Mikky59 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 3457
Sajna boldogan irtam volna szebbet,de ez a szintiszta igazság,sajnos. Biztos karban lehet tartani,meg vigyázni rá,de ezek nem ilyen hibák. Egy vén milliomosé volt az enyém. Ha azt mondták,hogy valamit ki kell cserélni,hát cseréljék. Mindig egy dealernél javitotta,ha kellett. Sokszor azt hiszem,hogy egy lámpánál alkotóelemeire fog szétesni alattam,amig zöldre várok. Már biztos bele vagyok hülyülve,de kit ne boritana az ki,hogy leállitod a kocsit és mikor elindulsz mindig valami bekrepál. Ja és zsebbenyulós. Ablakemelő kapcsoló 160 000Ft! Display 160 000Ft! 1 db tolató sensor (4 van benne) 25 000Ft!  4 tárcsát kellett cserélni,mert egyszer csak ütni,döcögni kezdett. Szétvert 2 hátsó gumit,olyan 90%-osok voltak 2000km alatt. Darabja 73 000 Ft. Mindjárt 200 000Ft volt a vége. 3 év alatt a 3 800 000 Ft-os katalogus árról,1 200 000Ft-ra zuhant le! A kerékcsapágyakat sorra cserélni kellett. Mindig folyik belőle valami. Klimagáz elmegy,lyuk nincs valószinü kompressor. 500 000Ft. A müszerfal izzók nem égnek,kicserélésükhöz a NASA-tól kéne valakit hivni,vagy összetörnek minden pöcköt (dealer-ről beszélek) ami után ugy fog zörögni,mint egy UAZ. Ja frankó 200 000 km van a gépben,olajat nem eszi,ezért hihető is. Már bocsáss meg Máté,de ezeket a hibákat hogyan lehet "karbantartással" "megkiméléssel" elkerülni? Vagy hogyan lehet ezeket hanyagsággal elrontani? Sajnos,ki kell mondjam:olyan mint az iráni alma. Kivül fényes belülről meg rohadt! Ez van,beleestem-tünk egy ipari hulladékba. Volt már ilyen autó pld. Alfák 10-15 éve. Akkor a francia autók fosok voltak. Nem is vette senki. Itt az uj dizájn,jó ár (nem is olyan nagyon) aztán használd 50-60 000 km-t és dobd el,mert bele fogsz őrülni! Volt 1db 306,2 db 307,2db 206-osom mind 0 km-es vadi ujak. Ott is kezdődtek hasonlók. Ezzel ugy gondoltam befejezem az autócserélgetéseket (jó sokba került) és megállapodok ennél a tipusnál 2.2 HDI. El se tudom adni! Beleül a vevő és mi az hogy járó motorral nem megy le a bal első ablak? Mondom nem gond kapcsolócsere és jó lesz 160 000-ért. Erre otthagy. Egy gyengébb kocsi ára a kapcsoló? Akkor mennyi,ha motorgenerál kell majd? 1-2-3-4 millió? Mert ár az van. Ami a pofájukra fér,meg még egy kicsi.
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3456)