Mercedes-Benz AMG GT S

Előjáték nélkül

Tudja ön, mi az a petting? Remek, akkor felejtse is el, mert az AMG GTS nem tudja. Nyolchengeres légkalapácstól ne is várjunk ilyet.

Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
pumukli89 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 77762

A korong hátulján van négy sor. Az egyiken egy ágy piktogram látható. 00:00-05:00-ig rárajzold oda tollal a pihenőidőt. Mehetsz,de ez hogy megy át másik napra? Neked nem 15 óra lehet a maximális műszak,vezetési és mindenféle idővel együtt? Vagy mit csinálsz? Raktárra szállítást sok-sok várakozással..Nem értem.

Előzmény: Sawyer404 (77759)
ááh belefáradtam Creative Commons License 2015.05.18 0 0 77761

felhívod megkérdezed és azt mondod érdeklődsz :DD

 

ennyi, nem kell túlbonyolítani, nem azzal kell kezdened, hogy még nincs jogsid, hanem, hogy érdeklődsz e munka után

Előzmény: ZÉ-86 (77758)
ááh belefáradtam Creative Commons License 2015.05.18 0 0 77760

elöző koronggal??? :DD

 

ha az első  nap van akkor meg egyszerü, fogsz egy üres korongot kitöltöd és a hátuljára ráhuzod a pihenőt:DD

 

 

Előzmény: Sawyer404 (77759)
Sawyer404 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 77759

De, ha 5-kor rakom be a korongot, akkormivel igazolom előtte a 0-5-ig terjedő időszakot?

Előzmény: stancy (77757)
ZÉ-86 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 77758

Üdv/Sziasztok!

 

Napokban találtam: Rövid nemzetközi 4-5 napos konténeres munkára keres gépjárművezetőket a
Waberers -Szemerey Logisztikai Kft.
Feltételek:- Minimális konténeres gyakorlat, E, GKI, PÁV vizsga.
Szükség esetén térítésmentesen szállást biztosítunk.
Versenyképes jó fizetéssel, modern gépjárművek!
Érdeklődni lehet munkanapokon 9-17 óra között: 0630-3000-386 

Amit a cég nyújt:
- Igény szerinti 2 hetente fizetés
- Biztos, karrier lehetőség egy nagymúltú, piacvezető logisztikai szolgáltatójánál
- Fiatal, modern gépjárműflotta
- Versenyképes, kiemelkedő fizetés
Előnyt jelent a jelentkezésnél:
- Minimum 1 éves vezetési gyakorlat konténeres szerelvényeken
Jelentkezni lehet telefonon munkanapokon 9-17 óra között az alábbi telefonszámon:0630-3000-386

 

Jelenleg a "C" kategóriát csinálom,utána folytatom az "E" kategóriával és természetesen a C+E után GKI-ből vizsgázom,kb. augusztusban végzek a folyamattal...

Tudom van telefonszám,de...nem mondhatom azt hogy nyár végére lesz meg a jogsim és csak érdeklődöm,nem biztos az illető annyira értékelne:-)))!!!A kérdésem az lenne felétek hogy ki,mit tud erről a munkáról?A válaszokat előre is köszönöm!

 

További hatóság és balesetmentes közlekedést kívánok!

ÜDV Z

stancy Creative Commons License 2015.05.18 0 0 77757

félreértelmeztem..

 

Ne húzzon rá az előző napra, cseréld ki a korongot még 24 óra lejárta előtt. ha beraktad reggel 5kor akkor másnap 4.59-ig jó vagy.

Előzmény: stancy (77756)
stancy Creative Commons License 2015.05.18 0 0 77756

semmit. a korong nem 0-24h-ig érvényes. hanem a berakástól számított 24 órára.

Előzmény: Sawyer404 (77755)
Sawyer404 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 77755

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.

Ha korongos autóval éjfél után ér véget a műszak(azaz ráhúzna az előző napra), ilyenkor, hogy kell a korongot kezelni?

