Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
kiazol Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30858
Heló Deps haza értél?/én voltam a nagykörin/
deps Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30857

tiszteletem!

 

jó embereket kérdezel, mind korongossal jár :-))))))))))

Előzmény: 95xf (30853)
husky610 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30856


reggel lőttem az uccsó címen
Előzmény: husky610 (30855)
husky610 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30855
van egy régi hundlandos srác most itt a p2p nél. ő nem szarozott, ő is éjszakás volt, meg előtte nappalos, a nappalt levezette a kártyával, az éjszakát kártya nélkül és kinyomtatta, csak eltünt mire megtudtam, hoyg ő tudja hoyg kell nyomtatni.
Előzmény: husky610 (30854)
husky610 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30854
pár percig én is nyomkodtam mint süket a csengőt, nem is értettem, hoyg mért 24 órás nyomtatás van, egyszerűb lenne ha a kocsi bemozdulás vagy kártya berakástól mérne.

de majd megsasolom még.
Előzmény: 95xf (30853)
95xf Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30853
Nem nyomtattam kocsiba sosem:P

Múltkor kollégával okoskodtunk (vak vezet világtalant) hogyan kellene nyomtatni. Arra a következtetésre jutottunk, hogy az idióta cybergyerek úgy állította be ohgy 0,00-24,00 ig van 24 órás nyomtatás.

Majd jól átolvasom a kezelésijét, ha odakerülök:)

Szólhatna hozzá valaki aki látott már ilyet használni valakit!!
(konkrétan: Dss,Deps, Nemirokmár,..)
Előzmény: husky610 (30850)
pogány8601 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30852

Ma egyedül mentem a naggyal Kanizsa, Letenye, Zeg, Zalasztgrót, Déli part vonalon. 401 km. Volt egy kis lótás-futás, de azért összejött a nap végére minden. Mindenki megkapta az árúját, hullák nem maradtak utánam, az autó egyben van, időtúllépés nincs, a főnök vigyorgott. Ennyi.

Köszönöm mindenkinek a támogatást.

pogány8601 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30851
Azt csináltuk amit Roadtrain leírt 30829. hszben, csak ő egyszerűbben fogalmazott.
Előzmény: husky610 (30826)
husky610 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30850
Te nyomtattál már ki ilyen kártya nélküli napot?
mert én ma reggel kinyomttattam vhogy, azt irta hogy 24 órás nyomtatás, de csak éjféltől van rajta az időpont. és a vezetési időket se úgy irja ahogy mentem(nem találom az egybefüggő kb 1 órás utat se) illetve hajnali 5 óra pár percig irta, pedig 8 kor nyomtattam ki.

kicsit magas ez nekem még. :(


Road:
ha Battán jársz csörögj és összefutunk, a sparal szemben van egy egész jó kis kajálda. a kávé nem tudom milyen nem kávézom, de a banánturmix finom :)
Előzmény: 95xf (30833)
husky610 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30849
Ha már mindenki regényt ír akkor leirom én is a tegnapi szösszenetet.

Este elindulta fél9 kor a Szigetszentmiklosi Lidl raktárba, ép mikor felkanyarodtam az M0 ra hívott a fuvarszervező, hoyg ne a lidl-höz menjek hanem a telepre és az asztalán van egy kulcs meg egy papir és üljek be a kulcshoz tartozó nyergesbe és go a lidl. a portások érdekesn néztek rám, mert életükben nem láttak még, se a kocsimat és meg magyaráztam hogy "kulcs kell wazze".
beültem a "botos" prémuimba és irány a lidl raktár. Ott megtaláltam a srácot akivel mentem betanulni(gondoltam én majd eldöglök a jobb 1 ben és hazafele vezetek kicsit) erre közölte a srác, hoyg én vezetek mertő most végzett most vette a ki a kártyát.

Na innentől kezdődött az állatkerti állatok felismerése a betonon :D . Nem hog ykobrát, de szerintem még zsiráfot is sikerült néhol rajzolnom a rámpa előtt, mert ráadásul az a kurva autó automata volt. Felpakolás után már nem volt vészes Ráckeve meg Megyeri ut volt a cél, majd vissza pakolni és Dunaharaszti meg 19ker. A második pakolonál már nem volt gond a rámpára állásal, egész jól kibékültem az otomata döggel.

