Szia! Ahogy olvasom a fórumot képben vagy az e60 központi zár/ távirányító hibákkal!
Remélem tudsz segíteni nekem is, merre induljak el!
Van egy e60 525d-m 2005 elejéről 2004 végéről, az úgynevezett diamond kulccsal!
A hiba hogy sokszor csak nehezen nyílik az autó a távirányítóval, illetve néha nehezen zár, mindkét kulcs esetén! Elvileg a kulcsok adnak jelet azt a múltkor megnéztük. Kulccsal működik a zár, a baj az, hogyha bezárom akár a műanyag szervízkulccsal akár a user kulcsokkal a riasztó is bekapcsol és nyitáskor, riaszt az autó, a belső központi zár gombjával nyit/zár.
Ami még érdekes jelenség, hogy az ablaktörlő szakaszosra kapcsolva nem működik, viszont az esőszenzor igen, illetve folyamatos módban is megy!
2 hónapja küzdők azzal a jelenséggel, hogy a napi első indításnál az autó jobbik esetben rángat egy rövid ideig vagy teljesen leáll és a következő hibák jelennek meg a board-on.
Increased emissions
DBC failure! Drive moderately
Drive Control system! Drive moderately
Start assintance inactive
Ilyenkor az autó teljesen megáll. Dobálja fel a hibákat lefullad. Kb. az 5-ik 6-ik indítás után pedig mintha mi sem történt volna megy az autó hiba nélkül. Borzasztó idegesîtő. Gyári diagra rakva hibák tömkelege jelenik meg kb. 30-40 hiba.
Cseréltünk generátort, akkumulátort, klónoztuk a motor vezérlőt, de eddig semmi nem segítet. A hiba fent maradt. Hol enyhébben jelentkezik, hol durvábban.
Van itt valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel??
Sziasztok. Nem müködik a müszerfal,tudnátok segiten?nem volt idöm megnézni de remélem csak biztositék ment tönkre. Pöcre indul ( bár elég sokat àllt). Minden egyéb működik benn csak az oràk meg a kijelzö nem.
Van erre alkalmas műszer, kütyü, amivel lehet nézni, bocsájt-e ki jelet a kulcs, illetve külön lehet vizsgálni, hogy kommunikál-e a diversity modullal.
Pont 2005-ben volt a váltás, kulcsosról gombos indításra. Ha kulcsos indítású, akkor első körben az ibs kábelt húznám szét, ha ez nem vezet eredményre, akkor az MPM-et is lehúznám.
Ha a kocsi menetirány szerinti jobb oldala mellett állva a pótféklámpa mellett jobbra tartod a kulcsot közvetlen közelről nyomod a gombot, történik-e valami?
Akkumulátor merüléssel küzdöm már jó ideje. Hiába alszik el az autó, van hogy mégis felébred, mintha az jelet kapna valahonnan. Nagyon sok minden lehet tudom, de segítséget szeretnék kérni a Terminál 15 és 30 (b,g,g_f) kiméréssel kapcsolatban, hogy hol érdemes elkezdeni egyáltalán.
Hibakódok a következők:
93CD - KGM: No LIN comm. with seat heating, driver
93CE - KGM: No LIN comm. with seat heating, passenger
9C54 - IHKA: AUC sensor
9C6B - IHKA: Auxiliary-water pump
E714 - Message(battery voltage, 0x3BE( faulty, receiver IHKA, transmitter DMM-DDE --> "Power supply" 11.5V <-- ezt írta be környezeti körülménynek
Az utolsó nem fennálló hiba, annál feszültség gondra tippelnék.
A LIN kommunikációnál lévő hiba jelentkezik is, hogy ki-be kapcsol az ülésfűtést visszajelző LED, egyébként fűt, de nem tudom folyamatosan vagy csak a ki-be kapcsolás miatt működik.
Amit láttam még, hogy új kábel lett behúzva az ülésekhez az SZM modultól és a kötegből a K-CAN kábelek (fekete-sárga).
KGM modulnál blankolva van a k-can, gondolom mértek rajta.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, de remélem lesz kérdés esetleg válasz vele kapcsolatban és akkor tovább tudok menni és sikerül megoldani.
Állandó merülést sajnos nem tapasztaltam (sajnos, mert akkor tudnék haladni biztosíték ellenőrzéssel), amikor elalszik a kocsi a fogyasztás mindig 50mA alatt van.
Ha valaki személyesen tudna segíteni Fehérvár környékén nekem az is opció.
Hallottam olyat, hogy amikor manuális állásban a kis fülekkel váltunk, akkor minden váltáskor el kell venni a gázt, különben hamar tönkremegy a kuplung. Nem tudom elhinni, hogy ez tényleg így lenne! Van valakinek tapasztalata vagy információja erről? Köszönöm.