MG Petimester Creative Commons License 2015.05.18 0 0 77754

Szia,...  oO   *.* ? "- Nehogy már hülyének nézzenek bennünket a munkaadók!! " stb.

 

- Én még az ellenkezőjével nem találkoztam ez idáig.  ,-))   üdv.

u.i. Mondjuk arra sem számítottam, hogy erőteljesen támogassanak az igyekezeteimben... xDDD.Hogy aztán emberszámba vegyenek, arrol meg csak álmaiban szoktam...de ébren...  :-)))

Érted Te ezt,.. csak hát a belső lázadási kényszer ugye ,fiatalon...?

Előzmény: Belföldi (77750)
SLAYER.74 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 77753

Semmit  nem  tudsz  tenni , Max kivonulsz az  útra fekete ruhába  , mint a  kórházi nővérek  ápolók  eű  dolgozók .

És  követeled  az  50 százalékos bér emelést .

Vagy  megvárod hogy , valamikor a mindenkori minimálbérek is  elérhetik a mostani  eus bérek  felét .

 

Előzmény: Belföldi (77750)
SLAYER.74 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 77752

Szia

 

Én 2000 október 6 kán  léptem  be  a  HC hoz , már  akkor  csak  mutatóban volt  pár  speciális pót  meg  vagy  3 konténeres pótkocsi.

A többi már  ponyvás  és  hűtős volt , tartályt tartányt  már  akkor  nem  lehetett  látni .

Előzmény: AH 9617 (77745)
SLAYER.74 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 77751

A 2002 es  euro árfolyam 250 ft  volt  közép árfolyamon elszámolva .

Akkor nagyon  jó kereset  volt  az a  300 -350 ezer , a  spanyol portugál pályán meg  keresték a  450 ezret  is  .

Igaz  ott  nagyobb volt  a  km is  , Bár  nekik  0,9 cent  volt  az  elszámolás .

 

Előzmény: Ashta (77741)
Belföldi Creative Commons License 2015.05.16 0 0 77750

Üdv !!

 

GKI tananyag: 2015

 

A MUNKAVÉGZÉS IDEJE ( Tudjátok ? Amiért bér jár és esetleg pótlék is !! ):

 

 A munka felvételétől, annak befejezéséig tart, és beleértendők:

- a vezetési megszakítások

- a vezetési idők

- az egyéb munkavégzéssel töltött idők  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nehogy már hülyének nézzenek bennünket a munkaadók!!(tisztelet a nagyon kevés kivételnek)

Különben kiba..ottul szivatnak bennünket . Igazából itthon csak a napidíjból, meg különböző pótlékokból, ösztönzőkból( üzemanyagmegtakarítás, élelmiszerjegy, Erzsébet jegy, stb) van meg a valamire való fizetés! 

De mindezek nem számítanak bele a nyugdíjba , sem a betegállományi pénzbe(ne adja a jóIsten , hogy lebetegedjünk, mert olyan kevés pénzt fizet a TB )

Aztán , ha nyögdíjba megyünk , akkor aztán csodálkozunk, milyen alamizsnát kapunk.

A fiatalok ezzel , még semmit sem törődnek.

A MASZEK meg nálunk azt mondja , hogy :"Ez van ba.. meg!! "Olyan sok a munkanélküli Magyarországon , meg a környező országokban, hogy nagy bajuk nem lehet !

Majd jön a követlekező akit lehet cumiztatni!

De ez azért alapvetően nem a maszekok hibája , hanem a "rendszeré" .

Van valahol  az Eu-ban 27 % ÁFA , vagy ilyen magas adózás(járadáékokkal együtt) ami a feketézés egyik alapja ?? Stb, stb , stb .

Előzmény: suttercane (77709)
MG Petimester Creative Commons License 2015.05.16 0 0 77749

Szerbusz, nem is szerettem volna én "jópofikat" mondogatni, de hát ahogy olvasgatom ezeket a jogászi "álmodozásokat" ??...hmm...  oO  *.* !

