Varshi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 3674
Volt ma egy kis riadalom. Reggel a fűtés nem indult (bár a távirányító szerint igen), illetve a kocsiban OFF-ot, majd megint ON-t nyomva beindult, csak rövidesen kikapcsolt. A belső szellőztetést meg egyáltalán nem indította be.
(az mondjuk továbbra is elszomorít kicsit, hogy a méregdrága csúcstávirányító nem tud róla, hogy nem megy a kályha (ergo nincs kommunikáció a vészleállításokról, csak hogy sikerült-e elkezdeni a beindítást az ON gombra), ezzel már a múltkor is átvert)

1 órára rá pont egy szerelőnél jártam más ügyben, mondom nézzünk rá VAG-COM-mal, hátha rá van kötve a Rencerre. Nem, viszont tele volt írva a kocsi hibatárolója. (Volt nemrég akksi-lemerülésem jó párszor.) Nosza törlés.
Megyek haza, újra próba. Ekkor a szellőzést (a kocsi digit klímáját) már beindította, de a füst az dőlt. A motortérből is, nem csak lentről.

Na itt az idő szakemberhez fordulni: telefon elő, Webasto márkaszerviz...
- Hát sajnos durva a naptárunk, szóval vagy a jövő hét, vagy MOST.

Go. Szépen alánéztünk, és egy jókora jégdugó nézett vissza ránk. Hőlégfúvó, csavarhúzó, jég ki, ima Kelet felé, aztán bekapcs. A füst dől megint mint állat, nézek nyugtalanul a szakemberekre (közben pánikszerűen nyitjuk a garázst, mert irtózatos a büdös&füst), de azok csak kedves, elnéző mosollyal nézik a füstgenerátort, mint fáradt szülő a csintalan gyereket.... majd lassan kiégett a rendszer, kijött belőle minden kaki, és elkezdett üzemszerűen működni.

Köszönet a gyors és gáláns segítségért a Webasto márkaszerviznek, már másodjára! Csak ajánlani tudom őket.