Keresés

Részletes keresés

TWdoktor Creative Commons License 3 órája 0 0 179077

Azért a senki erős szó, itt jelenleg legalább hárman nem vagyunk senkik...:)

Előzmény: Grgabácsi (179074)
TWdoktor Creative Commons License 3 órája 0 0 179076

:) 5*

Előzmény: HBweb hu (179075)
HBweb hu Creative Commons License 7 órája -1 2 179075

A legnagyobb tisztelettel!
Utcákat, tereket kellene elnevezni róla...
https://hu.wikipedia.org/wiki/Bar%C3%A9nyi_B%C3%A9la

Előzmény: Grgabácsi (179074)
Grgabácsi Creative Commons License 8 órája 0 10 179074

Mily meglepő, a gyűrődő zóna tette a dolgát.

Szégyen, hogy Barényi Béla munkásságát senki nem ismeri.

Előzmény: nonick7 (179070)
trizs77 Creative Commons License 17 órája 0 0 179073

Ilyen koccanás naponta megtörténik idehaza.

A résztvevők változóak, de napi ügy.

Sajnos az ennél súlyosabbak is.

Előzmény: Zugbegleiter (179071)
alvó hal Creative Commons License 20 órája 0 3 179072

A BKK felügyelete alatt működő szolgáltatók közül a Volánbusz baleseti mutatói sokkal rosszabbak, mint a másik két cégé. 

Előzmény: Zugbegleiter (179071)
Zugbegleiter Creative Commons License 21 órája 0 3 179071

Igen komoly gondok lehetnek a Volán személyügyénél, ha ilyen baleset megtörténhet. Kizárva persze a rosszullét lehetőségét.

Előzmény: MOS-265 (179064)
nonick7 Creative Commons License 21 órája -9 0 179070

Mily meglepő, most is a CAF néz ki szarabbul :D

Előzmény: MOS-265 (179064)
08-73 Creative Commons License 22 órája 0 0 179069

Off

 

Volt egy sanda sejtésem, hogy múlt hét kedden a PIG-431 a 710/712/722-esen nem véletlen lehetett, és már érdi az a PIG (is). De a héten pl rendszeresen RTR-730 van a 746-oson ,tegnap is, és ma is. Gondolom annak is az oka az általad leírtak.

 

On.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (179068)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 22 órája 0 1 179068

Érdhez tartozik mindkettő egy ideje. A PIG-ek tartoznak oda alapból, az MMT, RDB, RWE-k a Zsámbékiak. A baj az, hogy a zsámbékiaknak több kocsija vár alkatrészre, balesetes javításra, ezért már, 2-3 PIG-et is kénytelenek ide kiadni, hogy legyen esély a menetrend tartására. MAN-t ide nem lehet küldeni, mert balhé lenne Budakeszin.

Előzmény: 08-73 (179067)
08-73 Creative Commons License 22 órája 0 0 179067

Off

 

A Volánnak hány Econellje van Érden és mióta? Mert akkor mostanság ezért láttam Econellt a 722-esen, 746-oson is.

Eddig amúgy nem szigethalmiak és zsámbékiak voltak az Econellek?

 

ON

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (179066)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 23 órája 0 0 179066

A VB is benne van abban a bizonyosban, ez volt a tartalék autó, Érd már nem nagyon tud mit kiadni.

Előzmény: Jim1987 (179065)
Jim1987 Creative Commons License 23 órája 0 0 179065

szuper...

 

még 1 CAF dög lesz jó ideig...

Előzmény: MOS-265 (179064)
MOS-265 Creative Commons License 24 órája 0 4 179064

 

Mai esemény…

barni1923 Creative Commons License 2 napja 0 1 179063

N19 az Júniustól fog csak közlekedni.

Előzmény: 08-73 (179061)
kihúzóvágány Creative Commons License 2 napja -2 4 179062

Légy erős: nem jobb az ellenkező irány, mert akkor minden menetnél (meg az utána jövő kocsinak is) váltót kell állítani, és az tudtommal nem elektromos állítású váltó.Ezzel a körüljárási iránnyal viszont megy néhány métert szembe, de nem kell váltót állítani.....

Előzmény: Gordon Zsigmond (179045)
08-73 Creative Commons License 3 napja 0 1 179061

https://bkk.hu/utazasi-informaciok/kozossegi-kozlekedes/kulonleges-jaratok-nosztalgiakozlekedes/nosztalgiajaratok/nosztalgiajaratok-budapesten/

 

Érdekes, hogy felsorolja az állandó noszijáratok között az N19-et, de a táblázatban azt mutatja, hogy nem lesz vasárnaponként N19.

sz_b Creative Commons License 3 napja 0 0 179060

Sajnálom, és tudom, hogy ez nem a polidili fórum, de így hogy választások előtt hirtelen jutott eszükbe ez a projekt és most nagyon akarnak kommunikálni róla a témában, így nem tudom komolyan venni.