Elöször csak kinéztem a fejemből,...de mostanában a szervezetemből is.  ,-)))

Tudod, pl. repűlnek az évek,... aztán ebbe még 'belefáradni' sem lehet, hanem egyszerüen sz@rrá menni bele. Ennyi.

üdv. (és jó teniszezést + golfozgatást ), kívánok.  :-))   :-)))

Előzmény: plédoboz (77697)
FZ-29-08 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77748

:-) A gyárban Forintért dolgozókról beszéltem.. Neked a 700Ft/Eur árfolyam lenne kellemesebb. :) .............. De soha ne legyen ilyen!

Előzmény: Zotya_kamionozik (77747)
Zotya_kamionozik Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77747

Én többször is földhöz vágnám magam az eurós napidíjammal.El is vinne az agyvérzés rögtön.

Előzmény: FZ-29-08 (77746)
FZ-29-08 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77746

Nem tudom,azért aki itthon dolgozik és itthon keresi a pénzét és ne adj Isten hitele van,az szerintem kétszer földhöz vágná magát ha 245 Ft lenne az Euro most is. (Semmi köze a topikhoz de nekem 467 000 Ft-ba került a tömblakásom használtan 1987-ben.Lehet nyomkodni a számológépet,ha arányaiba nézi az ember.)  :)) 

Előzmény: Ashta (77744)
AH 9617 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77745

Akkor emlékezned kell a csepfolyos etylén szállító  gépekre??/ HC/  igaz  ez még  előbb  volt 1978-83.

Előzmény: SLAYER.74 (77740)
Ashta Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77744

Nem mondom, hogy nagyon karcsú, na de akkoriban az euró a dollár alatt járt, vagy épp egyenlő volt vele, szal nem volt valami kimagasló kereset, nem? Itt skandináviában minden román kolléga visszasírja a régi időket, mert akkor 2500-nál kezdődött a fizu, most meg csak 1500-1700-at kapnak a bolgárok miatt. :)

Előzmény: FZ-29-08 (77742)
FZ-29-08 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77743
Előzmény: FZ-29-08 (77742)
FZ-29-08 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77742

2002-ben? Szerintem nem volt karcsú.

Előzmény: Ashta (77741)
Ashta Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77741

Ha jól számolom 12000 km x 10 cent az 1200 euró. Nem nagy dobás, nem, vagy elszámoltam valamit? 

Előzmény: SLAYER.74 (77740)
SLAYER.74 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77740

Én  is  voltam  párszor hülye  de olyan  hogy  szinte  füstölt .

2002-2003 utolsó év  a HC nál átmenet válalkozósdiba.

Megkaptam  a  benelux  osztályt , számoltam mondom ha  már  németet átlépem akkor  már  simán  meg  lesz oda  vissza  a  3000km.

Ami egy hónapra kényelmesen  12000km  is  megvolt  simán , ami  az  akkori  0,10 cent euroval nem  is  volt  rossz .

Szépen  maradtam a  régi Hungaros megszokott vezetésemnél a  3x3 közte  egy  óra  pihivel és  11óra  nagypihenővel .

Igen  ám  de  jött a  nagy  pörgés , nyomták a  fuvarokat , akkor  kitaláltam  egy  teljesen  új rendszert , napi vezetés  maradt  korongon a 9 óra  .

De   mikor  letelt a  11es  pihi  azonnal  indultam   még   az  előző  nap korongjával , levezettem   3 órát majd  lapcsere  újnap  kezdés  és  ment  minden  nyugisan .

Eljött  a  karácsony  megvettem  az  első GPS t 2002  írunk  akkor  még  szinte  magyar  kamionba  nem  is  lehetett látni . persze  brutális  áron volt.

De  az  áfát  így  le tudtam  írni , na  nem  is  ez a  lényeg , hanem  innen  aztán  Januártól elindult  a  lavina  .

Mint  valami  futár cég  ugy  dolgoztam , Jött a  pót hegyesbe  átakaszás  és  vissza  belgába  , majd  már  kitaláltuk  hozd a  pótot subenig .

