önindítópersely Creative Commons License 2010.04.14 0 0 1535

 

 

Helótok!

 

Nekem is volt kézifékkalandom, ráadásul új betétekkel. Nálam a trükk az volt, hogy nem csak a dugattyút nyomtam ki és pucoltam meg a vakrozsdától /nem az volt a hiba/, hanem visszarakás előtt a kézifékkulcsot is levettem, ez egy ricnis kis tengelyen van, azon pár fogat fissza kellett tenni. Ha már lent volt, akkor a kulcs alatti kis porvédőt lepattintva ki kell szedni a régi zsírt, meg fékolajjal, vagy wd40-el fujkálva, a kart visszatéve meg kell járatni. Nem hinnétek mennyivel nagyobb útra képes a ki kar, miután lazán megy. Csak azon az úton mozog, amit a bowdennel mozgat az ember bentről a kézifékkarral, a többi az berozsdál és nem képes magától haladni rajta. Szóval addig mozgassátok amig lazán nem megy. Aztán jól megtömni valami vastag víz és hőálló zsírral. Vigyázat, mert a mozgatással a munkahenger jön kifelé, azt be kell szorítani. Az ricniátrakásból adódó megnövekedett kézifék utat, a fülkében levő állítócsavarral kompenzálhatjátok.Ja és mindenki haszálja rendszeresen a kéziféket, akkor később rohad be.

Előzmény: N_Joco (1531)