Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Nbbarcs 2014.04.23 14:09:38 © 131234

Mára már a BKK oldalán is megjelent a hír: http://www.bkk.hu/2014/03/ujvillamosok/

Előzmény: MCA-001 (131218)
ckg471 2014.04.23 13:24:17 Creative Commons License 131233

Arra van szabályozás, hogy villamos motorkocsinak "mennyire csukódhat össze" az áramszedője ilyen esetben?

Előzmény: John Howard (131231)
Grikon1985 2014.04.23 13:12:37 © 131232

Én is ettől tartok...

Előzmény: Grgabácsi (131229)
John Howard 2014.04.23 11:01:10 Creative Commons License 131231

Közben ráleltem a TW6000 jellegrajzára: 3575 mm-t ír magasságnak (áramszedő nélkül). Úgyhogy még akár igaz is lehet a 3,8 méter(nél picit több a vezetékig); a maradék 25-30 centi gyakorlatilag egy teljesen összecsukott szedő.

Előzmény: hungeri (131225)
John Howard 2014.04.23 10:55:29 Creative Commons License 131230

Mondom én! ;-)

(pár napot itt pörögtem villpótlóban)

 

De jé, mintha most a Mázsa tér felől nem lenne ott a "magasságmérő"...

Előzmény: hungeri (131227)
Grgabácsi 2014.04.23 09:55:30 © 131229

A Pacsirtamező utcai villamos egyelőre csak a történelemkönyvekben és néhányak álmaiban szerpel. Mire abból egyáltalán lehet valami, addig az 1-est újra fel kell újítani.

Előzmény: Grikon1985 (131228)
Grikon1985 2014.04.23 09:17:56 © 131228

Viszont sikerült a randát tovább fokozniuk :P

Szerintem egy egyszerű dologgal és kis költségráfordítással széppé lehetne tenni ezeket a betonborzalmakat is, akarat és fantázia kérdése.

A beton mellett engem jobban zavar, hogy ez a tető a magassága miatt nem fog védeni se a naptól, se az esőtől (szélben pláne nem), bár a széltől a korábbiak se védtek.

 

Illetve azt sem értem, ha már túrják fúrják a Flórián teret is, miért nem lehetett egyből előkészíteni a Pacsirtamező utcai villamos átvitelét a téren vagy a tér alatt az aluljáró átépítésével, most egy húzásra, ne később kelljen megint forgalmat korlátozni.

Előzmény: Hamster (131213)
hungeri 2014.04.23 09:09:52 © 131227
Előzmény: John Howard (131223)
SÜNÖCSKe 2014.04.23 08:48:54 © 131226

Múltkor megpofozta a korlátozó rudat egy hűtőskamion, hát akkorát szólt, hogy majd besz*rtam :)

 

Előzmény: hungeri (131225)
hungeri 2014.04.23 08:34:41 © 131225

A 3,8-ban biztos vagy? Azt tudom jelenleg mondani, hogy a betonkeverők kiöntőjén a műanyag tölcsér már ütötte a korlátozó rudat és amúgy nagyon sok kamion fordult ott vissza. Kevesebbnek gondolnám azt a 3,8-at, mint ahogy egyet is értek Veled, kevesebbnek érezném a rendelkezésre álló valós helyet is. Méreteket nem tudok, de a szedőnk ott szinte teljesen megfeküdt.

Előzmény: John Howard (131223)
John Howard 2014.04.23 00:05:20 Creative Commons License 131224

Természetesen a vasúti híd alatti ív érdekel, ahol a Kőbányai útról a Kőrösi Csoma út felé vezető útpályát is keresztezi...

Előzmény: John Howard (131223)
John Howard 2014.04.22 23:55:36 Creative Commons License 131223

Valaki meg tudná mondani (egészen pontosan), hogy a Liget tér és a Mázsa tér között a 3-as villamos felsővezetéke milyen magasan van (lesz) a sínkorona, illetőleg az útburkolat szintjétől? Azt látom, hogy a közúti forgalomnak 3,8 méteres magasságkorlátozás van, de érzésem szerint alacsonyabb az egész. Vagy csak a TW6000-es magasabb a "megszokottnál"; tényleg, mennyi a Hannoveri kocsiszekrényének a magassága?

nemeza 2014.04.22 23:40:31 Creative Commons License 131222

Igen, homályosan emlékeztem - főleg az első kettő maradt meg :)

Előzmény: mestska (131221)
mestska 2014.04.22 23:25:42 Creative Commons License 131221

korábban már szóba került a kérdés itt is: Hungária, Budafok, Száva

Előzmény: nemeza (131220)
nemeza 2014.04.22 23:21:49 Creative Commons License 131220

Hungária és Budafok, amire emlékszem. Gondolom esélyes még talán Angyalföld vagy Baross.

