Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

matesuranyi Creative Commons License 2 órája 0 1 139383

Ajánlom figyelmedbe fberci oldalát. Én sajátot használok, de itt csak az éppen bejelentkezett járművek jelennek meg. Ha nagyon izgatja a fantáziádat emailben küldök egy linket, de semmi olyat nem találnál, amit fberci oldala ne tudna, sőt.

Előzmény: GST-616 (139382)
GST-616 Creative Commons License 3 órája 0 0 139382

ezt hol lehet megnézni? 

Előzmény: matesuranyi (139373)
SZALAROAA Creative Commons License 6 órája 0 3 139381

Ezen meg könnyen lehet segíteni a tárolt hang rendszeres lejátszásával.

Előzmény: fberci (139380)
fberci Creative Commons License 6 órája 0 3 139380

A 61-esen nincs nagy forgalom? Mert ott tökéletesen működik az egyedizés. És a 7-es buszon? Legfeljebb az elején lehet probléma, amikor még nincsenek az emberek hozzászokva, hogy leszállásjelzős villamosok közlekednek.

Előzmény: 4014 (139376)
4014 Creative Commons License 6 órája 0 0 139379

Most még nem olyan nagy baj ha nincs vissza zárás a végállomáson, télen viszont nem az utcát kellene fűteni...

Előzmény: SZALAROAA (139378)
SZALAROAA Creative Commons License 6 órája 0 0 139378

A 14-esen néhány vezető be szokta kapcsolni a visszazárást, de a végállomásokon ők se. :/

Előzmény: 4014 (139376)
SZALAROAA Creative Commons License 6 órája 0 0 139377

Igen, egyszerűen borzasztó, rendszeresen panaszkodnak miatta. Párszor láttam (hallottam) már automatikus visszazárást, akkor szaggatottan szól, már az is sokkal kevésbé idegesítő.

Előzmény: nemeza (139375)
4014 Creative Commons License 6 órája -1 0 139376

Az 1-esen a nagy forgalom miatt a klasszikus egyedizés szerintem csak lassítaná forgalomat, a jó megoldás az lenne hogyha csúcsidőben az összes ajtó nyílna utána pedig vissza zárna ha vége az utas cserének. Csúcsidőn kívül lehetne rendesen egyedizni (éjszaka, hajnalban át is haladni ha lehet).

Előzmény: SZALAROAA (139374)
nemeza Creative Commons License 6 órája 0 1 139375

Én is mentem vele 2 megállót: azt az indításjelzőt nem lehetne áthangolni? Nagyon magas a hangja, irtó idegesítő.. Szerintem a K2-k hangsémája tökéletes. A mély búgó, és a normál.

Előzmény: SZALAROAA (139374)
SZALAROAA Creative Commons License 6 órája 0 0 139374

Ma is elkaptam a K2-t az 1-esen. Bár nem volt tömeg, most se egyedizett. Néha menet közben megszólalt az indításjelző, és a következő ajtónyitásig el se hallgatott.

matesuranyi Creative Commons License 7 órája 0 0 139373

És mivel a hibridség nem volt elég, szabad troli pedig nincs, most az ötösön rója környezetbarát köreit :)

 

 

 

Előzmény: Bajusz2010 (139372)
Bajusz2010 Creative Commons License 8 órája 0 1 139372

http://iho.hu/hir/cifra-uton-probazott-a-2202-es-caf-150506

 

A Spanyol tuja kóstolgatta a budai pályákat..

Bajusz2010 Creative Commons License 8 órája 0 0 139371

Visszafelé rendesen nyikorogtak az 1-esre fordulva a Fehérváriról..

Előzmény: Terramoto (139360)
Bajusz2010 Creative Commons License 8 órája 0 0 139370

Emlékeim szerint az Újbuda újságban olvastam a lámpákról..

Előzmény: V63 022 (139359)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 10 órája 0 0 139369

Tegnap is kabaréba illő volt, amit a Népligetnél műveltek az 1-esekkel Utastájékoztatás címén..... 

Előzmény: nemeza (139368)
nemeza Creative Commons License 10 órája 0 0 139368

Ma délutáni 1-es pótlásnál lehetett volna bejátszatni Áprád-hídnál, hogy pótlás van, tessék leszállni, bocsi.

Illetve a végén, hogy megindultunk. Nem volt semmi, csak a vezérek mondták be, hogy végállomás.

05-52 Creative Commons License 11 órája 0 0 139367

Vagy a körúton URH forever?

 

A FUTÁR mellett, ha jól tudom, maradni fog az URH is. Nem véletlenül.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (139364)
CasiAngel Creative Commons License 11 órája 0 0 139366

Sziasztok! Egy érdekes kérdéssel fordulok felétek, lehet hülyeség de sokat gondolkoztam rajta...