Pörögtem  mint a  duracel nyúl , a  halálom  az volt ha  vonatra  raktak sopron  Wels  ott  nem  volt  Km .

Igy  mindent  vállaltam  csak  hogy  pörögjek , ez  ment  is  8 hónapig  3 hetente  otthon tudtam  lenni , sokszor kamionnal .

Majd  jött a  vég 2003 májusában Mechelenbe  ha  jol  írom , a  pályán elém  jött két  motoros  rendőr és  Mig  az  egyik előttem  haladt ,

a  másik  fel  fel állva  a  motoron  nézett be  a  fülkébe  , hogy  esetleg  nem  akkor  írom e  meg  az  engedélyt .

Be kísértek egy  mérő állomásra  KPM szerü dolog nézik a  kocsit , minden  ok , Tachográf  nézi semmi  majd  látja  hiba  van .

Mondom  neki  elterelve  hogy  az  normál , megvan a  pihenő  már  látja  ő  is  minden  ok örült a  11 es  pihinek .

megvolt a  24 es  is  majd  csak  nem  nyugszik berakta a  gépbe  kiolvasni  akkor  látta  hogy  gond  van .

Én  már  láttam a  gépről hogy  össze  vannak  füzve a  lapok  szinte  , de  a  rendőr ne  azt  látta  egyetlen egy  lapom  volt  sáros  .

Elővette  a  könyvet kikereste  magyarul , Látom  de  mégsem  értettem mit  akart , elővett  egy  papírlapot és  azon  volt  egy  ár  tábla .

2000 euro rol indult majd  össze  estem , mondta  no problem  ment az  ujja lefelé meg állt 260 euronál mondja  normál az akkor  volt  60000 ezer  ft .

Mondom  neki  nem  normál , akkor  választhatok 2000 vagy  marad  ez , nem  kötekedtem , mondtam  csak  kátyám van  ok  ültünk az  autóba  irány  egy  automata .

Pénz  ki  adnám  oda  nem  kell neki, autóba  be  vissza  iroda  ott fizessek kapom a  számlát vissza  a kamionhoz .

És  innentől soha  többet  nem  csináltam  semmilyen  túlvezetést .

14000km röl ujra  vissza  estem 12000re  ha  valamikor  is  újra  elkapott  volna  az  ékszíj csak  elővettem a  számlát és  lenyugodtam.

2003 juniusába megszünt a  válalkozói és  jött a  Waberers  mi  meg  mentünk .

Azóta sem  kerestem  ilyen  jol  mint  akkor .

SLAYER.74 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77739

Na  ilyet jó olvasni köszönöm 

Előzmény: ááh belefáradtam (77737)
Zotya_kamionozik Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77738

Remélem betanítás alatt nem fogsz ilyenekkel traktálni.😃

 

Előzmény: ááh belefáradtam (77737)
ááh belefáradtam Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77737

erről eszembe jut egy cég:D

 

ugye éjjel mentem (éjjel nálam nem azt jelenti hogy 1-2-kor indulok, hanem este 8-kor:D), reggel beestem a telephelyre, mondom le kellene pakolni, de ugye 24-es is kellene

Majd más elviszi menjek haza

tök buli nem?? csak az a baj, mire én hazaérek már indulhatok is vissza mindezt 8000 ft-ért, na jó marad otthon 4-5 órám, ergo értelmetlen

 

mondom lerakom, meg felrakok magamnak ide a korongossal:DD, vandálkodásra külön pénz járt:D

 

háát elmentem (utólag szidom is magamat), ugye 9-es book, de ráér az áru majd szolunk, ad meg a telefonszámot, majd csörgettünk és gyere (vajon miért is utáltam azt a helyett, fel nem foghatom), délután 4-kor csörögtek hogy mehetek és állhatok is rámpára, ekkor voltam fenn 24 órája kb.

