Keresés

Részletes keresés

Spy der Man Creative Commons License 2023.05.06 0 0 360

az viszont nem vicc hogy képes voltal ezt Szalasi mocskos nepirto dolga védelmében odaírni.

 

Ugyanis mi is volt a beírás amire válaszoltál?

 

  • Teller az zsidótörvényes Horthy rendszerből menekült el.Ha itthon marad Szalasi alatt kivégzik mint mocskos zsidót aki az etnikailag tiszta magyar fajt veszélyezteti
Előzmény: merigazoi (359)
merigazoi Creative Commons License 2023.05.06 0 0 359

és a vicc ebben az, h szálasi se volt "etnikailag tiszta magyar".

 

de hát ilyen apróságok téged miért zavarjanak

Előzmény: Break Break béka (344)
Bölcs Árnyék Creative Commons License 2023.05.06 0 0 358

https://www.youtube.com/watch?v=133O5AexiBE

, Rendszerhiba: A magyar filmezés el nem mondott története !

medve talp Creative Commons License 2017.04.02 0 0 357

rocky reloaded  5 perce    0 0 4867

 

S ki esik hasra egy beltenyészeti plecsnitöl? Van törvényalkotási jogköre az Oscar-nak? Mint anno a Kádár-rendszer utolsó parlamentjében, meg a rendszerváltás utáni elsö Parlamentben: XY képviselö, a híres színés/történész/rendezö, stb. akinknek osz halványlila fingjuk sem volt a parlamenti munkáról.

 

A faszi az Oscar-jával egyetemben is legfeljebb akkor nyalhatja ki az ülepemet, ha kurva jó kedvemben vagyok, s ezt a különös kegyet megengedem neki. Vagy gondolod, hogy a fazon az Oscar miatt egy Übermensch és a törvények felett áll? Itt nem egy film elkészítéséröl van szó.

Előzmény: Kerepessy Jenő (-)
medve talp Creative Commons License 2017.04.02 0 0 356

milyen gyorsan múlik el a dicsőség! :-))))))))

 

 

rocky reloaded  5 perce    0 0 4856

 

És ki nem szarja le a Nemes Jeles-t?

 

 

4/C Creative Commons License 2017.03.22 0 0 355
  1. és végül a rendszerváltás után, világhíresen is büdös volt neki Magyarországon élni.

 

 

Nem tartom túl életszerűnek, hogy valaki 82 évesen otthagyja a családját, a barátait, hogy egy olyan országba jöjjön vissza, ahol hozzád hasonlók is vannak:)

Előzmény: Break Break béka (343)
NattyVida Creative Commons License 2017.03.22 0 0 354

Számomra probléma, hogy forgatás közben is tátogott némely szereplő...

 

A díj és a produktum összefüggése?  -rögtön Kertész Imre jut eszembe...

Előzmény: balkan_kobra (338)
Kerepessy Benő Creative Commons License 2017.03.09 -1 0 353

Kitűnő elemzés.

 

Nem értek ugyan vele egyet.

 

A gyerekeknél még másképp működnek a dolgok, és ez egy igazi gyerekfilm. Itt még van, kell is lennie legkisebb királyfinak.

 

Felnőttek között nem lenne semmi gond a kórusvezető módszerével adott esetben.

 

Előzmény: Törölt nick (352)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.08 0 1 352

Már írtam, hogy képileg jónak tartom a filmet. Bár egy alkotás tetszése nem tetszése erősen szubjektív dolog. Csak azt nem értem, hogy miért pont ez a film kapott díjat.

 

Egy elemző kritika, amit nem tartok rossznak:

 

http://magyarhirlap.hu/cikk/81814/Mindenki

 

"Egyetlen mondatba sűrítve, arról szól, hogy az emberek különbözők, sőt nem egyszerűen „csak” különbözők, hanem eltérő szellemi szinteken élnek, vagyis az emberi világban a képességek, készségek, tudások végtelen számú szinttel leírható szellemi hierarchiát alkotnak. De míg évezredeken át ezt természetesként fogadta el minden ember,
a nyugati liberális demokrácia az elmúlt évszázad során kialakult rendszere az „egyenlőség” nevében tagadni igyekszik ezt."