Végeztünk reggel fél8kor, de még azt a nyergest amivel mentem be kellett vinni a telepre mert megy műszakira, de ha már viszaviszem akkor tankoljam is(bár azt se tudom a telepen hol a kút meg, hogy miként kell) de kis rohangálás és kérdezősködés utánn az is sikerült. Majd még el akartak küldeni, hogy vigyem el vizsgázni az autót:))

most vagy értettem félre és fel vagyok véve, vagy ők ilyen lazán kezeleik a próbanapos embereket.
Előzmény: Roadtrain (30844)
husky610 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30848
Gászlernél nincs felvétel kérdeztem.
Előzmény: csabi_ (30846)
csabi_ Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30847
Hát mondjuk ez igen szomorú. Többek között ezért sem szeretnék komolyan foglalkozni ezzel a fuvarozás dologgal vállalkozás szintjén, békeszerető ember vagyok. Igazából a tökéletes munkahely az lenne számomra, ahol most apám dolgozik - sofőrökkel együtt 15 alkalmazott, ilyen saját gyártású műanyag öntvényeket hordanak szét belföldön ződifákkal (najó, sárga :D), teljes nyugalomban, és minden nap 5-re itthon van. Csak hát ez esélytelen.
Előzmény: Roadtrain (30845)
csabi_ Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30846
Én szívesen dolgoznék alkalmazottként is, sőt, elsősorban azt szeretnék, bocs ha nem voltam egyértelmű. :) A Berlingo-Transit vonal abban az esetben léphet életbe, ha nagyon nem találok semmit, és rászánom magam, hogy kockáztassak. Ami a kapcsolatokat illeti, személyszállítási téren elég sok van, mivel tavaly zenekarokat hordtam szerte az országban, és rengeteg kontaktom származik ebből, csak ugyebár kéne saját busz, ami testvérek között is 2-3 millió forint, a törlesztőrészlet 35-40re jön ki (+ kötelező, szervízelés, karbantartás, üzemanyag), ahogy számolgattam, ezt pedig nem tudom, elő tudom-e teremteni kizárólag ebből.

Szerintem azt fogom csinálni, hogy körbejárogatom itt a környékbeli cégeket, akiknek szoktam látni valamilyen autóját, hátha. Gászlerék telephelyétől 5 perc sétára lakom, bár ők elég belterjesek, és kiskocsijuk talán nincs is. Próba szerencse.
Előzmény: Roadtrain (30844)
Roadtrain Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30845

Leírok egy rövid történetet ami sajnos igaz.

Egy cégnek fuvarozott Józsika volt neki 2 teherautó az egyiket ő vitte a másikon alkalmazott volt.Az alkalmazott egyszer gondolt egy merészet és vett egy teherautót.Természetesen előbb felmondott Józsikánál.Aztán mikor megvette a teherautót elment szépen ahoz a céghez ahol Józsika szállított (mivel tudta az árakat így nem volt nehéz alá menni)Adott egy árajánlatot az eredeti fuvardíj több mint feléért(pontosan 60%-al kevesebb díjért)!!!Természetesen a volt alkalmazott kapta meg a fuvarokat.Mivel nem tegnap kezdtem én sem a szakmát,könnyen kilehetett számolni,hogy azért a pénzért már nem éri meg szállítani.

Nos így lehet elbaszni egy normális  furdíjjat és nem ez az első eset ami a környezetembe történik.Érdekesség kedvéért az eredeti fuvardíj amiért Józsika szállított az egy olyan ár volt ami szerintem normális ár,fent tudta tartani az autókat,családnak még kajára is jutott.Meg gazdagodni pedig ebből sem lehet,de ezt jól tudják a fuvarozó kollégák.Vgayis csak annak aki közel van a tűzhőz és nem több kézen megy át a fuvarmegbízás.

Előzmény: Roadtrain (30844)
Roadtrain Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30844

Nos ha régóta olvasod a fórumot akkor biztos belefutottál már ilyen kérdésbe,mert tettek fel már hasonlót.

A kedvedért leírom a véleményem :o)

Az hogy milyen munka autó kell azt a meló határozza meg.Hiába veszel Berlingót ha nem találsz melót rá.Vagy nagyobb autóra tudnak csak melót adni az meg ugye nincs mert kicsit vettél.De lehet fordítva is.Előbb melót keress aztán vegyél,mert venni elég hamar lehet bármit,mint munkát találni.Ettől függetlenül megpróbálhatod,hisz neked kell dönteni.

De ott van még a másik kérdés,hogy az ár mennyi legyen,mármint a fuvardíj.Mert ugye ha valaki nincs tisztában az árakkal akkor lehet túl alacsony árat ad meg és akkor lehet lesz melód,de éhen döglesz egy idő után az biztos.

Ennek a másik hátul ütője,hogy a többi fuvarozónak az árait nyomod le.Ami hosszú távon nem a legjobb.Az hogy érdemes-e belevágni nulláról egy ilyenbe azt te döntsd el.Mindenbe érdemes belevágni ha pénz van benne,de ha nincs vagy kevés a haszon akkor már inkább alkalmazottként jobban jársz.

