Crvoyager Creative Commons License 2010.01.03 0 0 11455

Hali!

 

Először is. Eddig minden lakómban tökéletesen hűtött 12V-ról,bár az egyiknél a rácsra egy takarólemez kellet venni,hogy menetközben a  menetszél ne hűtse le a hűtőfolyadékot. Ennek hiányát egyszer horvátországba menet meg is tapasztaltam.

A tabbertem és most a hobbymnál a hűtőt gázról használom még menet közben is.

Mivel a mostani autómban nincs hátraküldve 12volt. egy két esetet kivéve nem szokott elaludni. Mellesleg hivatalosan nem lehet a gázt menetküözben használni és valóban a palackot is zárva kell tartani.Tavalyi szezonban csak gázzal használtam menet közben. A hűtők saját tapasztalatom alapján általában ugy vannak beszerelve,hogy a menetközben un hátradőlést nem szeretik. Vagyis amikor a bódé eleje magasabban van menet közben. Persze ez nem örökigazság.

 

Nekem a hobbyn gyárilag 3.5 bar nyomást irnak elő a 13 colos C-s gumira. Tudtommal tavalytól a rendes normál műszakin át sem engedik C-s gumi nélkül.

 

Vonófej terhelés ugye max általában 75 kg lehet, de nekem az 50-60 kg vált be.

 

A stellplaczokra egy lakóautós haver azt mondta, direkt nekik és a lakókocsisoknak készült ugyhogy ott meg lehet állni. Több képet láttam is ahol volt lakókocsi.

Benzinkutnál a parkoló azért van hogy egy-egy éjszakát megálljon az ember pihenni, persze figyelni kell hol állsz meg(kamion,busz) mert szeretik olyankor követelni a helyüket.