 

"A filmben azonban egy váratlan fordulattal a kórus mindegyik tagja felmondja ezt a hamis és – kétségtelen, mind a jól, mind a gyengén éneklő kórustagok számára – megalázó (bár gyakorlatias szempontból nézve hasznos és látszólag sikeres) hamis alkut, és fellázad az alkut megtestesítő kórusvezető ellen. Azzal ugyanis, hogy mindenki csak tátog, a „beszédes” csendben minden és mindenki lelepleződik. Megvalósul ugyan az „egyenlőség”, de a legalacsonyabb szellemi-hierarchikus szinten, a legrosszabbul éneklők szintjén, és ez botrányhoz vezet. A kórusvezető pragmatikus célzatú manipulációja, amellyel működőképesnek igyekezett bemutatni egy hamis és működésképtelen konstrukciót, lelepleződik, ő maga megsemmisül. És megsemmisülésével dia­dalmasan felcsendül a „szabadság, egyenlőség, testvériség” kórusa, győzött az igazság. Legalábbis erről próbál minket meggyőzni a most világsikert elért Mindenki című film."

 

 

 

Ggantijja Creative Commons License 2017.03.07 -1 0 351

Banyek, ez egy vádirat a tankötelezettség 18 évre emelése ellen.

Előzmény: Break Break béka (345)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.07 -1 0 350

Ez az írás az ő képzeletbeli furulyája, amit hozzánk nyom.

Előzmény: 4/C (349)
4/C Creative Commons License 2017.03.07 -1 0 349

Nem tudtál betelni ezzel a mocsokkal, azért másoltad be kétszer?

 

 

 

 

 

Előzmény: Break Break béka (345)
4/C Creative Commons License 2017.03.07 -1 0 348

Hát igen, ennek a szerencsétlen selejtnek is jobb lett volna a Waldorfban.

Előzmény: Break Break béka (345)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2017.03.07 -1 0 347

Ha Szállasi sem, akkor Rákosiék fogták volna perbe Rajkékkal 1ütt:((((( De Teller édesapja okos és széles látőkörű volt: Sose keveredj kommonisták közé, mert ott túl sok zsidó van!!!!!

Aztán édesanyja kendőjébe tették a hamubasültet és útnak engedték az ígéret földjére:))))))

Előzmény: Break Break béka (344)
Kerepessy Benő Creative Commons License 2017.03.07 -1 0 346

Pont Szálasi volt az, aki megmentett titeket, aki elfogadta Wallenberg hamis menleveleit.

Előzmény: Break Break béka (344)
Break Break béka Creative Commons License 2017.03.07 0 0 345

Mindenki azt lát bele ebbe a 25 perces kisfilmbe, amit akar.

 

http://egyenlito.blog.hu/2017/03/06/kedves_egykori_tanaraim_oscar-dijat_a_seggetekbe

 

Nagy szükség volt már erre a filmre. Nagy szükség volt rá Magyarországon is - és mint látjuk - az egész nyugati világban fontos témára hívta fel a figyelmet. Olyan témára, amelyről például mi, harmincasok hajlamosak vagyunk megfeledkezni. Arra, hogy

hogyan is nyomorított meg minket lelkileg-szellemileg az az iskolarendszer, amelyet tőletek kaptunk, kedves ötven-hatvanasok

 

Bár a Mindenki című rövidfilm vége egy hamiskás holywoodi feloldozás, a feltárt probléma velünk él. Belénk kódolt, és - ha nem készül még sok ilyen film, vagy nem változik a status quo - mi örökítjük majd tovább.

