítsuk fel, mint néhány tesóját nemrég a FeFében :-D

(A fanoktól elnézést kérek)

Előzmény: e_karesz (136270)
e_karesz 10 órája Creative Commons License 136270

A halál és az ördög villamosa... változtassuk a pályaszámát 1666-ra...

Előzmény: BPI-383 (136267)
Kit-ér- 14 órája Creative Commons License 136269
Előzmény: W25 (136268)
W25 15 órája Creative Commons License 136268
Előzmény: BPI-383 (136267)
BPI-383 15 órája Creative Commons License 136267

A 1342-esnek története van - ismétli tevékenységét.

 

Pontosan. Múlt héten villám csapott belé...

De a Móriczon lévő vágánykapcsolat állapota is kitett magáért rendesen...

Előzmény: kihúzóvágány (136266)
kihúzóvágány 26 órája Creative Commons License 136266

Kicsit elnagyolt a körtéri rajz (néhány vágány sorrendje el van cserélve), de a lényegen nem változtat.

A 1342-esnek története van - ismétli tevékenységét.

Előzmény: sz_b (136263)
További magyar hang 27 órája Creative Commons License 136265

Már szeptember 12. (!!) óta 5-ös korlátozás volt a Körtéren (http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131694262&t=9009238)

Emellett lassújel van a Hadik kávéház előtt is.

 

Bár ha belegondolunk, a Petőfi-hídon is volt egy 5-ös korlátozás hónapokig, de min. 1 évig.

 

 

Előzmény: BPI-383 (136260)
exvérmezö15 27 órája Creative Commons License 136264

Kb: 2002 nyarán amikor belső Bartók Béla útról eltűntek a macska kövek illetve a nagy panelek.Nem sok vágányzár volt azóta Bartók Béla úton az átkötésen kívül (61-es)

Előzmény: sz_b (136263)
sz_b 27 órája Creative Commons License 136263

Mikor nyúltak hozzá utoljára? Volt egy pár átépítés az utóbbi évtizedekben:

http://villamosok.hu/balazs/bpvillamos/moricz.html

Előzmény: exvérmezö15 (136262)
exvérmezö15 28 órája Creative Commons License 136262

Ez már várható volt ami állapotban van ott a vágány A kép nem az enyém: https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/.../1476084... Facebookon találtam.

 

Előzmény: BPI-383 (136260)
Kit-ér- 28 órája Creative Commons License 136261

Amilyen állapotban azok a kiérők, meg az átszelés van, csodálom, hogy csak most következett be.

Előzmény: BPI-383 (136260)
BPI-383 28 órája Creative Commons License 136260

Kisiklott a Móriczon a 1342.

BPI-383 30 órája Creative Commons License 136259

Egy offtopik Alstom AM5-M2 fütölt tudtommal

Előzmény: e_karesz (136257)
Humarci 1 napja Creative Commons License 136258

metro szvsz

Előzmény: e_karesz (136257)
e_karesz 1 napja Creative Commons License 136257

ÁLLÍTÓLAG volt ma valami "villamoségés". Tud erről valaki valamit?

További magyar hang 2 napja Creative Commons License 136256

50-es villamos, még tripla UV-val, késő nyári éjszakában az utolsó indulású kapcsolgatta le.

(Így még a szokottnál is durvább visítva gyorsítós majd megállós menetet produkálva, hogy mégis időben hazaindulhasson a vezető.)

Előzmény: John Howard (136246)
Humarci 2 napja Creative Commons License 136255

külső fehérvári úton a albertfalva/fónyód utca megállók sokáig ilyenek voltak

Előzmény: Hamster (136251)
kihúzóvágány 2 napja Creative Commons License 136254

Nem kellett valami találomra elásott vaslemez, hiszen ott volt a villamossín visszavezetésnek (házon belül).

Előzmény: John Howard (136253)
John Howard 2 napja Creative Commons License 136253

Talán műszaki ok. A trolinál az izzó(sor) mindkét végét a saját tulajdonú vezetékre lehet kötni, míg a villamosnál csak a pozitívot - a negatívhoz valami elásott vaslemez kell visszavezetésnek, így tehát nem csak a békávé kell hozzá, hanem a föld tulajdonosa is (önkormi?)...

Előzmény: Hamster (136251)
Hamster 2 napja Creative Commons License 136252

És még működnek is? Wowsie.

Előzmény: siófoki35 (136250)
Hamster 2 napja Creative Commons License 136251

A Mogyoródi utcai trolimegállóban ifjúkorom szép emléke volt, hogy késő este várakozás közben poénból kipróbáltam, mit csinál az a kapcsoló, és jé, lett világosság a megállóban. Ez úgy huszonöt éve lehetett, már akkor se volt jellemző szerintem, mert nekem is újdonság volt, hogy ilyen még van. Ezek szerint lehet, hogy a trolinál maradt meg még legtovább, a kérdés az, hogy azért, mert ott folyamatosan működtették, a villamosmegállókban meg hamarabb elromlott/szétlopták?

Előzmény: John Howard (136246)
siófoki35 2 napja Creative Commons License 136250

Szabó-telep környékén még vannak ilyesmik...

Előzmény: John Howard (136246)
padorjan 2 napja Creative Commons License 136249

Nem tudom honnét jött Pozsony, mert Pozsonyról szóló cikket csak este olvastam. :)

Előzmény: paca664 (136242)
kihúzóvágány 2 napja Creative Commons License 136248

Peronvilágításnál volt 275 V-os ízzó is, nomeg higanygőzlámpa - izzószálas előtéttel (vagy kevertfényű HgM, vagy külön izzó).

Előzmény: John Howard (136246)