Közbe számolgatok, mondom leraknak, áttépek a felrakóra, gyorsan megrakom magam, addig megvan a 24 órás pihenő, alszom egy kicsit a telepen  és go.....

na ja, ez volt a terv

lerakok, majd áttépek a felrakóra röpke 100 km beesek, mondom a csajnak ide az áruval, de gyorsan gyorsan:DD aludni szeretnék egy 5-6-7 orát még

ekkor volt 18:30 vagy 19 ora mindegy, engem amugy 18-ra rendeltek oda, vagyis így jött a meló

 

azt mondja a csaj van egy kis gond, mert ö éjfélre rendelte a kamiont kb akkor lesz kész az áru

na bumm

 21-kor sikerült kisírnom egy rámpát, addig csak tologattam magamat, mert útba voltam. Mondom a csávónak olyat adj, hogy én alszom egy kicsit, felőlem úgy pakolod a kamiont ahogy akarod, úgyse ébredek fel

igy is lett hajnal 1-kor kopogtattak erősen hogy ébresztő, mehetek is:DD , hmm kb 20 percig azt se tudtam hol vagyok:D

 

vissza a telepre, leakasztottam, majd a saját traktorral felakasztottam, beálltam arra a helyre a telepen ami hely mindig szúrta a szemüket és engedélyeztem magamnak még 2 ora alvást. Mindig ott álltam, igaz mindig volt ugatás ez miatt, de nagyon soha nem érdekelt

mondom szombat 4-kor indulok, jön fel a nap , menni fog a buli, ámokfutó módba német a6--ra rácsapok és majd valahol kiállok, mert vasárnap állni kell, mert száraz áruval vagyok (nem mintha sokat izgatott volna, mondjuk ezt is megszívtam, peches kanyar volt)

hengibe vásároltam és tűz tovább

szombat este kiálltam ugye 10 órás is elfogyott, meg kezdtem álmos lenni, meg ....

bedőltem az ágyba ami baj volt mert vasárnap 8-kor már kukorékoltam :DD

poén az hogy este 10-kor ahogy vége a tilalomnak mennem kellett éjszakai műszak

 

volt egy tereferém, nem érek oda.... mondjuk sejtettem, ebbe a dhl-be én még időbe, soha nem értem oda angolba.

 

induljak hamarabb, mondom semmi gond, hűtő bekapcsol azt go...

írjam rá a CMR-e, mondom ez nem jo ötlet, ezért le fognak lőni, hamisítom a CMR-t

 

no de írjam rá.... Filozofálgattam, de felfele nem köpünk, háát ráírtam.

Elindultam este 6-kor gyia.... szépen belgába bevertem 100 km-re a kikötőtől, itt már kezdtem reggel pilledezni, igy csak eldobtam magamat , alvás van.

felkellek go a kikötő és ..... szokásos művelet ez ADR-es cucc, mondom nem, de tudom a dörgést , hova álljak és majd Office adja a jegyet. Megyek tovább francia kontroll, na itt szívtam egy nagyot

mondja friss áru... mondtam neki dehogy friss, max le van plombálva...

 

pedig a cmr-e az van ráirva +6 fok

 

oooh elfelejtetem lesatírozni róla, most mi a szart mondjak?? kitaláltam hogy a traktor rendszám ugye 2 van és kolléga pakolt elő nekem, és ö kezdő , én meg mint vérprofi tudom, hogy kell vinni. Azt mégse mondhattam, hogy német tilalom miatt rá kellett írnom

 

mindegy bemászott megnézte, beálltam az adr-es halszálkába és mint mindig 2 hajo is elment előttem míg végre felengedtek. Ennél a melónál mindig itt csúsztam meg... utána már hiába toltam, nem értem oda:DD ugye megint éjjeli menet, még hajnal 3-kor virgonckodtam vagy 4-kor, de 8 óra fele kitört rajtam a fáradtság, álmosság, kávé, energiaital, arc mosás, minden volt... de 10 km-re a lerakótól ki kellett állnom, háát már az is necces volt, nem bírtam a szemeimet nyitva tartani,  mert éreztem imbolyog a kocsi, megint kávé, energiaital, mondom ezt már legyűröm valahogy utána meg alszom....

