Gondolom azon 100m-rel rövidebb volt.
vagy inkább 10 másodperccel rövidebb... (gyors módban a menetidőre gyúr a program... :-))
ezexerint a beállítások rendben voltak, akkor valszeg a köztespont megadás sikeredett szerencsétlenre... :-)
a domborzatot figyelembe véve, szerintem EZ lett volna az optimális útvonal: a pályáról letérve egy frankó völgyben vezet, zergebaszta szerpentin meg 1 szálse... :-)
És durva, de 3.5-el szerintem sokszor gyorsabbak vagyunk mintha repülővel jönne/menne a cucc (reptérre ki, repülőre fel, repülőről le, reptérről a címzetthez). A múltkor pl. spanyolba (BW, Oroszlány-Rönó, Valladolid) inkább küldték 10 furgonnal (5 magyar, 5 román) a cuccot mint 1 kamionnal (4 kézben is esélytelen lett volna), vagy repülővel.
az világos, hogy a reptéri tranzitok miatt sok esetben a közút gyorsabb, de mi volt a probléma a kamionnal?
(a 10 furgon kb. pont 1 kamionnyi cucc)
(hacsak az nem, hogy a kamionban otta tachograf, a furgonok meg nincsenek ily módon korlátozva... :-)
(és mi az, hogy "4 kézben"? esetleg: 4 sofőrrel?)
Vagy mondhatnám példának azt is, hogy felpakolsz valahol a Ruhr vidéken vagy Hollandiában csütörtök délután és péntek reggel lerakod itthon.
lyó kis iccakai száguldás lehet... :-))
Ezzel megint nem tud versenyezni egy csomagküldő cég se.
naná, hogy nem, de nem is erre vannak kitalálva.
(sőt, egy megpakolt célfuvar nemcsakhogy gyorsabb, de olcsóbb is, mint a csomagküldő...)
Azok felveszik másnap (vagy legjobb esetben éjszaka), beviszik a központjukba, ott 1 nap alatt szétválogatják az egy irányba menő cuccokat, aztán mégegy nap mire odaér a címre.
azért ennél gyorsabbak: a felvétel éjszakáján megtörpénik a szortírozás, és másnap reggel már mehet is a címre a futár...
(... legalábbis belföldi csomagok esetén... nemzetközi viszonylatban a nemzetközi tranzit miatt rájön +1 nap...)