Míg Deák Kristóf filmjének diák hősei már ott, az iskolában felszólaltak a beteges rendszer ellen, amelyet "modern nyugati oktatás"-nak nevezünk, nekem erre sajnos jó tizenöt évig kellett készülnöm. Ja, és látnom kellett ezt a remek kis alkotást!

A Mindenki felszínre hoz emlékeket, és a képünkbe tolja a felismerést, hogy hány hasonló megaláztatás és pedagógiai baklövés során váltunk Alekoszok és Szijjártó Péterek generációjává.

Lássuk!

Ezúton szeretném megköszönni tanáraimnak, hogy az általános iskolában és a gimnáziumban megtapasztalhattam, megtanulhattam mindezt a világról:

  • Ha már a film egy kórusról szól, szeretném elsőként megköszönni Kéringer Gábor tanár úrnak (több vezetéknév nem lesz, de itt indokolt), hogy az alsó tagozatban - különösen a fiúk - énekhangjának fejlesztésébe úgy beletette magát. Köszönöm, hogy a köpetes, vajszínű furulyáját gyakran a pólónk alatt a derekunkhoz nyomta, miközben az arcunkba ordított, hogy "visítsunk". Akkor persze nem tudtuk, hogy ő feltehetőleg otthon erre veri ki a faszát, csak annyi jött le, hogy félünk és nem értjük, miért kell - a fiúknak - "visítaniuk".
  • Köszönöm Éva néninek, hogy átnevelő táborokat szervezett vagyonokért azoknak, akik olyan rossz és bűnös diákok voltak, hogy négy felesleges nyelvből csak kettőt voltak képesek befogadni.
  • Köszönöm Antal bácsinak, hogy kivett a testnevelés órákról, hiszen úgyis csak rontottam a kosárlabda és focimeccsek eredményeit a bénázásommal. Helyette az ő munkáját végezhettem egyedül a számtech-teremben. Az önkormányzatnak így én rögzíthettem a Cooper-tesztek (erőnlét szerint osztályozza a diákokat) eredményeit, amíg a jobb sportolók játszottak. Akkor tanultam meg, milyen szórakoztató elfoglaltság hivatalos adatokat meghamisítani. Természetesen a saját és baráti köröm eredményeit a legfelső értékre állítottam, míg az általam (gyermeki frusztrációkból fakadóan) gyűlölt, sportosabb diákokat "satnya" besorolással jelentettem le. Hiszen nem játszhattam velük.
  • Köszönöm Adrienne néninek, hogy a latin óra utáni szünetekben békaugrásban vagy sima járásban követhettem a folyosón, latin szövegeket mormolva. Sokkal jobb elfoglaltság volt ez, mint enni vagy a következő órára felkészülni. Szintén neki köszönöm, hogy mikor az óráján kulturáltan ellenvéleményt fogalmaztam meg vele szemben, dacból beírt nekem hét, azaz hetes darab 1-est. A vélt magatartásbeli problémákat nyilván tantárgyi átlag lerontásával kellett kezelni.
  • De azt is köszönöm iskolámnak, hogy mégsem buktam meg latinból. Átraktak egy másik csoportba, ahol egyetlen szótárazásért (terra, ae. femininum - máig emlékszem) kaptam hét, azaz hetes darab 5-öst, hogy az átlagom visszaugorjon 3-asra. Ekkor igen sokat tanultam a következetességről.
  • Köszönöm, hogy szintén tantárgyi elégtelent ért az, ha valaki otthon hagyta a szótárfüzetét. A szétszórtságunk nyilván azzal volt magyarázható, hogy nem tudtunk németül. Ha felmondtam az összes német kifejezést az előző óráról - fejből -, akkor is egyest érdemeltem németből, mert otthon maradt a füzetem.
  • Ám így sokat tanultam már általános iskolásként a közgazdaságtanról is. Ugyanis a büfés srác elkezdett a suliban szótárfüzetet árulni. Természetesen élelmesen kihasználta monopolhelyzetét, óra előtt a bolti ár ötszöröséért adta el azt a szart. Volt forgalma, képzelhetitek.
  • Aztán az iskolai büfé tanított meg arra is, hogy hogyan lehet egy épületből az ablakon át kijutni. Egyszer kaptam 12 év alatt igazgatói intőt, így hangzott: "Gábor elhagyta az iskola épületét tanítási idő alatt - az ablakon keresztül. Ezért megintem." Ezen jó humorú édesanyám persze csak nevetett, ám az igazgató még a motivációmat sem akarta megérteni. Azért szöktem ki, mert a büfében tízszeres áron futott minden kaja. "Ez elfogadhatatlan" - felelte a diri. "Tehát miért másztam ki az ablakon, hogy közértbe menjek? Ennyire rossz ember vagyok? Mi nem így ismertük meg, Gábor!" Hát faszom - gondoltam. Azzal a magyarázattal szabadultam a helyzetből, hogy: "élt bennem a prekoncepció, hogy az ajtón nem engednének ki a közértbe szünetben, mert azzal rontanám a benti büfé forgalmát".
  • Köszönöm továbbá Zsuzsa néninek, hogy mind a magyar, mind a töri órákat évekig képes volt rasszista propaganda terjesztésére használni. Elérte, hogy huszonéves korunkig olyan indokolatlan gyűlölet munkáljon bennünk, (akik vesztükre figyeltünk rá), hogy magam sem értem, hogyan kerülhettem évekkel később egy szellemileg, ideológiailag kevésbé pállott vidékre.
  • Köszönöm az iskolának, hogy beavatott a trigonometria minden rezdülésébe, és közben nem terhelt olyan felesleges, nyomasztó ismeretekkel, mint hogy hogyan kell kitölteni egy sárga csekket, vagy hogy miként is működik a választási rendszer Magyarországon.
  • És végezetül köszönet az alapokért! Hálás vagyok, hogy az alsó tagozatban három, év közben módosított tanterv és ezzel együtt irányzat szerint próbáltak megtanítani írni-olvasni. Az igyekezet értékelendő, az pedig az én szerencsémnek tudható be, hogy otthon volt valaki, aki megtanított írni és olvasni.
  • Kedves egykori tanáraim, Oscar-díjat a seggetekbe! 2017. március 06. - ngjbp

