Volt egy sanda sejtésem, hogy múlt hét kedden a PIG-431 a 710/712/722-esen nem véletlen lehetett, és már érdi az a PIG (is). De a héten pl rendszeresen RTR-730 van a 746-oson ,tegnap is, és ma is. Gondolom annak is az oka az általad leírtak.
Érdhez tartozik mindkettő egy ideje. A PIG-ek tartoznak oda alapból, az MMT, RDB, RWE-k a Zsámbékiak. A baj az, hogy a zsámbékiaknak több kocsija vár alkatrészre, balesetes javításra, ezért már, 2-3 PIG-et is kénytelenek ide kiadni, hogy legyen esély a menetrend tartására. MAN-t ide nem lehet küldeni, mert balhé lenne Budakeszin.
Légy erős: nem jobb az ellenkező irány, mert akkor minden menetnél (meg az utána jövő kocsinak is) váltót kell állítani, és az tudtommal nem elektromos állítású váltó.Ezzel a körüljárási iránnyal viszont megy néhány métert szembe, de nem kell váltót állítani.....
Sajnálom, és tudom, hogy ez nem a polidili fórum, de így hogy választások előtt hirtelen jutott eszükbe ez a projekt és most nagyon akarnak kommunikálni róla a témában, így nem tudom komolyan venni.
A BKK Agóra utcafórumok keretében az érintettek személyesen is elmondhatják véleményüket a projektről. A társaság munkatársai az alábbi időpontokban és helyszíneken várják az észrevételeket:
2024. április 23. (kedd) 16:00–18:00: Nyugati pályaudvar 2024. április 29. (hétfő) 16:00–18:00: Deák Ferenc tér 2024. május 13. (hétfő) 16:00–18:00 Újpest-központ 2024. május 15. (szerda) 16:00–18:00 Lehel tér
Nyilván csak akkor merülhet fel, ha esetlegesen be kell bizonyítani, hogy a 4-6 villamoson nincs utas.
Először is túl gyors most a Combino, így 29 helyett bőven jó 43 perc alatt végigmenni és utána 8 perc pihenő elég. Így 51 perc követés jön ki, ami pont jól és tökéletesen jól megjegyezhető. Ha csak egy jármű van, akkor 102 perc, ami pont 1 óra 42 perc, ami utasbarát és jól megjegyezhető. A 8 órás munkaidőbe pont belefér 4 forduló és még kényelmes ebédidő is biztosítható. Így a nagykörút fogalma sokkal olcsóbban biztosítható, elég egy vezető rá. És, ha beteg, akkor sem gond, ha kimarad a járat, mert kevés embert érint. Pár hét és kényelmes lesz a vonal, nemhogy utaslemaradás, de üres ülőhelyek is lesznek rajta. Miután megunják a villamosbarátok. :)
(off: a vonatbuzzulsban volt szó a vonalmegszüntetésekről és arról, hogy nincs utas, szóval ne vegye senki se komolyan)
Tudtommal a villamos üzemnél nem volt saját kocsi rendszer mint a buszoknál.
De a 2806-os villamoshoz (látom most csillog-villog) azaz emlék társul, hogy alsós osztálytársam édesanyja vezette a 46-os villamos vonalon.
a 46-os akkoriban a Petőfi híd budai hídfőtől végig a körúton- Mártírok útján járt a Déli pályaudvarig, ahol a mostani szálloda helyén lévő dupla hurokban fordult vissza.