Törölt nick Creative Commons License 2010.04.12 0 0 5159
Ez már csak így megy, valaki gondol egyet és már megy a kavarás, holott az iskolajáratot C56-osnak kellene végeznie.

A KNS-059-ról meg annyit, hogy még mindig nincs meg a technológia arra, hogy hogyan is lesz megerősítve a megrepedt alváz és az alblakok felett megrongálodott tetőszerkezet, illetve a megrepedt, eltört oszlopok. Szóval még a tervek nem érkeztek meg. Amikor láttam lebontva, úgy vettem ki, hogy a rongálódás elsősorban az autóbusz hátsó részére korlátozódott a második utasajtó után. Lehet betudni ezt annak is, hogy a C tengely, a nehéz Scania gépészet és a váltószerkezet elcsavarta a felépítméyt. Ez nem bírta az alváz és az oszlopok. Ha minden jól megy az őszre kész és visszakerül eredeti helyére, mert ha a tervek megvannak akkor gyorsan megy a helyreállítás, a felépítmény megerősítése.A makói és a 2 szegedi telephelyes autóból idén nem lesz semmi ez már kiderült. Bár ezeknél még nem olyan súlyos a probléma, de az lehetett volna, ha nem veszik észre időben. Ezek javítása a Tisza illetve az Iveco megegyezésén múlik. Ez esetben tehát a KNS-059 elsőbbséget élvez a többivel szemben.
Előzmény: FJU-309 (5145)