M-zárolt GAZ 69

Zárolt beteg

Vadonatúj, mégis öreg, használatban sosem volt, alig pár kilométer után mégis teljes generálra szorul - naja, ilyen egy tipikus M-zárolt GAZ 69.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Keszi607 2009.02.16 Creative Commons License 2966

Sziasztok!

 

Február elején vizsgázott az autóm, semmi baj nem volt vele, csak a vizsga díját kellett kicsengetni. Minő boldogság...  A vizsga előttig 5,5-os fogysztást írt a comp (2.0 HDI). Anno Halacs mester chip-ázta. A vizsga óta nem tudom leszorítani a fogyasztást 5,7-5,8 alá, pedig még óvatosabban megyek vele, mint korábban. Ha a vizsga előtti vezetési stílusom szerint haladnék a "kis szívem csücskével", még több is lenne a benyelt nafta. Tudom, így sem sok, de jó lenne valami magyarázat. Létezik, hogy valamit elpiszkálnak vizsgán, vagy "kiütik" a csipet? Mi a véleményetek?

somgaga 2009.02.15 Creative Commons License 2965
martinus115 2009.02.14 Creative Commons License 2964
ottofon: lehet gumi adja a hangot

Ezek már nem azok az autók, ahol csak úgy tönkremennek a csapágyak és az árak se barátiak.

A csapágyasnak vélt kereket emeld levegőbe (3 lábú bakra rakd fel a az autót és pörgesd fel 5. sebességben 100 fölé, ha hallod durván a hangját (suhog stb.) akkor az a baja. Vigyázz le ne ugrassál ;)

De ha van közelbe csápos emelő akkor amelyik kerékre nem vagy kiváncsi az alá rakj fát engedd rá a zautót hogy a másik levegőbe legyen és úgy. Lehetőleg senki ne álljon a fe mögött ha kilőné ;)

Ez egy jó játék, de ha csapágyas valami biztos kiderül!

Jó szórakozást ;)
Előzmény: ottofon (2963)
ottofon 2009.02.14 Creative Commons License 2963

Ismeritek ezt az alkatrészáruházat? Nagyon jól áttekinthető és minden terméknél egy csomó gyártód ad alternatívának. Sőt végre megtudtam milyen méretű az első kerékcsapágy! Hétfőn meg is kérdezem a csapágynagykeres barátom mennyiért tud SKF vagy hasonló jó csapágyat. Ha már úgy is fékbetétet cserélek meg szilenteket lehet bevállalom a csapágycserét is. Kicsit mintha hallanám a bal elsőt zúgni. Lehetséges? A weblap:

http://www.fridcar.hu

Egyszerű regisztráció kell és már be is lehet lépni és lehet látni az árakat is. Persze a  Bárdi is jó:

http://shop.bardiauto.hu/index.php

 

A Peugeot centrálnál szereztem 10% állandó kedvezményt!

Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (2962)
Mate 607 3.0 V6 2009.02.12 Creative Commons License 2962
Rendben, én ezt a 200 ezret arra mondtam aminél csak lánc van. Nyilvánvaló hogy a szíjat hamarabb kell.
Előzmény: ottofon (2961)
ottofon 2009.02.12 Creative Commons License 2961
Ebben igazad van, de a szíjcserét 80ezrenként kell a hdi-nél és a láncot is cserélik 160-nál. A szervizperiódus leírásban is ez szerepel.
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (2960)
Mate 607 3.0 V6 2009.02.12 Creative Commons License 2960
Azokon az autókon amiken lánc van, általában 200 ezret határoznak meg csereperiódusnak.
Előzmény: ottofon (2959)
ottofon 2009.02.11 Creative Commons License 2959

160-nál láncot is kell cserélni! Ez egész biztos!

 

Alkatrészárak a következőek:

               VEZÉRMŰSZIJ SZETT     32.825Ft

               LÁNC SZETT                   27.240Ft

              ADALÉK  5L-ES               30.000Ft    

           Vízpumpa:        15.924Ft                                 

Munkadíjak:

              MUNKADIJ    VEZ.MÜ SZETT+LÁNC  CSERÉJE   60.000Ft                               

              ADALÉK FELTÖLTÉS                                         11.000Ft

 

Előzmény: Edgar82 (2958)
Edgar82 2009.02.11 Creative Commons License 2958
Szia!