    Ez a poszt kevésbé fog szólni a Mindenki című, új Oscar-díjas rövidfilmről, és sokkal inkább azokról az emlékekről és felismerésekről, amelyeket bennem indukált. És ezzel azt hiszem a film kritikájának javát le is tudtam. Hiszen mi lehet nagyobb elismerése egy műalkotásnak, mint az, ha a valóságra reflektál, és annak értelmezésében nyit új utakat?

    Nagy szükség volt már erre a filmre. Nagy szükség volt rá Magyarországon is - és mint látjuk - az egész nyugati világban fontos témára hívta fel a figyelmet. Olyan témára, amelyről például mi, harmincasok hajlamosak vagyunk megfeledkezni. Arra, hogy

    hogyan is nyomorított meg minket lelkileg-szellemileg az az iskolarendszer, amelyet tőletek kaptunk, kedves ötven-hatvanasok

    Bár a Mindenki című rövidfilm vége egy hamiskás holywoodi feloldozás, a feltárt probléma velünk él. Belénk kódolt, és - ha nem készül még sok ilyen film, vagy nem változik a status quo - mi örökítjük majd tovább.

    Míg Deák Kristóf filmjének diák hősei már ott, az iskolában felszólaltak a beteges rendszer ellen, amelyet "modern nyugati oktatás"-nak nevezünk, nekem erre sajnos jó tizenöt évig kellett készülnöm. Ja, és látnom kellett ezt a remek kis alkotást!

    A Mindenki felszínre hoz emlékeket, és a képünkbe tolja a felismerést, hogy hány hasonló megaláztatás és pedagógiai baklövés során váltunk Alekoszok és Szijjártó Péterek generációjává.

    Lássuk!

