Hát nem hiszem el, hogy milyen emberek vannak, akik magukat "szerelőnek" nevezik... Az előbb olvastam, hogy a kolléga elvitte a JÓ! autóját folytószelep tisztításra és azzal kapta vissza, hogy vegyen rá másikat 70 ezerért.
Te pedig írod, hogy szelephézag állítás után mi történt... Az ilyeneknek a kezét el kellene..., de ezzel senkit nem akarok megbántani, ez csak személyes véleményem.
Egyébként az olajat meleg motornál kell cserélni, a szelephézagot pedig hideg (szobahőmérsékletű) motornál. Már eleve nem lehet jó,ha egyszerre csinálta a kettőt...
És egy jótanács: az öreg szerelőbácsikák a szelephézagot biztos jól betudják állítani, de ne felejtse el senki, hogy ők még Zsigulin, meg régi Skodákon tanulták a szakmát. Csak óvatosan a folytószeleptisztítással és minden mással, aminek köze van az elektronikához!
Sajnos szerelőt nemtudok ajánlani, mert én miskolc közelében vagyok.