Köszi a segítséget,továbbá olyan kérdésem lenne még,hogy a vízhőfokmérő indulás után kimegy kb 90 fokig és egy idő után vissza alaphelyzetbe.Van hogy ezt többször is megismétli. a víz nem fort fel....még eddig hosszabb úton se...
Sziasztok! Van egy t4 2,5 td- ami hidegben reggel (már napok óta) lassan pörgetve de elindult. Ma reggel már alig pörgetett, ezért irány az unix és az új akkumlátort beraktam. Azt hittem most már 100% os lesz. Elfordítom a kulcsot ugyanúgy lassan pörgeti az önindítót és nem indul eközben a103as relé elkezd kattogni. A harmadik próbálkozás után már egyáltalán nem pörget, de a 103as egyfolytában kattog. Biztos ami biztos kicserélem a103 as és még a 109es relét is, de semmi változás. Igy próbálom még egy párszor amíg már a kontrollámpák sem világítanak, ezért kiveszem a kulcsot így viszont bekapcsol a km számlálóm és az óra. Visszarakom a kulcsot és ráadom a gyújtást akkor még ez a két visszajelzőm is kialszik.
Volt valakinek ilyen problémája? Vagy tud valaki valami okosságot?
Sziasztok! 1995 ös vw T4 multivanom van. 1,9 TD motorral.
A műszerfalon néha villog a képen látható piros lámpa. A motor hűtéssel már nincs gond, meg lett javitva de ez a lámpa néha hideg, meleg motorral villog.
A kérdésem az hogy a lámpához tartozó gomba, jel adó hol van a motorban?
Egy T3 westfaliánk van (1,9 vizes boxer), szeretjük, járunk vele kirándulni, de most furcsát produkál......ebben az igen érdekes dologban kérném a segítségeteket. Fék-ügy.
"Egyszercsak" lepuhult, azaz a legalján fogott. Kicserélték a főfékhengert. Jó is volt egy pár hónapig, de aztán újra beesett...biztos hibás volt a cseredarab gondoltuk (problémamentesen visszacserélték) újabb főfékhenger került bele. Ezzel is jó volt egy darabig, de aztán lepuhult megint. Kicserélték a fékerőszabályzót. ...ugyanaz. Az autó elmegy 2-3000 km-t hiba nélkül, majd egyszercsak (lényegében előjel nélkül) lepuhul a fék. Azóta kétszer légtelenítették a rendszert, de most Görögországban megint beesett. Az alján fog rendesen, még satufékezni is tudok, de azért kissé zavaró a dolog, inkább lelégtelenítettük a feleségemmel (nem teljesen sikerült, de jobb lett). Simán hazajöttünk vele.
1. A fékolaj nem fogy!!!, a kocsi alatt olajfolt nincs
2. Olyat is tud, hogy magától bekeményedik!!!...aztán megint leereszt.
3. A probléma teljesen átmenet nélkül és a használat módjától függetlenül (legutóbb 3500 km megtétele után) jelentkezik. Addig hibátlan.
Hogyan tud lelevegősödni a fék úgy, hogy közben a fékfolyadék nem folyik? A fékfolyadék egyébként új, tehát nem vizes, illetve maga a jelenség nem is függ a hőmérséklettől (volt, hogy állóhelyzetben jelentkezett, a kocsi nem mozdult két hete) és nem is hasonlít arra, amikor a víz felforr a fékfolyadékban. Olyankor lehet pumpálni és keményebb lesz. Ezt ha egyszer lepuhult hiába pumpálom mindig ugyanolyan mélyen fog.
Elképesztőbbnél elképesztőbb ötleteim vannak. A szerelő nem tudott mondani semmit.
Mi lehet ez? Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Óriási próblémám akadt. A T4 Transporteremmel földúton haladva egy kiálló drótra felakadtam,ami szétszakitotta a motor alján lévő vezetékeket.Ha van esetleg valakinek erről kapcsolási rajza azt megköszönném.
Ui:Természetesen az útról az akadály el lett távolitva.Nehogy más is porúl járjon.
Sziasztok! Vettem egy t4 transportert és az a problémám vele hogy ha kb 30 km-ert megyek vele és leálítom a motort utánna nem indul be csak ha visszahül a motor. De viszont az önindítót összezárom egy csavarhúzóval akkor beindul. A gújtáskapcsoló kizárt mert nyomógombot raktunk az indításhoz de így sem indul ha meleg a motor. Csak csavarhúzóval. Válaszokat nagyon szépen köszönöm.
Sziasztok,egy kérdésem lenne, adott egy VW transporter T5 2.5pdtdi AXD,a kérdésem a következő,olajcserén volt a kocsi durván 1000km mentem le vele és az olajpálcán a maximum felett van az olaj egy picivel, víz nem fogy nem olajos a motor szépen jár könnyen indul reggeli indításnál durván 1 percig van neki füst utána nincsen,ha gázolaj került az olajban azt honnan lehet megállapítani,vagy csak a szervizben kicsit többet öntöttek bele?
Egy motorpiszkálás utáni LEÁLLÍTÁS nyűgömet szeretném megosztani. A jelenség lényege, hogy a gyújtáskapcsoló lekapcsolása után nem áll le a motor,
pörög, jár tovább. Csak akkor áll le, ha a 109-es relét kiveszem. Gy.kapcsoló cserélve, relé cserélve, változás nincs. Ami történt ezt megelőzően, az egy váltó-motor ki-be szerelés,
az önindítónál lévő kábelek telán nem jól kerültek vissza. De: a generátorról az önindítón keresztül kapja meg az akku + a töltést,
az rendben. Az önindítóhoz megy még egy kábelköteg, két saruval, az egyiken van folyamatos+
(gyújtás előtti), a másikon semmikor nem jelenik meg + fesz, de nincs testen sem. Ha ezeket levettem az önindító + sarujáról, semmi változás se működésben, se a leállításban. Ha visszatettem úgy, hogy a +-os kábel az akku-generátor kapcsán van, és a másik a mellette lévő testen,
úgy sincs se romlás, se javulás. A 109 es relé kivételét modelleztem, és csak akkor áll le, ha a 30-as ( bemenő állandó + )
jelét megszakítom. Na ide tettem egy ideiglenes kapcsolót. De ez nem üzemszerű... Mi a fene lehet, hogy úgy marad járva a motor, hogy a generátor árama működés alatt tartja az ecut?
Az adagoló mágnesszelepe jó. A szerelő szerint.
A 109-es relé ( és a 103-as is) a gyújtáskapcsoló reagál, ki-be kattan, de indulás után már nem állítja le....
köszi, ha tippeltek, segítetek. Boldog Karácsonyt!4
Sziasztok, szeretnék vásárolni egy T4-es Transportert. Egy 1994-es 2.5 benzin 110LE Syncro hosszított magasított változat lenne 160 000 km-el a kiszemelt. A km-t ellenőriztük az ügyfélkapun és a carverticalon is és rendben van. Mi a véleményetek erről a motorról és a hajtásról? Hosszútávon egy lakóautót szeretnénk belőle építeni. Mennyire megbízható? Nagyon köszönöm a választ. :)
Sziasztok! Tudnátok segíteni? T6 biztosítéktábla diagramra volna szükségem, biztosítékok értékeire és helyére lennék kíváncsi. Pl tolatóradar és az ablakmosó biztosítékokra. Előre is köszönöm!
Sziasztok! Nincs valakinek elfekvőben 87-es buszomhoz dísztárcsája? 4db kellene, de végső esetben 2db-is elég lenne. Illetve tolóablak is érdekelne, a tolóajtóba. Köszi!