Mostanság rengeteg villamosvonalon van felújítás... és hát az lenne a kérdés hogy ilyenkor ugye mi történik a villamosvezetőkkel? nyilván őket pótlobuszra nem tehetik ha csak nincs meg a vizsgájuk..de gondolom az más vizsgához kötött mint egy villamos.. hogy ők ilyenkor kényszer szabadságon vannak??

fberci Creative Commons License 14 órája 0 2 139365

Vagy a körúton URH forever?

Március óta nem volt bejelentkezve a teszt jármű, nem tudom mi történik, de nem túl jók a jelek...

Előzmény: Szakadáskapcsoló (139364)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 14 órája 0 2 139364

És ez még csak az utastájékoztatási rész (UTÁR), gondolom, forgalomszervezés (F) szempontjából is jobb lenne pl. az amúgy nem ritka kényszerű operatív csonkázásoknál illetve utána. Plusz jönnek a befonódó járatok az észak-budai szakaszra, megszűnik szigetüzemnek lenni. Vagy a körúton URH forever?

Előzmény: IAtilla (139363)
IAtilla Creative Commons License 16 órája 0 2 139363

Ha már újra szóba jött a 4-es, 6-os futárosodásának a fontossága. A BKK is arra hivatkozott, hogy a nagykörúti villamosok olyan sűrűn járnak, hogy nem adnának túl sok plusz infót a valós idejű adatok. Tévedés!

A 4-es és a 6-os villamos két önálló viszonylat, a követésük csúcsidőszakban 4 perc (a jelenlegi menetrend szerint 5 perc), más időszakokban 6, 7-8 vagy 10 perc. Egy ritkább időszakban elég sokat számítana, hogy pl. a Fehérvári úti villamosokról vagy az M4-es metróról Újbuda-központnál vagy a Móricz Zsigmond körtéren szálljak le.

Előzmény: GST-616 (139358)
Hamster Creative Commons License 16 órája 0 1 139362

"Amúgy 2002-03-ban is ilyen megbízhatatlanok voltak az akkor új K-k"

 

Akkor beáztak a hólétől, emiatt UV is járt a 18-ason, szóval tulajdonképpen igen.

Előzmény: SZALAROAA (139355)
Grgabácsi Creative Commons License 16 órája 0 0 139361

Egyik kocsiszínből vagy a főműhelyből vitték egy másik ksz-be. Néha teherautóval is viszik. Egyszerű belső szállítás.

Előzmény: Terramoto (139360)
Terramoto Creative Commons License 16 órája 0 0 139360

Sziasztok!
Ma délelőtt láttam az egyik Mukit forgóvázakat tolni a Bartókon. Sosem láttam még ilyet, szóval szeretném tőletek megkérdezni, hogy tulajdonképpen mi is ez a jelenség? Két kocsiszín között hozta-vitte őket, vagy esetleg tesztelhettek valamit?

V63 022 Creative Commons License 17 órája 0 0 139359

Már csak ez hiányzik, és teljes lesz az akadálypálya.

Előzmény: Bajusz2010 (139353)
GST-616 Creative Commons License 18 órája -3 0 139358

Most lefogadom hogy a 2 hónap alatt amíg csinálták a nagykörúti felújítást addig nem is csináltak javításokat a kocsiszínbe lévő combinókkal,és egybe se lett futár se szerintem. igazából nem is a 4-6 miatt érdekes (mert az percenként jár) hanem az 1-esen is sose lesz hétvégén combino valószínű még a hosszú CAF is előbb oda fog kerülni 2016-ba.

Közlekedésguru Creative Commons License 18 órája 0 2 139357

Tudom, de szerencsésebb cserélni a 12-esen/14-esen, mint a Bartókon visszaforgatni pl. a remíz felé... ill. ha vonalon van csere, akkor a helyére érkező másik is pluszban torlaszt (főleg végállomáson).

 

Amúgy 2002-03-ban is ilyen megbízhatatlanok voltak az akkor új K-k, mint a most új K2-k?

 

Nagyon jó kérdés, én nem emlékszem rá, de nálam biztos vannak a témában sokkal jártasabbak. Jó lenne, a a hibákat mihamarabb felszámolnák, mert a hálózat nagy részén helyt kell majd álljanak, nem lehet, hogy a megmaradt ICS/KCSV megbízhatóbb legyen... (itt akár csak pontosságra értve is, mert folyamatos ajtóhibákkal mindig késni fog).

Előzmény: SZALAROAA (139355)
MIHI Creative Commons License 27 órája 0 0 139356
SZALAROAA Creative Commons License 29 órája 0 0 139355

Az új K2-k nem szokták akadályozni a forgalmat, általában önerőből ki tudnak állni (legtöbbször ajtóhiba). Amúgy 2002-03-ban is ilyen megbízhatatlanok voltak az akkor új K-k, mint a most új K2-k? Ma mind a négy velük kiadott forgalmit cserélni kellett. :(

Előzmény: Közlekedésguru (139342)
nemeza Creative Commons License 30 órája 0 0 139354

Aluljáró: ügyes áthidaló megoldás :)

Előzmény: Ep128 (139347)