ez a szokásos Fricu féle 1szerűsítés. csak ezek nem mindig futnak helyes konklúziókra....
pl pomázi hév állomás.
kérdem mennyien laknak pomázon, mennyien használják a hév állomást?
aztán amikor megkérdi az nkk a pomáziakat ( és a szentendreieket) h milyen legyen a fejlesztés, a pomáziak 1287en ( szentendreiek 1298an) adnak választ.
pl a faxáról a jobbikos csajnak képeket küldő dékás gréczyről, de mivel még ezek után is aktív politikus, nehéz lenne emléktáblázni.
de pl az öreg volt mszp elnök meg eus képviselő kovács laci báttyáról is lehetne prüsszel szerte, igaz ő nem saját kapura játszott, de azért hírhedt nőfalóként csak kiérdemelne 1 ilyet....
csaxolk, az m0 nyugati szakaszt már 30 éve a levegő munkacsoport fúrja 1000el. nekik még egy nyomvonal sem tetszett. mindenkit ők hülyítenek meg. pont ezt csinálták a megyeri híddal is. ott amikor már nem volt több érvük, akkor a szigeti lejárót baxták meg. pont nem érdekelte őket a szigeti önkorik álláspontja. aztán azok is egymással veszekedtek h kell e nekik v nem.
eredmény: most ha megyek át szentendrén hol a híd végétől leányfaluig van dugó, hol csak szentendrén, de ott szombat 12kor is.
a nyugati szakaszon minden logika azt mutatja h kéne az alagutas hidas szakasz verzió. és az m0 egyéb szakaszain is látszódna a csökkenés. pl az m3-m1 kamion forgalom, de ugye a sok tökölés miatt lett az m31 ami az m0át köti össze gödöllőnél az m3as al.(ezt is baxtatta a levegő mcs) és csodákcsodájára senki sem fullad bele a szmogba, hall nagyot a zajtól sem arrafelé.
szal nem csak a politikusok, de az (ál?) civilek is hozzáteszik a magukét. végig támadták az egész körgyűrűt, ha rajtuk múlana még mindig a hungárián dzsanáznának a kamionok. és ezt teszik a 10es út városokat elkerülő szakaszaival is.
Zoló ! Fricunak írod a TMK-s felfogást ? Mellé lőttél mint hétvégén a céloknak ! Fricu mérnök bammeg !
Engem próbálsz segédmunkás létedre TMK-sozni ! Hiába ecseteltem kiscsákó TMK-s 1978-90-ig voltam a METRO K_Ny-i TMK-ban . 2 évet beosztottként a többit csopvez.-ként . 12 évet . A többi 27 évben Üzemeltetési és karbantartó művezető volt a titulusom a Metro Mozgólépcső Szolgálatnál . Délelőttösben 40 Főjavító Üzemi dolgozó + 60 vonali gépész és vill. szerelő főnöke , éjszaka 60 vonali gépész és vill. szerelőé . De magas ez neked mint tyúknak az ABC .
Na majd akkor szólj be nekem ha hasonló karriert befutsz !
A szerencsétlen Főpolgármestered vidéki kampánykörútján , mondjuk nem tom mit kóricál vidéken a pali Dobrevával de benyögött egy oltári baromságot ! Szerinte a Vitézy ötletéből épülő Déli- Körvasút fejlesztése kinai érdekeket szolgál !
Hú bammeg ! Gerinek jó nagy feje van de , hogy a bánatban nem csöppent bele egy kis ész ?
A csákó fejében összemosódott a Déli vasút építés ami Adria felé megy és ami kínai kölcsönből épül a budapesti Déli-Körvasút építéssel amihez a kinaiaknak semmi köze . Neki vasút az vasút tök mindegy merre megy !
Gondolom a választáson megint a langaléta nagy üres fejű polgidra szavazol ha abszolút alkalmatlant szeretnél főninek mert ennél hülyébbet nem találsz !
Egyszerűbben sok sor nélkül: NEM akarják IGAZÁN, Tipikus TMK-s felfogás , mit hogy nem lehet megoldani , eredmény : 0 pont mint az említett esetben , Tudnék mesélni mi van akkor ha 3 ember gondba ütközik és nem úgy áll hozzá hogy nem lehet megoldani :"Hegyeket döntenek" le.
Zolóka ! Már megint beszólsz utánanézés és tudás nélkül ! Segítek neked felvilágosodni a témában mert kúva rendes gyerek vagyok . Nem csak néhány település , Üröm , Pilisborosjenő ellenállása a fő problem az északi szakasz megépítésénél .
Ennek a tervezett költsége 400 milliárd Forint a völgyhidak , alagutak miatt , ezért teljesen magyar pénzből kellene megvalósítani mert nem lenne része az európai gyorsforgalmi úthálózatnak tehát EU-s támogatás nincs rá !
Vannak még ott természetvédelmi területek is ami szintén problem ilyenkor !
A másik , hogy meg kellene építeni a tranzit forgalomnak Közép-Szlovákia felé az északi szakasztól az M100 utat Esztergomhoz ott egy Duna hidat építeni viszont Szlovákiában nem lenne folytatása tehát értelme nincs !
Látod vannak szakemberek akik gondolkodnak helyetted , ami neked túl nagy feladat , hogy megéri ez a dolog vagy nem ! Ez a szakasz tehát csak a 10-es és 11-es főút közötti személyautó forgalom miatt lenne jó , hogy ne a falukon keresztül menjen de ahhoz túl drága beruházás lenne vagy lesz . Nem kell ebből politikai dolgot kreálni csak a gazdasági oldalát nézni , ilyen kúva egyszerű a matek !
Ott a baj, hogy a közlekedésért felelős államtitkár Pomázi mondjuk.
Ő azt nem akarja, hogy a budakalászi leágazástól északra, Pomáztól kicsit délre menjen a nyomvonal, mert ott a kertje vége.
Jó, akkor menjen délre, Óbuda felett, egyenesen neki Ürömnek, át a hegy alatt, alagúttal.
Csakhogy ott meg maga a miniszter lakik, és még ő is emlékszik milyen fasza alagutat építettek délen, ahol a munkásra szakadt az egész. Akar a saját segge alá egyet? Nem. Megvétózza, vagy keresztbe tesz neki más módon.
De tegyük fel, hogy ezen is túljut a pálya. Következik mondjuk Nagykovácsi környéke. Hány kormánytag, befolyásos ember lakik ott? 200, vagy több? Akarják a kocsik zaját hallgatni napi 24 órában? Nem akarják.
Jah, persze ha DK-s a polgármester, akkor már semmiért sem felelhet!:-(((
A miskolci balos (szoci) polgármester miért is tudta megoldani a hajléktalanok elszállásolását? Mert csupán érdekelte, és tett érte, hogy azok is emberi méltósággal élhessenek!
A DVTK foci csapata igazán nem nagyon érdekel, mert tényleg csak egy csürhe! Inkább a kosárlabda csapatának szurkolok és járok a meccseikre! A legidősebb leány unokám a DVTK U16-ban játszik leigazolt játékosként!
Máskor ne fogadj Zsoltival, mert mindenképpen elbukod!:-)))