2.2 HDI-nél ugye 160ezernél esedékes a vezérműszíj és tartozékainak cseréje. A láncot is kell? Mert a manual csak a szíjcserét említi a 160-as karbantartásnál. Nem cserélném ki a láncot, ha nem muszáj, azonban szakadást sem szeretnék? Tanács? Vélemény?

Köszi.

E.
Előzmény: ottofon (2956)
ottofon 2009.02.10 Creative Commons License 2957
A részecskeszűrő adalékból tényleg kettő féle létezik, amit a Peugeot DAM számtól tesz függővé. 09492 DAM-ig a DPX nevű adalék, 09492 DAM felett ELOIS 176-os nevű adalék szükséges.
A már említett alvázszámú Peugeot 607-be a DPX nevű adalék kell, ami kettő féle kiszerelésben létezik:

1 literes = 11.400Ft (bruttó)
4,5 literes = 30.000Ft (bruttó)

Jelenleg mind a két féle adalék van raktárunkon!

Ezt kaptam a Peugeottól.
Előzmény: ottofon (2956)
ottofon 2009.02.10 Creative Commons License 2956
Szerencsére nincs komoly baj, csak 2 szelephimba tört el, meg a vezérműlánc szakadt el. A vicc hogy a Peugeot márkaszerviz nem tud szelephimbát adni csak közel 2 hétre a megrendeléstől. Amúgy a szerelő szerint nagyon szép a motor belseje, a henger fala mintha most jött volna ki a gépműhelyből. Engem megnyugtat hogy új gyári alkatrészekből lesz most megjavítva és tudom nem lesz vele többet gond. Oda fogok figyelni a gyár által előírt csereperiódusokra. Azért tényleg nagy barom voltam hogy 165ezer km-nél még gyári volt a vezérműszíj, vízpumpa....
Előzmény: bxzolee (2955)
bxzolee 2009.02.10 Creative Commons License 2955
Most olvasom hogy elszakadt a vezérműszij.mit tett tönkre?
Előzmény: bxzolee (2954)
bxzolee 2009.02.10 Creative Commons License 2954
Ottofon!

Mi lett a gépeddel hogy a dugattyút kell fényképezni:)?
Előzmény: ottofon (2944)
bxzolee 2009.02.10 Creative Commons License 2953
üdv!

Köszi nagyon csodálatos a géped de nekem ez nagyon sok.gyüjthetnék még 1 évig rá.
2-2.5 környékén akarok venni.
http://www.hasznaltauto.hu/2710086_peugeot_607_2001

ezt miért adják ennyiért?extrák miatt olcsobb?
Előzmény: martinus115 (2950)
ottofon 2009.02.08 Creative Commons License 2952

Már régen vettem, beszerelés nem könnyű. Az antennát hátravinni a kalaptartóhoz... Meg tápot adni a tunernek, infra vevőt kitenni a müszerfal közepére.

A tunert én még 45000-ért vettem, de most tíz körül lehet már kapni.

Előzmény: 308 (2951)
308 2009.02.08 Creative Commons License 2951

 Ottofon!

 

 Hol vetted a tv tunert,és mennyibe került,egyszerű volt a beszerelés? Tudom nem a témához kapcsolódik,de ha van időd írd már meg légyszíves:-)

 

 Köszönettel : 308

Előzmény: ottofon (2949)
martinus115 2009.02.08 Creative Commons License 2950
Enyém is még egy hétig eladó használtautón fent is van.

http://www.hasznaltauto.hu/2703072_peugeot_607_2005
Előzmény: bxzolee (2947)
ottofon 2009.02.08 Creative Commons License 2949
Az autóm most igen komoly szervizen esik át. Ha már úgy is áll a 160-as nagyszervizt is csinálják. Részecskeszűrő felújítás, adalékfeltöltés, fékbetétcsere, fékolajcsere, első futómű szilent csere, vezérműszíj, lánc, ékszíj csere, olaj, légszűrő, pollenszűrő. Hirtelen ezek jutottak eszembe. Ha esetleg jön rá vevő 2.3-ért viheti. (Lehet 2.5-ért meghirdetem majd, annyiért van egy csomó a hasznaltauto.hu-n.) Adok hozzá téli-nyári gumigarnitúrát (télit acélfelnin), 2 db új féktárcsát tartalékba, TV tunert, stb. Olcsóbban nem adom, inkább megtartom. Ilyen hibátlan állapotban már nem is éri meg ennyiért eladni, de találtam a Hyundai Tucson-t és arra pályázok mint tudjátok.
Előzmény: bxzolee (2947)
ottofon 2009.02.07 Creative Commons License 2948
És mennyit gyüjtöttél rá? Az enyém megveheted. A dugattyújáról már találsz is képet. :)
Előzmény: bxzolee (2947)
bxzolee 2009.02.06 Creative Commons License 2947
SZiasztok!