    Ezúton szeretném megköszönni tanáraimnak, hogy az általános iskolában és a gimnáziumban megtapasztalhattam, megtanulhattam mindezt a világról:

    • Ha már a film egy kórusról szól, szeretném elsőként megköszönni Kéringer Gábor tanár úrnak (több vezetéknév nem lesz, de itt indokolt), hogy az alsó tagozatban - különösen a fiúk - énekhangjának fejlesztésébe úgy beletette magát. Köszönöm, hogy a köpetes, vajszínű furulyáját gyakran a pólónk alatt a derekunkhoz nyomta, miközben az arcunkba ordított, hogy "visítsunk". Akkor persze nem tudtuk, hogy ő feltehetőleg otthon erre veri ki a faszát, csak annyi jött le, hogy félünk és nem értjük, miért kell - a fiúknak - "visítaniuk".
    • Köszönöm Éva néninek, hogy átnevelő táborokat szervezett vagyonokért azoknak, akik olyan rossz és bűnös diákok voltak, hogy négy felesleges nyelvből csak kettőt voltak képesek befogadni.
    • Köszönöm Antal bácsinak, hogy kivett a testnevelés órákról, hiszen úgyis csak rontottam a kosárlabda és focimeccsek eredményeit a bénázásommal. Helyette az ő munkáját végezhettem egyedül a számtech-teremben. Az önkormányzatnak így én rögzíthettem a Cooper-tesztek (erőnlét szerint osztályozza a diákokat) eredményeit, amíg a jobb sportolók játszottak. Akkor tanultam meg, milyen szórakoztató elfoglaltság hivatalos adatokat meghamisítani. Természetesen a saját és baráti köröm eredményeit a legfelső értékre állítottam, míg az általam (gyermeki frusztrációkból fakadóan) gyűlölt, sportosabb diákokat "satnya" besorolással jelentettem le. Hiszen nem játszhattam velük.
    • Köszönöm Adrienne néninek, hogy a latin óra utáni szünetekben békaugrásban vagy sima járásban követhettem a folyosón, latin szövegeket mormolva. Sokkal jobb elfoglaltság volt ez, mint enni vagy a következő órára felkészülni. Szintén neki köszönöm, hogy mikor az óráján kulturáltan ellenvéleményt fogalmaztam meg vele szemben, dacból beírt nekem hét, azaz hetes darab 1-est. A vélt magatartásbeli problémákat nyilván tantárgyi átlag lerontásával kellett kezelni.
    • De azt is köszönöm iskolámnak, hogy mégsem buktam meg latinból. Átraktak egy másik csoportba, ahol egyetlen szótárazásért (terra, ae. femininum - máig emlékszem) kaptam hét, azaz hetes darab 5-öst, hogy az átlagom visszaugorjon 3-asra. Ekkor igen sokat tanultam a következetességről.
    • Köszönöm, hogy szintén tantárgyi elégtelent ért az, ha valaki otthon hagyta a szótárfüzetét. A szétszórtságunk nyilván azzal volt magyarázható, hogy nem tudtunk németül. Ha felmondtam az összes német kifejezést az előző óráról - fejből -, akkor is egyest érdemeltem németből, mert otthon maradt a füzetem.
    • Ám így sokat tanultam már általános iskolásként a közgazdaságtanról is. Ugyanis a büfés srác elkezdett a suliban szótárfüzetet árulni. Természetesen élelmesen kihasználta monopolhelyzetét, óra előtt a bolti ár ötszöröséért adta el azt a szart. Volt forgalma, képzelhetitek.
    • Aztán az iskolai büfé tanított meg arra is, hogy hogyan lehet egy épületből az ablakon át kijutni. Egyszer kaptam 12 év alatt igazgatói intőt, így hangzott: "Gábor elhagyta az iskola épületét tanítási idő alatt - az ablakon keresztül. Ezért megintem." Ezen jó humorú édesanyám persze csak nevetett, ám az igazgató még a motivációmat sem akarta megérteni. Azért szöktem ki, mert a büfében tízszeres áron futott minden kaja. "Ez elfogadhatatlan" - felelte a diri. "Tehát miért másztam ki az ablakon, hogy közértbe menjek? Ennyire rossz ember vagyok? Mi nem így ismertük meg, Gábor!" Hát faszom - gondoltam. Azzal a magyarázattal szabadultam a helyzetből, hogy: "élt bennem a prekoncepció, hogy az ajtón nem engednének ki a közértbe szünetben, mert azzal rontanám a benti büfé forgalmát".
    • Köszönöm továbbá Zsuzsa néninek, hogy mind a magyar, mind a töri órákat évekig képes volt rasszista propaganda terjesztésére használni. Elérte, hogy huszonéves korunkig olyan indokolatlan gyűlölet munkáljon bennünk, (akik vesztükre figyeltünk rá), hogy magam sem értem, hogyan kerülhettem évekkel később egy szellemileg, ideológiailag kevésbé pállott vidékre.
    • Köszönöm az iskolának, hogy beavatott a trigonometria minden rezdülésébe, és közben nem terhelt olyan felesleges, nyomasztó ismeretekkel, mint hogy hogyan kell kitölteni egy sárga csekket, vagy hogy miként is működik a választási rendszer Magyarországon.
    • És végezetül köszönet az alapokért! Hálás vagyok, hogy az alsó tagozatban három, év közben módosított tanterv és ezzel együtt irányzat szerint próbáltak megtanítani írni-olvasni. Az igyekezet értékelendő, az pedig az én szerencsémnek tudható be, hogy otthon volt valaki, aki megtanított írni és olvasni.

