Amúgy tóték is fejlődnek, mert nemcsak a Pozsony-Prága lett kétórás, de már ITF van a Pozsony-Kassa vonalon is!
2 órás ütem 6 gyorsvonattal, plusz két ütemen felüli IC. Bár itt Pozsonyból Kassára mehetne reggel korábban is, nem értem, miért olyan későn indul. Megvár egy Prágából érkezett vonatot talán?
Amúgy lehet szidni a MÁV-ot, de pl. Pozsonyban hiába lát az ember sok utast, hiába van most már nagynehezen kétórás ütem Kassára, mégis a menetrendi struktúra egy nagy kalap sz*r.
Van 7 Pozsonyba vezető vonaluk.
Ebből három nemzetközi (Rajka, Köpcsény, Marchegg), egy elővárosi-nemzetközi (Jókút), kettő belföldi távolsági (Nagyszombat, Galánta) meg egy mellékvonal (Dunaszerdahely).
Két nemzetközin van rendes ütemes menetrend, egy halott.
A 4 belföldiből meg egyiken sincs tisztességes ütem, csak AS menetrend, hatalmas lyukakkal. :(