Régebben már irtam hogy szeretnék 607-et venni.
valakinek esetleg most van valami szép darabja?
ezen időre tudtam összeszedni a lóvét rá.
ottofon 2009.02.06 Creative Commons License 2946
Tényleg nem mondasz butaságot. Tele van a vízkör mindenféle trutyival. És az új hengerfejtömítés is gyárilag szar. Kisebb rajta a luk mint az öntvényeken ezáltal csak idő kérdése hogy az áramló víz mennyi idő alatt marja szét és viszi be a vízkörbe! Szerintem egy jó szűrő is elkelne a vízkörben! Nem is értem miért nincs. A sok trutyi eltömíti a kisebb lukakat, és a vízpumpának se lehet kellemes...
Előzmény: martinus115 (2945)
martinus115 2009.02.06 Creative Commons License 2945
Legalább most látszik mibe halt bele a vízpumpa, az a sok lerakodott vízkő. Én még nem láttam olyan autót, aminek lekerült a hengerfeje, hogy szép lett volna (magyarországon nem nagyon trend cserélni a hűtővizet).


Legolcsóbb megoldás R17 235/45.
Előzmény: ottofon (2944)
ottofon 2009.02.05 Creative Commons License 2944
Íme egy 607 hdi dugattyú.
Előzmény: Cornetto33 (2943)
Cornetto33 2009.02.05 Creative Commons License 2943
Szerintem nem vetted rosszul.Ebbe legalább 15%-ot bele tettek.Én 2 évvel ezelőtt vettem ennyiért a szíjat.
Előzmény: ottofon (2936)
morpheuss12 2009.02.04 Creative Commons License 2942
oksy köszi
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (2941)
Mate 607 3.0 V6 2009.02.04 Creative Commons License 2941
Nem, nem felejtettem el. Csak nagyon sok dolgom volt az utóbbi időben. Majd írj, hogy működik-e.
Előzmény: morpheuss12 (2940)
morpheuss12 2009.02.04 Creative Commons License 2940
Hali. Köszönöm szépen ,már azt hittem , hogy elfelejtettél.
Mate 607 3.0 V6 2009.02.04 Creative Commons License 2939
Szia Morpheus!

Ne haragudj, de csak tegnap tudtam feladni a navi cd-t. Elsőbbségivel adtam, úgyhogy ha minden igaz akkor ma odaér.
ottofon 2009.02.03 Creative Commons License 2938
Tegnap megrendeltem a Peugeot centrál-nál a cuccokat. 82000 ft. Voltaképp számolgattam, és ha nem szakad el a szíjam akkor 27000 Ft-tal lenne olcsóbb a móka és a gépmunkával, hengerfej leszereléssel. Majd dobok fel képeket a leszedett henferfejről meg a dugattyúk látványáról!
Előzmény: ottofon (2936)
kanatti 2009.02.02 Creative Commons License 2937
Én is azért szemezek a 225/45R18-as mérettel , mert ez egy gyári váltóméret és
talán még olcsóbb is mint a 16-17"-os garnitúrák .
De megkérdeztem pár /45-ös gumit használó ismerőst , és átlag minden 2-dik
évben becsúszik nekik egy felni-görgőzés + oldalfali szálszakadás miatt gumi csere :(
Azt mondja egy gumis ismerősöm hogy ha jót akarok akkor /50-gumi alá nem megyek.
Itt Kiskőrös térségében olyan sz@r kátyúsak az utak hogy valószínűleg
meg maradok a 225/50R17 méretnél .
Előzmény: martinus115 (2934)