    +1 Köszönjük Bence bácsinak, hogy megtanított minket udvarolni. Persze a buta kis diáklány, akin szemléltetni próbálta macsóságát, ezt tévesen zaklatásként értelmezte, Az iskola csendben visszaterelte Bence bácsit a munkaerőpiacra. Micsoda lecke volt ez a szolidaritásról! Sőt, azt is megtanultuk, hogy ha valaki gyereket zaklat, az nem tartozik a rendőrségre.

    +2 Köszönjük Miklós bácsinak, hogy Bence bácsival kontrasztot képezve önmérsékletre tanított minket. Ő kivárta az esküvő napjával, amíg a nála tanuló diáklány betölti a 18-at. Nyilván aznap jöttek össze.

    +3 Köszönjük Ibi néninek, hogy a fizika órán le kellett jegyzetelnünk az eladósorba került Suzukija paramétereit, hogy azt a szüleinkre rásózzuk. Mikor nem akadt vevő a következő órára, büntetésből dolgozatot írtunk és beírást kaptunk. Pirossal kellett beírnunk magunknak, hogy nem hívtuk fel szüleink figyelmét a Suzukira! Kell ennél jobb PR-, marketing- és kommunikáció-lecke?

    +4 Köszönjük Ibi néninek azt is, hogy a mosolygásért az óráján drogvád alá vont bárkit, mindenkit. Azóta tudjuk: magyar ember közintézményben nem mosolyog.

 

 

Előzmény: balkan_kobra (338)
Break Break béka Creative Commons License 2017.03.07 0 0 344

mert igaz. Teller az zsidótörvényes Horthy rendszerből menekült el.

Ha itthon marad Szalasi alatt kivégzik mint mocskos zsidót aki az etnikailag tiszta magyar fajt veszélyezteti

Előzmény: 4/C (315)
Break Break béka Creative Commons License 2017.03.07 0 0 343

Teljesen mindegy mit vakogott a vén Teller egy interjuban, az számít mit csinált életében!

 

 

  1. Elhagyat az országot az zsidó üldöző Horthy rendszer miatt (az csak Jahve legdurvább humora hogy Nemetorszagba ment mert az jobb volt akkor meg)
  2. Nem taníttatta meg gyerekeit a magyar nyelvre
  3. és végül a rendszerváltás után, világhíresen is büdös volt neki Magyarországon élni.

