v_peti Creative Commons License 2009.12.28 0 0 28166
"Hát nem akarom minősíteni, hogy a MÁV-nál milyen emberek ülnek vezető beosztásban, de érdekes, a többi vasúttársaság nagyon megfelelően tud együttműködni a társvasutakkal. Csak a MÁV nem. Ott vannak a szlovének. Nem egy nagy súlyú ország, mondjuk Mo-hoz viszonyítva. Ehhez képest nem tudja/akarja a MÁV elérni azt sem, hogy oda legyen normális közlekedés. Megépült a közvetlen szlovén kapcsolat, nagy csinadrattával átadták, aztán napi egy nemzetközi vonat jár rajta."

Azért nemcsak ők. Az olaszok is ilyenek! :( Nincs normális Bécs-Velence vonat. Csak vonatpótló busza az ÖBB-nek.

Pedig a 90-es évek elején szinte minden szomszédos nagyvárosba vagy fővárosba ca. 3 óránkénti vonattal számoltak. Ebből félsiker lett.

Bécs 2 órás megvan.
Prága 2-4 órás okésnak mondható.
Pozsony: A hiányzó időpontokba vonatokat kéne rakni, és 2 órásra kiegészíteni a menetrendet.
Kassa: 2 vonatpár kevés, ca. 4 órás követés kéne körülbelül, 4 vonattal.
Kolozsvár: 4 pár vonat, nagyjából okésnak mondható.
Arad: 2 órás követés, ez hálistennek rendben van!
Piski irányába: Nagyjából rendben lenne, csak reggel nincs vonat, sem rendes csatlakozás.
Temesvár: Közvetlen vonat csak kettő, de van csatlakozás.
Belgrád: Hát ide elégé foghíjas. 3 vonat, nincs reggeli vonat. Ide a jövőben a leendő EU-belépés miatt 10 éven belül tisztességes összeköttetés fog épülni, ca. 2-4 órás követéssel.
Zágráb: 3 vonat kevés, 5 nem ártana, 2-4 órás követéssel Bp-Nkanizsa-Zágráb gyorsok formájában a hiányzó időpontokban!
Ljubljana: Szégyen a 2 pár vonat, ca. 4 pár kéne. Bp-Zeg-Ljubljana gyors és Bp-Zágráb-Ljubljana gyors is lehetséges.
Graz: Ide annó 2 párat igértek, egy van, az is osztrák földön sebesvonatként. Ha majd a 21-es elkészül, és a túloldalon is belehúznak, akkor majd lehet itt fejlődés. Ha meg kész lesz a Koralmbahn, akkor meg majd lehetne napi 2 pár EC Bp-Szhely-Graz-Klagenfurth útvonalon!


Előzmény: Excelsior84 (28161)