Sajna a mostani időkbe sokan adják be a kulcsot,cégek építenek le kocsikat,sofőrök kerülnek utcára.Sofőr melót is elég nehéz találni,mint azt gondolom olvashatod itt napi szinten majdnem.Persze aki nem adja fel és keres előbb utóbb biztos talál munkát.De a fuvarpiacon ez jóval nehezebben megy.

Magyarán ismeretség nélkül,lehet nem fog menni,vagy nagyon nehezen.

Nem elriasztani akarlak,de ez a való világ :o)

Előzmény: csabi_ (30843)
csabi_ Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30843
Sziasztok!

Lassan másfél éve olvasom a fórumot, de most jutottam el odáig, hogy aktuálissá vált néhány kérdésem, mivel 20 évesen szeretnék munkába állni augusztus-szeptembertől. Hogy elkerüljem a kötelező közhelyeket: tisztában vagyok vele, hogy szar a helyzet, apám 20 évet tolt le nemzetköziben (Volán/HC/maszekok), jelenleg pedig 7.5-esezik belföldön, szóval mondhatni belelátok a szakmába, és ez a fórum is sokat segített. Szóval senki ne úgy indítson, hogy dolgozzak a rendes szakmámban (webfejlesztő informatikus), mert az teljesen biztos, hogy jelenleg sofőrködni szeretnék, képtelen lennék irodában ülni, nekem menni kell. :)

Amit el tudnék képzelni, az valami B kategóriás furgonozás lenne, mindenképpen belföldön, a szabad hétvége (esetleg hétköznap itthonalvás) fontos szempont. Egy barátom csinál zenekarszállítást 9 fős hosszú-magas Transittal, tőle kaptam már rengeteg melót, szóval egy 10ezret biztos beleraktam a Transitba, és kapcsolataim is vannak azon a téren, mivel zenélek. Szóval ez egy működő dolog lehetne, csak nem tudom, érdemes-e belevágni ennyire nulláról egy kisbusz lízingjébe. Tojáshéjjal a seggemen gondolom totál esélytelen vagyok arra, hogy céges furgonnal végezzek bármilyen melót (gondoltam a Unix autóalkatrészes dologra, vagy csak valami kis közönséges Ducato-s fehérrendszámos szállításra akármilyen cégnél). Tapasztalatnak nyilván nem fogadja el senki, hogy 2 év alatt ~250000 kilométert autóztam össze mindenféle járművel, és apám révén elég jól ismerem az országot, de ez érthető is, mindegy.

Tavaly nyáron melóztam 2 hónapot a FoodExpressnél kiskocsival, az egy egész élhető munka volt, délelőtt 10-re már itthon voltam, és nettó 110 körül kaptam érte. Viszont saját kocsim nemlévén (régi szép idők, családi Daewoo :D) ehhez is befektetés szükséges... Gondoltam valami kisdízel Berlingóra, félmilla körül már egész jók vannak. Ezt vajon mennyire érdemes megjátszani? Esetleg tud valaki más jellegű melót ilyen kis púpos borzalommal, mint a Berlingo? Amúgy ezek a belvárosban szabálytalanul parkoló, nagyon hajtós futármelók ki vannak csukva, nem az én idegrendszeremre vannak kitalálva.

Fú de sokat pofáztam, elnézést kérek. Azért remélem valaki megpróbál válaszolni :)

Előre is köszi!
husky610 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30842
én mikor fölhivtam őket, akkor aszonta a tyúk a tfonba, hoyg menjek regggel fél8 körül akkor nincs senki, íg is lett 7:45 re értem oda senmi nem volt. 20 percet ültem magamban a folyoson, majd mikor behívtak 5 perc volt az egész.
Előzmény: Törölt nick (30839)
Roadtrain Creative Commons License 2009.06.05 0 0 30841
Érdemes elolvasni ezt a cikket!!
Roadtrain Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30840

Akkor csak nem én vagyok a hülye :o)

A Mercimnél is állandóan cserélgettük a korongokat.Már akkor is elbeszélgettem volna azzal a ki tervezte.Nekem még tachot is kellett egyszer cserélnem mert nem volt ráírva a régire,hogy : AUTOMATIC rohadjon meg a befőttje :Đ

Előzmény: 95xf (30837)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30839
Engem is érdekelne hogy mennyi idő alatt készítik el és küldik ki a kártyát normál esetben? Amúgy milyen előre adnak időpontot az NKHnál?
Előzmény: husky610 (30823)
95xf Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30838
max processzor:)
Azé mert egérkamionnal loti-futizol, még nem kell mindjárt leszólnod, ráadásul pont a nevem miatt:DDDD
Előzmény: Roadtrain (30836)
95xf Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30837
Ez a helyes megoldás:P
Cserélni kell a korongokat/kártyákat! Igaz, hogy az idiótája megtervezhette volna fixre is a digitálist (hamár chipek kora), ráadásul az érkező/induló ország állandó csesztetése is felesleges alapból (kiv ro-la/ro-ro)