Előzmény: DarvasKristof (131219)
DarvasKristof 2014.04.22 23:13:21 © 131219

Csak kíváncsiságból: Azt már lehet tudni, melyik kocsiszínben fognak lakni az új villamosok? A hosszúak és a rövidek ugyanott?

MCA-001 2014.04.22 22:21:22 © 131218

Ha igaz, ez egy nagyon örömteli hír:)))

A BKK az MTI megkeresésére közölte, ez a támogatási források részleges elvesztésével járt volna, ezért megállapodtak a spanyol CAF-fal arról, hogy felgyorsítják a gyártást, cserébe a BKK lehívja a tízdarabos opciót, amelynek gyártásában már magyar ipari szerepvállalás is lehet. A kormányrendelet ehhez biztosít milliárdos nagyságrendű plusz forrást, a 23 milliós többlet önrész vállalásáról pedig a Fővárosi Közgyűlés dönt. A Budapestre érkező új CAF villamosok száma így 37-ről 47-re nő, ebből a hosszabb, 56 méteres, az 1-es vonalára szánt villamosok száma változatlan (12) marad, a rövidebb járművek száma nő 25-ről 35-re. 

Előzmény: Dante001 (131217)
Dante001 2014.04.22 22:17:35 Creative Commons License 131217

10-zel több CAF villamos érkezik Budapestre

 

http://mandiner.hu/cikk/20140422_tobb_penzt_ad_az_allam_villamosra

ChGeri 2014.04.22 20:31:52 © 131215

Szvsz a "hallottam" kategória egyáltalán nem hír. Pletyka.

Előzmény: DarvasKristof (131214)
DarvasKristof 2014.04.22 19:50:57 © 131214

Szerintem rémhír. Két órával ezelőtt ez jelent meg napi.hu-n:

 

"ezt követően nyár végéig a vonal következő, nagyon rossz állapotú szakaszára, Zuglóba helyeződnek át a munkák." 

"A Kacsóh Pongrác út és a Puskás Ferenc Stadion közötti szakaszon teljes körű pályafelújítás, az áramellátási rendszer megújítása történik majd a nyári hónapokban" - emelte ki a BKK vezérigazgatója.

 

http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/ekkor_utazhatunk_obudan_az_1-es_villamossal.580342.html

Előzmény: zoli07 (131211)
Hamster 2014.04.22 19:47:57 Creative Commons License 131213

Gondolkoztam, hogy mi ronthatja el a Flórián tér "városképét", de egyszerűen nem jutott semmi az eszembe. De biztos nem egy ilyen tető :)

Előzmény: zoli07 (131203)
g86 2014.04.22 19:45:30 © 131212
Szerinted?
Előzmény: zoli07 (131211)
zoli07 2014.04.22 19:21:30 © 131211

Hallottam ma egy olyant, hogy elfogyott a pénz, és nem lesz megcsinálva a Lehel u,és Stadion közötti szakasz.Igaz ez?

adam1400 2014.04.22 19:10:31 © 131210

Na ilyen se volt még sztem hogy a teljes 1-es vonalon pótlás van.

hungeri 2014.04.22 18:13:14 © 131209

Félreértesz (szándékosan?): nem az M4 mellett foglaltam állást és nem a buszokra fogtam a szmogot. Valaki nem szeret föld alatt utazni (akkor szálljon át többször, vagy irány a vidék, mert ez egyéni szociális probléma), én erre reagáltam egy másik irreleváns észrevételt: utálom a szmogot. Ezen kijelentésemre sem fog senki forgalmat korlátozni, helyette jóakaróim vidéki ingatlan ajánlattal kedveskednének.

Előzmény: Humarci (131200)
További magyar hang 2014.04.22 15:32:13 Creative Commons License 131207

Élessaroknál félméteres víz az utcán.

Előzmény: r_tamas (131205)
Ashi Valkoinen 2014.04.22 15:28:24 Creative Commons License 131206


Gondolom, özönvíz szerű eső miatt...

Előzmény: r_tamas (131205)
r_tamas 2014.04.22 15:27:19 © 131205

???

Előzmény: adam1400 (131204)
adam1400 2014.04.22 14:26:59 © 131204

Érvényes:

Ma 14:19-től - visszavonásig
(módosítva: 2014.04.22. 14:21-kor)

Részletek:A következő járat(ok) közlekedése magas vízállás miatt az alábbiak szerint módosul:

  • A(z) 37-es villamos Kada utca és Sörgyár között nem közlekedik, a kimaradt szakaszon pótló autóbusszal utazhatnak.
zoli07 2014.04.22 13:23:10 © 131203

Fél off:

Mire jók az 1-es villamos betonóriásai?

Védenek esőtől, napfénytől, és még reklám sem lesz rajtuk. 1,5 milliárdot költünk az új megállókra. Csak éppen durván belepiszkálnak a városképbe. Tovább »

forrás: Index.hu