Előzmény: toto92 (179059)
toto92 Creative Commons License 3 napja 0 2 179059

https://bkk.hu/hirek/2024/04/tarsadalmi-egyeztetes-indul-az-ujbudaujpest-villamostengely-fejleszteserol.12535/

 

Ha valakit érdekel az ilyesmi:

 

A BKK Agóra utcafórumok keretében az érintettek személyesen is elmondhatják véleményüket a projektről. A társaság munkatársai az alábbi időpontokban és helyszíneken várják az észrevételeket:

2024. április 23. (kedd) 16:00–18:00: Nyugati pályaudvar
2024. április 29. (hétfő) 16:00–18:00: Deák Ferenc tér
2024. május 13. (hétfő) 16:00–18:00 Újpest-központ
2024. május 15. (szerda) 16:00–18:00 Lehel tér

Alien Angel Creative Commons License 3 napja 0 4 179058

A lóvasúti kocsik forgalomba állításáig közlekedik csak a MUV.

Előzmény: Jim1987 (179055)
névtelen Creative Commons License 4 napja -1 8 179057

Off és ":)"

 

Nyilván csak akkor merülhet fel, ha esetlegesen be kell bizonyítani, hogy a 4-6 villamoson nincs utas.

Először is túl gyors most a Combino, így 29 helyett bőven jó 43 perc alatt végigmenni és utána 8 perc pihenő elég. Így 51 perc követés jön ki, ami pont jól és tökéletesen jól megjegyezhető. Ha csak egy jármű van, akkor 102 perc, ami pont 1 óra 42 perc, ami utasbarát és jól megjegyezhető. A 8 órás munkaidőbe pont belefér 4 forduló és még kényelmes ebédidő is biztosítható. Így a nagykörút fogalma sokkal olcsóbban biztosítható, elég egy vezető rá. És, ha beteg, akkor sem gond, ha kimarad a járat, mert kevés embert érint. Pár hét és kényelmes lesz a vonal, nemhogy utaslemaradás, de üres ülőhelyek is lesznek rajta. Miután megunják a villamosbarátok. :)

 

(off: a vonatbuzzulsban volt szó a vonalmegszüntetésekről és arról, hogy nincs utas, szóval ne vegye senki se komolyan)

 

 

Előzmény: Jim1987 (179055)
négyszázas Creative Commons License 4 napja 0 8 179056

Nem tudom, én úgy látom, hogy egyedül benned merült fel.

Előzmény: Jim1987 (179055)
Jim1987 Creative Commons License 4 napja -5 0 179055

1 darab MUV maradt meg nosztalgia célokra, amire hétvégén is használták...

egyáltalán, hogy merülhet fel az üzemszerű közlekedése??

 

toto92 Creative Commons License 4 napja 0 0 179054

Lehet azt a két vonalat másik csokiszín adta? Laikusként ez tűnik reális eshetőségnek.

Előzmény: trizs77 (179053)
trizs77 Creative Commons License 4 napja 0 1 179053

Anyukája nem járt a 4, 6-n, csak a 46, 66 vonalakon.

Hogy miért azt nem tudom.

Előzmény: Gordon Zsigmond (179051)
08-73 Creative Commons License 4 napja 0 2 179052
Gordon Zsigmond Creative Commons License 4 napja 0 0 179051

Akkoriban négy viszonylata is volt a Nagykörútnak (4, 6, 46, 66).

Előzmény: trizs77 (179049)
négyszázas Creative Commons License 4 napja 0 0 179050

Nem lenne jó kis forgalmú vonalon járatni, mert egy nagy forgalmú vonalon tömeg lett rajta?

Előzmény: Fizolti (179047)
trizs77 Creative Commons License 4 napja 0 1 179049

Köszönöm.

 

Tudtommal a villamos üzemnél nem volt saját kocsi rendszer mint a buszoknál.

De a 2806-os villamoshoz (látom most csillog-villog) azaz emlék társul, hogy alsós osztálytársam édesanyja vezette a 46-os villamos vonalon.

 

a 46-os akkoriban a Petőfi híd budai hídfőtől végig a körúton- Mártírok útján járt a Déli pályaudvarig, ahol a mostani szálloda helyén lévő dupla hurokban fordult vissza.

 

Mentünk vele pár kört.

 

Két pótkocsit vontatott.

 

 

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 4 napja 0 0 179048

Szegény ember vízzel főz, 2010-ben még magamnak szerkesztettem szóló UV-t az Adyra :-)

Előzmény: Fizolti (179047)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!