Nézzél bele egyszer egy "hagyományos" órába és rájössz miért:
-hátsó korongnál (pihenő "vezető") csak 1 tű van (esetleg +1 a fordulatszámosoknál) ami a pihenőt rajzolja
-első korongnál 3 tű (seb, munka, km)

Talán van 1-2 technika ahol nem kell cserélni a korongot
Hogy az egész neten nincs egy rohadt belső kép az óráról:((
Előzmény: Roadtrain (30832)
Roadtrain Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30836
Megjött a professzor úr :o)
Előzmény: 95xf (30833)
Trucker66 Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30835
Helló,

Itt van pl. egy http://eurodriverjobs.hu/index.php?my_view=showjob&jid=22
Tegnap találtam meg a eurodriverjobs.com -ot és elég sok állást találtam fent. Főleg nyugaton.
Kezd itt: http://eurodriverjobs.hu/index.php?my_view=seek&ifmap=1
Aztán katt. arra az országra, ahol munkát keresel.
Egyébként azt is észrevettem, hogy 7 vagy 8 nyelven üzemel a honlap...
Na sok sikert!
Előzmény: ottokl (30791)
Roadtrain Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30834
Ha nem kellett volna ma rohannom Battáról Törökbálintra akkor meghívtalak volna egy bambira :o))))
Előzmény: husky610 (30831)
95xf Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30833
Szerintem jövőhetén megkapod a kártyád. Nekem 8 munkanapba telt (igaz Komócsy u)

Vezetni szerintem már nem lehet, azt csak az "újdonság" miatt lehetett (nem tudtak sehol annyi kártyát gyártani egyszerre)

De talán ez jó Neked: digitachograf.hu/jog/pihenoido07.doc

– Ha egy járművezetői kártya megsérült, hibásan működik vagy nincs a járművezető birtokában, a járművezető az út megkezdése előtt kinyomtatja a járművezető által használt járműre vonatkozó adatokat, és erre a kinyomatra ráírja azokat az adatokat, melyek a járművezetői azonosításához szükségesek (név, járművezetői kártya vagy vezetői engedély száma), aláírással ellátva.
– Az út végén a menetíró készülék által rögzített időtartamokkal kapcsolatos információt ki kell nyomtatni, az egyéb munkával töltött időt, rendelkezésre állást és az induláskor készített nyomtatás óta tartott pihenőket, melyeket a menetíró nem jegyzett fel, be kell jegyezni, és meg kell jelölni a dokumentumon azokat az adatokat, melyek lehetővé teszik a járművezető azonosítását (név, járművezetői kártya vagy vezetői engedély száma), beleértve a járművezető aláírását.

Előzmény: husky610 (30823)
Roadtrain Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30832
Ezt tudom én is,de akkor sem csinált semmit a 2-es rész,állandóan csak a pihenőt húzta.Így maradt az a megoldás.Onnantól meg bekaphatja.Különben meg a digit tachonál is cserélgettük a kártyákat állandóan.Aki vezetett annak a kártyája 1-es helyre.Mikor megálltunk kártya csere,vagy ha pihenni álltunk meg akkor az 1-es ágyikóra rak.
Előzmény: husky610 (30831)
husky610 Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30831
érdekes, mert ugye elméletileg nem nyúlhatsz a koronghoz, csak nap végén, és meglátszik a korongon ha kiveszed.

de mindjárt jönnek az "öreg rókák" és válaszolnak a kérdésekre
Előzmény: Roadtrain (30829)
husky610 Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30830
elvileg működik ez a dolog, csak az egyik cimbim, azt mondta, hogy ő tudja hogy 2007 májusig volt ilyen türelmi idő ami szerint ezt elfogadtáák, de most már nem jó. ezért gondoltam, hoyg Xf kollega eléggé otthon van eben a témában hátha tud vmit mondani.

de holnap ha felriadok fölhívom az nkh-t (megprobálom) és tudakolozok ez ügyben, vagy ha véletlenül kint vannak az omw kutnál hazafele akkor megálok és megkérdezem.
Előzmény: Roadtrain (30828)
Roadtrain Creative Commons License 2009.06.04 0 0 30829
Mi úgy csináltuk,hogy két korong berak 2-eske pihenőre rak.Mentünk 4,5-et megáltunk korong csere és GO tovább, 4,5 után megálltunk egyeske pihire rak.Kivettünk 45percet,korong csere és GO. A többi adja magát.Mert elméletileg ha megindulsz az 1-es úgy is húzza a vezetési időt a 2-es meg pihi.Mi is próbáltuk,hogy nem nyúlunk a koronghoz,de az nem működött.
Előzmény: pogány8601 (30824)