Vicces gyerek vagyok. A DHL-nél nem zavartak el, gondolom hozzászoktak én később érek oda, rámpára álltam leszedtek, kiálltam a cég elé mondom most alszom, igen ám, de megjött a kávé, energiaital együttes hatása, nem birtam elaludni:DDD

mondjuk ott 45 órát vettem ki akkor

poén az hogy odajött másnap egy wabis hogy szar helyen állok:D meg fognak büntetni, mondtam neki én mindig itt állok, ja hogy várakozni tilos tábla van, ja meg 2 sárga vonal van felfestve?? szar ügy....

de az a DHL területe és ők mondták oda nyugodtan állhatok, mindig megkérdeztem a csajt aki a kapuba volt:D mindig odairányított ott dekkolhatok, ott nem vagyok útba és a terület az övéké

 

van még poén, mikor mondták a korongot majd adjam le, mondom milyen korongot?? soha nem teszek be, mert felesleges.... ha kivesznek nem mindegy??? szabis Papirom nincs 27 napi korongom nincs, kártya nincs nálam, mert húzza a pihenőt:DD

 

kemény menet volt

 

haver durvábban nyomta, mondtam neki te hülye vagy.... ok, hogy te elbirod, de nekem néha a pizsit fel kell lönnöm

 

 

hajaj de jo melóim is voltak, mondjuk azokba a hónapokba jól is kerestem. Nemcsak ez volt a zaftos melo volt más is

aztán jöttek a szar melok kb 100-150 ezerrel kevesebb mani

mondjuk kiderült miért kések én folyamatosan, nem azért, mert tróger vagyok, hanem mert ez 4 kezes meló volt, kollégáknak mindig 1 nappal később kellett lerakni angolba, mondjuk gyanús volt , mert szombaton ugye egy kollégával együtt indultam, de míg nekem kedd reggeli lerakó volt angolba addig neki kedd délutáni reimsbe:DD

 

hmm

mágnes nálunk tilos volt, azonnali kirúgás járt érte :DD

 

hmm mint a parkolóba, mondtam egy storyt:DDD

 

igaz ez nem az, hogy irakba vittem zsiráfot:D meg hogy madarakat vittem és tengelyes volt az auto:DD

Előzmény: SLAYER.74 (77731)
SLAYER.74 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77736

https://www.youtube.com/watch?v=bRGpIJXQpg8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ilyenek  miatt  lenézett a  szakma.

AH 9617 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77735

Jé tényleg,170  milliárd ft-ra nőtt  a  magánvagyon  kamionoséknál, boldog lettem,akkor  is  keres vagy 10.000 t  másodpercenként amikor  alszik.Én meg az űzött  vad  maradtam.

Mi  jól elvagyunk a 21szd.  rabszolgasorsában.és a  billegősben.

Előzmény: SLAYER.74 (77732)
SLAYER.74 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77734

Jól írod , ezt  szerintem  mindenki így  csinálja , megállok utána ágyra állítom és  kész .

Előzmény: HakapesziM (77733)
HakapesziM Creative Commons License 2015.05.15 0 0 77733

Erre van ám egy egyszerű megoldás: ha áll a kocsi, nálam ágyon van a tachográf, ha töltök, fejtek, mosok stb. Így nem kell még ezzel a 6 órás marhasággal is foglalkoznom. Egyébként nálunk a kocsik automatikusan pihenőre teszik magukat, ha nem jár a motor, most köteles vagyok egész rakodás alatt járatni?

 

Egyszóval, ha állok - pihenek, aztán kapják be. Bizonyítsák be, hogy nem a töltő személyzet csinált mindent helyettem, amíg én a kantinban kávéztam - van is ilyen hely egyébként - vagy nem rakott pótot vettem fel. Legfeljebb kalapácsra teszem tessék - lássék néhány percre rakodás közben, de arra ügyelek, hogy az utolsó 45 perc pihenő legyen.

 

Előzmény: ez most a legújabb (77712)