 

Íme a ti fene nagy nemzeti magyarotok!

 

Előzmény: nagyanyo5:0 (317)
SzJ2 Creative Commons License 2017.03.07 0 0 342

Igy szuletett es azota az allapota egyre romlik...

Előzmény: balkan_kobra (341)
balkan_kobra Creative Commons License 2017.03.07 -2 0 341

Bartus csak most ilyen hülye, vagy már így született???

Előzmény: Tzp (330)
SzJ2 Creative Commons License 2017.03.06 0 0 340

Ugyanezt mondom en is. Akinek nem eleg jo a hangja azt be sem veszik a korusba.

Attol meg a film jo, legalabbis nekem tetszett.

Előzmény: balkan_kobra (338)
Kerepessy Benő Creative Commons License 2017.03.06 -2 0 339

Ezzel egyetértek.

 

Sokféle megoldás lehetséges:

 

- aki nem elég jó, nem kórustag

- aki nem elég jó, az is kórustag, de nem énekel

- aki nem elég jó, az is kórustag, de versenyre nem megy

 

Stb.

 

Így ebben a formában nem volt jó, amit a tanárnő csinált.

 

A befejezés, a közös éneklés nem attól ütött, hogy megtanultak tisztán énekelni a hamis hangúak, hanem az előtte végbement drámától.

 

Egy óriási focimeccs végén, amikor rázendít a közönség a Himnuszra, akkor is végigborzong az ember, hiába hamis az egész.

 

A zene nemcsak arról szól, hogy tisztán énekelünk-e.

 

A zene arról a hatásról szól, amit kivált a hallgatóban.

Előzmény: kannibál Kovács (322)
balkan_kobra Creative Commons License 2017.03.06 -2 0 338

http://demokrata.hu/velemeny/majdnem-mindenki

 

Erre kaptunk Oscar-díjat. Aminek örülnünk kell. Saul fia után a Kodály-módszert fasiszta terrorral alkalmazó tanárnő fellázadt kórusa is diadalt aratott. Mindenki azt lát bele ebbe a 25 perces kisfilmbe, amit akar.

isauragyűjt Creative Commons License 2017.03.04 0 1 337

Nem olvasok Bartust, szükségem van az agysejtjeimre:)

 

Előzmény: 4/C (328)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.04 -4 0 336

hát, egyes weboldalakon kommentekben már kihozták belőle azt, hogy : Orbán

Előzmény: püfffneki (333)
ásítósmacska Creative Commons License 2017.03.04 -2 0 335

Lehet, vissza kéne iratkoznod ált. iskolába... :-DDD

 

 

Előzmény: püfffneki (333)
4/C Creative Commons License 2017.03.04 -3 0 334

A filmnek van igazi mondanivalója is, de ehhez kell tudni olvasni a sorok között. Ez pedig így hangzik. Aki elhiszi, hogy ilyen előzmények után gyönyörűen fog szólni egy kórus, az meg is érdemel mindent, amit a sors kimért neki:)

Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy sajnabajna karnagyra, és a karmesterre is szükség van.

Ettől függetlenül a mesének nem feladata, hogy igaz legyen, nyugodtan lehet hazug és szép egy befejezés.

Előzmény: püfffneki (333)
püfffneki Creative Commons License 2017.03.04 -1 2 333

Én csak érteni szeretném a mondanivalóját.

 

Lázadjunk a hatalom ellen?

Előzmény: nagyanyo5:0 (332)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2017.03.04 -5 0 332

Mert siker, az ellenzéki meg utálja a magyar sikereket, tehát politika:))))

Előzmény: isauragyűjt (327)
4/C Creative Commons License 2017.03.04 -3 1 331

De miután tudjuk, hogy libnyák, ezért innentől mégis inkább azt az oldalt minősíti:)

Előzmény: Tzp (330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!