garfieldka* Creative Commons License 2009.12.11 0 0 32003
Eladója válogatja, hogyan lehet és célszerű elintézni az ilyen késedelmes, elveszőnek látszó küldemények ügyét.

Egy Nov. 2-án nem az ebay-en vett, de Paypal-lel fizetett több tízezer forint értékű küldeményem miatt mailben kértem az eladó, nézze meg, mi történhetett? Erre jött a válasz, amit már itt írtam is, hogy elfelejtette feladni és azonnal küldi. Ma meg is hozta a postás.

Más esetben ugyanígy kértem az eladót, akitől évek óta vásárolok, hogy segítsen keresni. A türelmem kérte. Eltelt 10 nap, semmi változás. Ma disputét nyitottam és kértem, hogy küldjön másik terméket.

Egy másik ügyben nyitott disputére napokig nem reagált az eladó. Áttettem claime. Akkor megküldte a trackingot. Ellenőriztem és feladta. Ilyenkor vigyázni kell! A paypal felszólít, hogy lépjek! Vagy elfogadom a tacking szerinti helyzetet, vagy nem. Ha elfogadom, akkor vége az ügynek, nincs tovább reklamációs lehetőségem. Akár megkapom a küldeményt, akár nem. Ha nem fogadom el, akkor a paypal két nap múlva automatikusan vizsgálatot indít. Én ezt az utat választottam. Ha mégis megjönne közben, akkor lezárom. Ha nem, akkor ők majd ítélkeznek a vizsgálat végén.

Lehet, hogy kicsit sok volt ez így, de talán mások is okulhatnak belőle. A lényeg, az LC ellenére én megnyitnán a disputét legkésőbb a fizetést követő 30-35. nap környékén.
Előzmény: Sidalina (32002)