Az igazság kedvéért tegyük hozzá, hogy magyar neve és édesapja ellenére egyéb magyar kötődése nem volt és Barényi (szemben pl. Neumannal, Szilárddal, Wignerrel és Tellerrel) mindig is osztráknak vallotta magát.
Volt egy sanda sejtésem, hogy múlt hét kedden a PIG-431 a 710/712/722-esen nem véletlen lehetett, és már érdi az a PIG (is). De a héten pl rendszeresen RTR-730 van a 746-oson ,tegnap is, és ma is. Gondolom annak is az oka az általad leírtak.
Érdhez tartozik mindkettő egy ideje. A PIG-ek tartoznak oda alapból, az MMT, RDB, RWE-k a Zsámbékiak. A baj az, hogy a zsámbékiaknak több kocsija vár alkatrészre, balesetes javításra, ezért már, 2-3 PIG-et is kénytelenek ide kiadni, hogy legyen esély a menetrend tartására. MAN-t ide nem lehet küldeni, mert balhé lenne Budakeszin.
Légy erős: nem jobb az ellenkező irány, mert akkor minden menetnél (meg az utána jövő kocsinak is) váltót kell állítani, és az tudtommal nem elektromos állítású váltó.Ezzel a körüljárási iránnyal viszont megy néhány métert szembe, de nem kell váltót állítani.....
Sajnálom, és tudom, hogy ez nem a polidili fórum, de így hogy választások előtt hirtelen jutott eszükbe ez a projekt és most nagyon akarnak kommunikálni róla a témában, így nem tudom komolyan venni.
A BKK Agóra utcafórumok keretében az érintettek személyesen is elmondhatják véleményüket a projektről. A társaság munkatársai az alábbi időpontokban és helyszíneken várják az észrevételeket:
2024. április 23. (kedd) 16:00–18:00: Nyugati pályaudvar 2024. április 29. (hétfő) 16:00–18:00: Deák Ferenc tér 2024. május 13. (hétfő) 16:00–18:00 Újpest-központ 2024. május 15. (szerda) 16:00–18:00 Lehel tér
Nyilván csak akkor merülhet fel, ha esetlegesen be kell bizonyítani, hogy a 4-6 villamoson nincs utas.
Először is túl gyors most a Combino, így 29 helyett bőven jó 43 perc alatt végigmenni és utána 8 perc pihenő elég. Így 51 perc követés jön ki, ami pont jól és tökéletesen jól megjegyezhető. Ha csak egy jármű van, akkor 102 perc, ami pont 1 óra 42 perc, ami utasbarát és jól megjegyezhető. A 8 órás munkaidőbe pont belefér 4 forduló és még kényelmes ebédidő is biztosítható. Így a nagykörút fogalma sokkal olcsóbban biztosítható, elég egy vezető rá. És, ha beteg, akkor sem gond, ha kimarad a járat, mert kevés embert érint. Pár hét és kényelmes lesz a vonal, nemhogy utaslemaradás, de üres ülőhelyek is lesznek rajta. Miután megunják a villamosbarátok. :)
(off: a vonatbuzzulsban volt szó a vonalmegszüntetésekről és arról, hogy nincs utas, szóval ne vegye senki se komolyan)